Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 29-07-2003 @ 19:34:
Is het zo dat als je over het algemeen met piercings (ik heb piercing in neus en gaatjes in oren) geen last hebt van infecties en ontstekingen, de kans sowieso kleiner is daarop. Want ik wil een lippiercing, ben best bang voor infecties, maar als ik het dus goed schoonhoud en er toch al geen last van heb, is de kans dan kleiner?
ja

kort maar krachtig
Advertentie
Oud 29-07-2003, 19:54
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 29-07-2003 @ 19:29:
Hiep hoi, ik heb 'm laten prikken vandaag Ik wilde een ringetje, maar ze zeiden daar dat ik beter eerst een staafje kon doen, omdat de kans bestaat dat je lip heel dik wordt en er dus uit voorzorg een groot ringetje in gaat, wat na een paar dagen weer scheef gaat hangen. Er zit nu dus een staafje in, over 2 maanden mag ik het verwisselen voor een ringetje. Het deed geen pijn, mijn lip wordt tot nu toe niet dik, ik blijf alleen met eten met m'n tanden achter de achterkant hangen Maar dat zal nog wel wennen
Girl, I hate you so much right now!!!

Máár dat kan je goed maken () door foto's, natuurlijk!!
Oud 29-07-2003, 21:13
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 17-06-2003 @ 14:09:
niet je oorschelp, maar dat kleine heuveltje waar je oorgat achter zit...
Bedoel je de tragus?? Daar heb ik er ruim een week geleden een pierc doorheen laten schieten
Errug leuk, al zeg ik het zelf De pijn voelt overigens heel erg meej! De eerste dag 'gloeit' het enkel een beetje....

***Dacht orgineel te zijn, maar dat blijkt tegen te vallen ***

Joyce
Oud 29-07-2003, 21:19
Roos
Roos is offline
Citaat:
biep schreef op 29-07-2003 @ 18:25:
vraagje:

Mijn tongriempje is laatst doorgeknipt in het ziekenhuis.
(tongriempje was tekort waardoor ik bijv. niet gewoon aan een ijsje kon likken )
Maar ik kon hiervoor dus ook geen tongpiercing laten zetten (tong was daardoor tekort)
Nu wil ik graag een tongpiercing, maar weet niet of dat verstandig is als je riempje doorgeknipt is.

Iemand hier tips/ervaringen mee?
Ik weet niet hoe lang je tong nu is. Even lang als een normale tong? Dan is de lengte geen probleem.
Maar waarom ga je niet ff naar je huisarts, die kan je dat zo vertellen
Oud 29-07-2003, 21:22
coopergirl
coopergirl is offline
[QUOTE]Cæles schreef op 18-06-2003 @ 13:45:
[B]thnx
Nee, k heb m niet laten schieten. Weet ook niet of dat zo'n goed idee is aangezien het allemaal kraakbeen is. Ik heb m voor 35 euro laten piercen, dat is inclusief de zeep enz die je erbij krijgt.

vijvendertig euro?!!! Hom ik was 15 euro kwijt... incl een flesje ontsmettingsspul :-/

anyway, veel plzier d'r meej!

Joyce
Oud 29-07-2003, 23:35
biep
biep is offline
Citaat:
Roos schreef op 29-07-2003 @ 22:19:
Ik weet niet hoe lang je tong nu is. Even lang als een normale tong? Dan is de lengte geen probleem.
Maar waarom ga je niet ff naar je huisarts, die kan je dat zo vertellen
yeah ik heb eindelijk een 'normale' tong
(voor het eerst in 16 jaar ge'tong'zoend, wat een ervaring )

maar ik zal het eens vragen
Oud 30-07-2003, 07:30
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 29-07-2003 @ 23:25:
Muha

[afbeelding]

