Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() altijd of de titel van het topic moet me heeel erg aanspreken |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
dat is echt stom, hoe kun je nou reageren als je niet eerst alles hebt gelezen (bij een discussie dan); dan krijg je toch heel veel dubbele reacties (hee...die zijn dr ook!!)
k vind dat echt vervelend, die zinloze reacties tussendoor die al 100x eerder zijn gezegd echt zo van...eej ik wil dr ook iets over zeggen!! ik weet ook wat!! maar t boeit me niet wat andere drover zeggen, dat zal allemaal wel, beetje veel om te lezen maw: wat ik drvan vind boeit me wel, wat andere ervan vinden niet...maja...das bij veel topics toch al, dat er alleen maar reacties staan 'om dr op te reageren', en niet om een gesprek oid op te bouwen omdat toch niemand de posts van elkaar leest (zie bijv. wat is je nieuwste aanwinst?) niet dat iedereen dat doet, maar veel wel, zeker bij dit soort topics.....
|
Ik lees nooit veel reply's van anderen, ben te lui om te lezen en heb ook geen tijd om alle topics in zijn geheel te lezen. Ik open en reply op de topics waarop ik wil reageren, ongeacht het postaantal van dat topic.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Heb je al eens seks gehad? Bright Blue | 406 | 23-11-2012 22:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling:Landen waar vrouwenbesijdenis is toegestaan krijgen geen ontwikkelingshulp PreCiouZ | 92 | 25-08-2008 20:49 | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #11 TRA | 500 | 16-08-2007 22:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Volbrachte bijbelse profetieën? Bart Klink | 60 | 14-10-2005 15:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Centraal pulp-topic [Try-out]. KleineTomaat | 29 | 05-08-2004 03:50 |