[afbeelding]
Maak wel weer foto's van mijn hele hoofd als m'n wallen weg zijn
Gaaf hoor! Ik ben stinkend jaloers
Oud 30-07-2003, 10:00
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 29-07-2003 @ 19:29:
Het deed geen pijn, mijn lip wordt tot nu toe niet dik, ik blijf alleen met eten met m'n tanden achter de achterkant hangen Maar dat zal nog wel wennen
Dat blijven hangen duurt maar een paar dagen. En mijn lip werd immens dik, hij zwelt nog de hele tijd op als ik met mijn handdoek erin blijven hangen. We hebben hem trouwens op exact dezelfde plek, ik heb er nu ook een staafje in want ik wil ringetje en staafje gewoon afwisselen. Ik moet alleen over 2 weken terug om een korter staafje te halen, hoef jij dat niet? Ik ga er dan btw waarschijnlijk een ringetje in laten zetten want ik ben bang dat er iemand in mijn piercing blijft hangen op een festival ofzo.
Oud 08-08-2003, 15:50
*Lotte*
*Lotte* is offline
hoe duur is een wenkbrauwpiercing..
Oud 08-08-2003, 15:51
Williams
Williams is offline
dat heb je ook al op L&G gepost maar goed

zoeken wil wel es helpen

wederom n link....hierboven

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 15:53.
Oud 08-08-2003, 16:36
biep
biep is offline
wat tips:

* zie PIERCINGTOPIC
* www.google.com
* een piercingshop misschien??
Oud 08-08-2003, 18:19
Verwijderd
prijzen verschillen ook wel per piercer...
Oud 08-08-2003, 18:37
Verwijderd
Ik zit nu dus ernstig te twijfelen of ik wel of niet een tongpiercing zal laten zetten. Binnenkort gaat een vriendin van mij er een laten zetten, en vroeg voor de grap of ik er ook een zou laten zetten.

Na een tijdje denken, vond ik dit eigenlijk geeneens zo'n slecht idee. Het lijkt me best wel tof om zo'n ding te hebben.

voordelen:

-het is mooi (vind ik, en anderen)
-het litteken ziet niemand als je eenmaal genoeg ervan hebt
-zoenen/seks kan beter worden (is dit waar?)

nadelen:

-het kost geld (hoeveel eigenlijk ongeveer?)
-het doet pijn (hoeveel eigenlijk alweer? )
-het is lelijk (vinden sommige)

Nu is mijn vraag aan jullie (en dan bedoel ik vooral de dames):

Wat vinden jullie van een jongen met een tongpiercing, en hoe zou hij bij mij staan (enkele foto's staan in mijn fotoboek)

bij voorbaat dank

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 18:43.
Oud 08-08-2003, 18:44
biep
biep is offline
pfff er komen nu wel heel veel topic's als:

"wat kost een piercing"
"neuk ik beter als ik een piercing heb"
"zal ik een piercing laten zetten"
etc. etc.

hiervoor hebben we het algemene piercing-topic.

trouwens een beetje een nutteloze vraag.
waarom zou je anderen moeten laten beslissen of JIJ die piercing wil.
Dat kun je toch wel voor jezelf beslissen...?!

als ik nou zeg "doe het" terwijl je er zelf niet helemaal achter staat. wat heb je er dan aan?
Oud 08-08-2003, 18:48
erwtje
erwtje is offline
ik vind dat als je het zelf mooi vind het gewoon moet doen. niet om wat anderen ervan vinden enzow.

maar kheb wel gehoord dat het zoenen en seks enzow hebben dat dat idd veel lekkerder is veel opwindender.

verder de prijs is ongeveer 50 euro.vind'k nie zo heel veel.
en de pijn...ik zeg altijd 'wie mooi wil zijn moet pijnlijden'.
Oud 08-08-2003, 18:48
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 08-08-2003 @ 19:45:
want als "het publiek" het niet hip/mooi vind wil ik het niet ?
neehee. lees. Ik doe het zo goed als zeker, ik ga het zelf nog even afwegen, maar ik zou het fijn vinden als jij/jullie gewoon puur jullie mening gaven over wat je ervan zou vinden (bij mij dan).

Citaat:
Qamra schreef op 08-08-2003 @ 19:46:
Omdat biep per ongeluk op steve's account was ingelogd?
dat verklaart een hoop ...
Oud 08-08-2003, 18:54
biep
biep is offline
volgens mij heb je het hoofd er wel voor, knap koppie, zal je vast wel leuk staan.

en anders haal je 'm dr na een tijdje weer uit.

(maar ik kan je vertellen dat veel meisjes het wel interessant vinden, mijn vriend heeft er ook een, en het is best grappig met zoenen enz. misschien een leuke bijkomstigheid? )
Oud 08-08-2003, 18:56
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 08-08-2003 @ 19:54:

en anders haal je 'm dr na een tijdje weer uit.

(maar ik kan je vertellen dat veel meisjes het wel interessant vinden, mijn vriend heeft er ook een, en het is best grappig met zoenen enz. misschien een leuke bijkomstigheid? )
kijk, dat soort argumenten wil ik horen, niet dat ik het alleen maar doe voor de vrouwelijke aandacht, maar op dit soort meningen doel ik

dankjewel
Oud 08-08-2003, 19:07
Reneetje
Reneetje is offline
Goed, zal ik eens eventjes lief antwoord voor je geven.

-Het is mooi (vind ik, en anderen)
Gelukkig zijn hier de meningen hier over verdeeld. Ik vind het absoluut niet mooi.
-Het litteken ziet niemand als je eenmaal genoeg ervan hebt.
Je blijft er wel voor altijd mee lopen. Je wordt altijd aan dat litteken herinnert, ook als je 'm eruit heb gehaald en er niks meer aan vind. Beetje jammer, vind ik zelf.
-Zoenen/seks kan beter worden.
Mja, 't lijkt mij echt bullshit. Sry. Misschien zelfs wel slechter. Ik zou onwijs afknappen op een jongen met een piercing, waar dan ook. En dan helemaal in z'n mond, daar moet ik ook nog tegen aan kijken..

-Het kost geld (hoeveel eigenlijk ongeveer?)
Ja, d0h. Dat heb je wel vaker he met dingen die je wilt. Hoeveel het kost weet ik niet. Is vast wel ergens een site over, en anders kun je altijd even op google kijken.
-Het doet pijn (hoeveel eigenlijk alweer? )
Géén idee. Ik denk wel veel pijn. Heb zelf nog nooit een piercing laten zetten, en vrienden van mij ook niet.. Dus hier kan ik niets over zeggen.
-Het is lelijk (vinden sommige)
Helemaal mee eens.

Ik vind jongens met een tongpiercing, nouja ik wil nou niet meteen lelijker zeggen, maar ik kan er wel op afknappen. Niet alleen met een tongpiercing, maar met alle piercings en/of tatoo's. Het is gewoon niets voor mij. Ik kan ook niet zeggen of ie wel of niet bij je past. Ik ken je niet persoonlijk.
Oud 08-08-2003, 19:09
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 08-08-2003 @ 19:44:
Nee, anders vraag ik het niet hier. Ik wil graag de publieke opinie horen over tongpiercings (bij jongens).
Als je het niet voor jezelf kunt beslissen moet je het niet doen.

Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 19:12.
Oud 08-08-2003, 19:43
erwtje
erwtje is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 08-08-2003 @ 20:09:
Als je het niet voor jezelf kunt beslissen moet je het niet doen.
idd
Oud 08-08-2003, 19:59
biep
biep is offline
Citaat:
Sooz schreef op 08-08-2003 @ 20:53:
steve met lang haar bwehe
OMG!

doe mij maar dreads!
Oud 08-08-2003, 20:24
SullenGirl
SullenGirl is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 08-08-2003 @ 20:07:
Je blijft er wel voor altijd mee lopen. Je wordt altijd aan dat litteken herinnert, ook als je 'm eruit heb gehaald en er niks meer aan vind. Beetje jammer, vind ik zelf.
als je een tongpiercing eruit haalt heb je toch geen litteken?
Oud 08-08-2003, 21:25
Verwijderd
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 17-06-2003 @ 23:16:
als ik verder geen plek weet die ik mooi vind zal ik er natuurlijk niet een nemen, maar in mn lip gaf me gewoon een kick, en ik wil dr nog wel een...
word dus een tragus...
dan laat ik hem wel schieten
ik laat van mij horen als ik hem heb...
en je zei dat je er geen in je gezicht mocht vanwege je werk! waarom dan wel een lippiercing? die zit ook in je gezicht!
Oud 08-08-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 29-07-2003 @ 23:25:
Muha

[afbeelding]

[afbeelding]
Maak wel weer foto's van mijn hele hoofd als m'n wallen weg zijn
die van jouw zit veeeeel verder naar boven als die van mij
Oud 08-08-2003, 23:56
A*
A* is offline
Over navelpiercings, iemand een idee hoelang het duurt dat je 'piercinggat' geneest/dichtgroeit nadat je hem eruit hebt gehaald? Ik heb het ding 1,5 jaar, en ik hoorde laatst dingen over zwangere vrouwen die eerst een navelpiercing hadden en een heel lelijk litteken kregen boven hun navel.
Oud 09-08-2003, 01:03
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 08-08-2003 @ 23:18:
voordelen:

-het is mooi (vind ik, en anderen)
Ja

-het litteken ziet niemand als je eenmaal genoeg ervan hebt Klopt, ik heb een wenkbrauwpiercing gehad, en het viel mijn vriend pas na 8 maanden op dat daar nog een littekentje van was.

-zoenen/seks kan beter worden (is dit waar?)
Geen idee, ik heb geen tongpiercing.

nadelen:

-het kost geld (hoeveel eigenlijk ongeveer?)
Mijn lippiercing was 57 euro.

-het doet pijn (hoeveel eigenlijk alweer? )
Geen, je voelt het nauwelijks. Althans, een wenkbrauw en lippiercing

-het is lelijk (vinden sommige)
Tsja, maar er zijn zoveel verschillende smaken...

Nu is mijn vraag aan jullie (en dan bedoel ik vooral de dames):

Wat vinden jullie van een jongen met een tongpiercing, en hoe zou hij bij mij staan (enkele foto's staan in mijn fotoboek)

Je hebt een leuk hoofdje, het zou wel bij je passen denk ik.

bij voorbaat dank
Graag gedaan
dankuwel ... Ik ga het zeker doen

eerst nog even mama inlichten, of zal ik haar verassen
Oud 09-08-2003, 02:54
resist / exist
resist / exist is offline
hmmm, kheb er 1tje door me lip rechts onder en 1tje in mn linkerneuskant
Oud 09-08-2003, 08:35
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SullenGirl schreef op 08-08-2003 @ 21:24:
als je een tongpiercing eruit haalt heb je toch geen litteken?
In het begin vast wel, maar je tong geneest zo bloody snel dat een litteken ook weer dichtgroeit.. Ik ben eens gevallen; 4 tanden dwars door mijn tong heen (waren gaten van een halve cm ofzo); helemaal niets aan overgehouden (behalve dan een licht trauma).. Nou zat er in die gaten niets, maar volgens mij groeit dat ook binnen raptempo dicht..
Oud 09-08-2003, 18:30
Verwijderd
Ik wilde eerst een labret, maar dat werd me vanwege mijn tandvlees afgeraden. Het zou dan ertegenaan komen etc.
Nu wil ik er wel een onder me lip, zoiets als bloempjuh, maar ik vrees voor me tanden, waarvoor ik 3 beugels heb doorstaan en waarop ik best...eh.. zuinig (ik wissel ze nooit in voor geld of zo..ok slaat nergens op ) op ben... maar ik ben te lui om te gaan vragen.

Goed, dit gaat nergens heen en tòch post ik het.. maarem, mensen met piercinkjes in den lipjes: last van de tandjes, ja/nee, of ligt het eraan hoe die gezet wordt?
Oud 09-08-2003, 18:47
Qamra
Qamra is offline
waarom hebben we nu eigenlijk 2 piercing-topics
Oud 09-08-2003, 20:04
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Qamra schreef op 09-08-2003 @ 19:47:
waarom hebben we nu eigenlijk 2 piercing-topics
Thanks, had ik niet opgemerkt Andere is gesloten, was gewoon een gore up
Oud 09-08-2003, 20:15
regardless
regardless is offline
ik heb een lippiercing (een ringetje)
geen pijn gehad.. ook niet bij het zetten.
ja de week erna wel irritaties maar niet erge.
Ondertussen issie 1 keer beetje geirriteerd geweest,toen moest ik een staafje in.. NOOIT WEER!
je zag de achterkant van het staafje,
ik beet erop met het eten en omdat ik kauwgom aan het eten was beet ik op de achterkant en KLINK een stukje van me tant eraf ... auw!

Nu zag ik dus laats ook zo'n meisje met een wenkbrauwpiercing in haar lip.. daar zit ik dus ook aan te denken, want ik heb nu al meer dan een jaar hetzelfde ringetje hehe.. hoezo geen afwisseling

maaruh... ja daar ga ik even naar opzoek..
zijn er nog tips over zo'n krom staafje? moet het een wenkbrauwpiercing zijn of niet?

owke dit had ik bij de andere topic te staan..
zet het hier maar neer dan
Oud 09-08-2003, 20:16
regardless
regardless is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 08-08-2003 @ 23:14:
Moet ook, want over 1,5 maand gaat er een ringetje in
huh ik had gelijk een ringetje
Oud 10-08-2003, 13:09
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
regardless schreef op 09-08-2003 @ 21:16:
huh ik had gelijk een ringetje
ja dat vroegen ze aan mij ook, maar ik wilde zelf eerst een studje
Oud 10-08-2003, 20:14
Verwijderd
Weet iemand een góede pierc. shop in Groningen? En waar?
(voor lippiercing)
Oud 11-08-2003, 12:28
psychobunny
psychobunny is offline
Citaat:
Reneetje schreef op 08-08-2003 @ 20:07:
Goed, zal ik eens eventjes lief antwoord voor je geven.

-Het is mooi (vind ik, en anderen)
Gelukkig zijn hier de meningen hier over verdeeld. Ik vind het absoluut niet mooi.
* doet dat r toe?dat is iets dat je voor jezelf kiest,want het valt zelden tot nooit op.
-Het litteken ziet niemand als je eenmaal genoeg ervan hebt.
*jah sure,je krijgt dr niet eens littekens van,groeit helemaal dicht
-Zoenen/seks kan beter worden.
Mja, 't lijkt mij echt bullshit. Sry. Misschien zelfs wel slechter. Ik zou onwijs afknappen op een jongen met een piercing, waar dan ook. En dan helemaal in z'n mond, daar moet ik ook nog tegen aan kijken..
* hangt van persoon tot persoon af,maar de meeste vinden zoenen met een tongpiercing superlekker...

-Het kost geld (hoeveel eigenlijk ongeveer?)
Ja, d0h. Dat heb je wel vaker he met dingen die je wilt. Hoeveel het kost weet ik niet. Is vast wel ergens een site over, en anders kun je altijd even op google kijken.
* ik heb dr 57 euro voor betaald
-Het doet pijn (hoeveel eigenlijk alweer? )
Géén idee. Ik denk wel veel pijn. Heb zelf nog nooit een piercing laten zetten, en vrienden van mij ook niet.. Dus hier kan ik niets over zeggen.
*moet je echt wel beginnen zeggen als je dr zelf geen hebt... doet totaaaaaaal geen pijn
-Het is lelijk (vinden sommige)
Helemaal mee eens.
*like i said,zoiets doe je voor jezelf...

Oud 11-08-2003, 14:07
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 11-08-2003 @ 13:19:
Ze zeiden dat ik beter eerst een staafje kon doen, omdat je lip dik kan worden en er dus een vrij groot ringetje in moet, wat dan raar gaat hangen als je lip weer dun is. Ofzo.
Ik kreeg meteen 'n ringetje, dat scheen juist beter te zijn (en die zit 'r nog steeds in, was niet te groot of te klein, gewoon goed... met opzwellen van m'n lip ook geen last van gehad toen.)
Oud 11-08-2003, 14:07
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
resist / exist schreef op 09-08-2003 @ 03:54:
hmmm, kheb er 1tje door me lip rechts onder en 1tje in mn linkerneuskant
ik precies in spiegelbeeld
(plus 'n neusbrug en 'n industrial rechteroor)
Oud 11-08-2003, 18:19
cha0s
cha0s is offline
Beter toch?
zal denk ik ook wel loslopen, is meer de voorkeur vd piercer zelf gok ik...
Oud 11-08-2003, 19:53
Jules
Jules is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 11-08-2003 @ 19:19:
is meer de voorkeur vd piercer zelf gok ik...
ja

mijn piercer zei dat ik daar geen labret kon, want dan zou ik er heel erg op gaan bijten (doe ik nu ook) en dat doet zeer (nee), en als ik tóch een labret wilde moest ik hem maar wat lager laten zetten. Dus dat deed ik.

dus nu kan ik geen ringetje
Maar ik haal m er wel 's uit.

Bloempjuh waar heb jij hem laten zetten? Ik wil niet meteen n ringetje namelijk enzo. Bla.
Oud 11-08-2003, 21:44
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Sooz schreef op 11-08-2003 @ 20:53:

Bloempjuh waar heb jij hem laten zetten? Ik wil niet meteen n ringetje namelijk enzo. Bla.
Ik heb nu een knopje maar kan ook een ringetje, ik denk dat je het de piercer ook gewoon kan vragen. Bij mij is hij schuin naar beneden gepiercet.
Oud 12-08-2003, 08:00
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef op 11-08-2003 @ 22:44:
Bij mij is hij schuin naar beneden gepiercet.
Oeh dat wil ik ook, dat wil ik ook.. Kan dat dan zomaar?
Oud 12-08-2003, 09:58
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Qamra schreef op 12-08-2003 @ 09:00:
Oeh dat wil ik ook, dat wil ik ook.. Kan dat dan zomaar?
Daar bedoel ik mee dat hij aan de "buitenkant" hoog zit en aan de binnenkant laag zodat hij als je een stud erin heb niet tegen je tanden tikt of erachter blijft haken. En ik neem aan dat het kan want bij mij zit hij er toch echt in .
Oud 12-08-2003, 19:19
Verwijderd
tepel .
Oud 12-08-2003, 19:20
Jules
Jules is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 12-08-2003 @ 14:42:
In Arnhem, bij l'Extremiste, maar ik denk dat als je het gewoon vraagt aan elke willekeurige piercer dat ze er niet meteen een ringetje in doen?
die die ik had wilde het dus niet doen zo. maar ik zal wel ff rondvragen ja
Oud 12-08-2003, 23:37
Verwijderd
JAHHHH vandaag eindelijk men piericng laten zetten een labret Ikke=blij Allen mijn vader was er iets minder blij mee hij zei dat ik het huis dan niet meer in mocht maar ik zit nog steeds in huis
Allen nou was mijn vraag word het bij iedere piercing verdoofd of wat ik had namenlijk ook gehoort dat het eigelijk niet verdoofd mocht worden alleen als chirurgen het deden ofzo
Naja dus verdoven goed of slecht??
Oud 13-08-2003, 00:01
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
GreLi schreef op 13-08-2003 @ 00:37:
JAHHHH vandaag eindelijk men piericng laten zetten een labret Ikke=blij Allen mijn vader was er iets minder blij mee hij zei dat ik het huis dan niet meer in mocht maar ik zit nog steeds in huis
Allen nou was mijn vraag word het bij iedere piercing verdoofd of wat ik had namenlijk ook gehoort dat het eigelijk niet verdoofd mocht worden alleen als chirurgen het deden ofzo
Naja dus verdoven goed of slecht??
zinloos, ik heb nog nooit een piercing laten verdoven en naar mijn weten gebeurt dat vrijwel nooit en is t dus helemaal niet nodig, alleen maar meer rotzooi in je lichaam & meer kosten

en ja, alleen chirurgen mogen verdoven ( en andere medici) maar piercers zeker niet....ook al kan je onder verdoven ook verstaan er koud spul op spuiten, dat helpt namelijk ook tegen de pijn maar dat kan natuurlijk iedereen en daar is ook niet echt iets mis mee ofzo
Oud 13-08-2003, 21:44
Verwijderd
Ik vond het ook maar onzinnig om te verdoven maar ze deden ut gewoon. En ze spoten er idd eerst koud spul op maar daarna ook nog een spuit duss jah. Voor mij hoefde het niet maarja geen keus. Maar die piecer die da bij mij dee was ook operatie arts enzo. Al die mensen daar werkte in het ziekenhuis dus jah dan mag je toch wel verdoven??
Oud 14-08-2003, 08:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
GreLi schreef op 13-08-2003 @ 22:44:
Ik vond het ook maar onzinnig om te verdoven maar ze deden ut gewoon. En ze spoten er idd eerst koud spul op maar daarna ook nog een spuit duss jah. Voor mij hoefde het niet maarja geen keus. Maar die piecer die da bij mij dee was ook operatie arts enzo. Al die mensen daar werkte in het ziekenhuis dus jah dan mag je toch wel verdoven??
Als ze ervoor opgeleidt zijn ja. En als ze de middelen hebben die nodig zijn mocht het misgaan..

Maar of je nou een prik voelt van een verdovingsspuit of de prik van de pierce-naald.. Volgens mij maakt dat echt geen reet uit.

Regels voor berichten