Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2003, 21:33
Fog
Fog is offline
jahwel...
Oud 28-07-2003, 21:46
Prime Evil
Prime Evil is offline
Leuke wetenschappelijke redenaties. Er is duidelijk weinig plaats voor een iets spirituelere approach. Niet dat ik erg zwevend ben, maar dat 'dood is dood' vind ik ook maar kil. Ik ga niet eens proberen iemand te overtuigen dat er 'meer' is, maar al die strakke medische praat dat je toch niets meer voelt (dus what the fuck zou het) die gaat er bij mij best wel slecht in. Sure, als jij net het leven hebt gelaten laat je je helemaal platneuken door iemand. Want geld is natuurlijk àlles! Ik zou nog even wachten, want er is niets lekkerder dan maden die rond je penis friemelen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:20
Verwijderd
nee.
are you crazy?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:31
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 28-07-2003 @ 22:46:
Leuke wetenschappelijke redenaties. Er is duidelijk weinig plaats voor een iets spirituelere approach. Niet dat ik erg zwevend ben, maar dat 'dood is dood' vind ik ook maar kil. Ik ga niet eens proberen iemand te overtuigen dat er 'meer' is, maar al die strakke medische praat dat je toch niets meer voelt (dus what the fuck zou het) die gaat er bij mij best wel slecht in. Sure, als jij net het leven hebt gelaten laat je je helemaal platneuken door iemand. Want geld is natuurlijk àlles! Ik zou nog even wachten, want er is niets lekkerder dan maden die rond je penis friemelen.
het gaat erom dat ik naar alle waarschijnlijkheid niets van merk

ik merk echter wel wat van het geld nu ik nog leef

- ik laat me neuken
bendeben dood: geen verschil voor mij whatever er gebeurt
bendeben levend: $$$

- ik laat me niet neuken (misschien gebeurt t sowieso wel, weetjijveel)
bendeben dood: geen verschil voor mij whatever er gebeurt
bendeben levend: geen $$$
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:38
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ja maar ik gok niet dat je nu geld krijgt, maar pas als je dood bent en dat geld is dan voor je erfgenamen. Je gaat toch zeker niet betalen voor iets waarvan je niet weet of je het zeker krijgt.
Stel dat je nabestaanden zeggen: " nou dat gaat niet door".

Dus niemand geeft je nu al dat geld. Aan dat geld heb je dus ook niks.
Oud 28-07-2003, 23:53
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 29-07-2003 @ 00:31:
blaat
Dan schrijf je je toch lekker in bij Stiffs-R-Us?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:54
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 29-07-2003 @ 00:38:
Ja maar ik gok niet dat je nu geld krijgt, maar pas als je dood bent en dat geld is dan voor je erfgenamen. Je gaat toch zeker niet betalen voor iets waarvan je niet weet of je het zeker krijgt.
Stel dat je nabestaanden zeggen: " nou dat gaat niet door".

Dus niemand geeft je nu al dat geld. Aan dat geld heb je dus ook niks.
ik ga daar wel van uit :/

dan kan je ook net zo goed zeggen dat je er helemaal geen geld voor krijgt
neukt die gek je ook wel ff in het mortuarium, niemand die t merkt dat kan ook

maar dan nog, als je MIJ dan de zekerheid geeft dat het geld daadwerkelijk naar erfgenamen gaat... ook goed (wel minder, heb liever zelf het geld tijdens mn leven)

het gaat erom of je voor geld je lijk zou willen laten neuken of niet
niet of je dat geld uberhaupt gaat krijgen en hoeveel belasting daar afgaat en wat je er mee zou gaan doen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 23:55
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 29-07-2003 @ 00:53:
blaat
Dan schrijf je je toch lekker niet in bij Stiffs-R-Us?

Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 03:13
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 29-07-2003 @ 00:55:
Dan schrijf je je toch lekker niet in bij Stiffs-R-Us?
Oh my fucking God, jij bént echt te grappig voor.. well, de hele fucking mensheid! Anyway, ik ga slapen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 04:01
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
hoe kan een vrouw nou sex hebben met een dode man

ik zie een overleden opa nou niet bepaald snel een stijve krijgen, of ligt dat aan mij?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 08:06
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 29-07-2003 @ 05:01:
hoe kan een vrouw nou sex hebben met een dode man
ik zie een overleden opa nou niet bepaald snel een stijve krijgen, of ligt dat aan mij?
Hij is zeg maar.. helemaal stijf: rigor mortis
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 08:14
Verwijderd
http://sexylosers.keenspace.com/118.html

Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 09:51
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 29-07-2003 @ 04:13:
Oh my fucking God, jij bént echt te grappig voor.. well, de hele fucking mensheid! Anyway, ik ga slapen.
ik weet eerlijk gezegd ook niet wat ik met zon debiele opmerking moet
gewoon kopieren leek me nog de beste oplossing, dan merk je zelf hoe nutteloos ie was, of eh hoe grappig ie was
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 10:07
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 29-07-2003 @ 09:14:
http://sexylosers.keenspace.com/118.html

[afbeelding]
Maar Sarah toch...
Oud 29-07-2003, 22:16
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Maypole schreef op 28-07-2003 @ 19:01:
gatver nee ..

Niemand komt aan mij als ik dood ben
Toch best lastig als je in de weg ligt..
Oud 29-07-2003, 22:45
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 29-07-2003 @ 10:51:
Bla
Ik vind het best. Retard.

Anyway: Wat is 10.000 euro nou? Ik vind dat jullie geld een beetje overschatten in relatie tot de actie die verricht wordt. Je kunt nog niet eens een stoere nieuwe auto kopen van dat geld, maar er steek wel iemand z'n pik in je na je dood :<
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 22:46
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 29-07-2003 @ 23:45:
Ik vind het best. Retard.

Anyway: Wat is 10.000 euro nou? Ik vind dat jullie geld een beetje overschatten in relatie tot de actie die verricht wordt. Je kunt nog niet eens een stoere nieuwe auto kopen van dat geld, maar er steek wel iemand z'n pik in je na je dood :<
(K)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 23:09
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 29-07-2003 @ 00:53:
Dan schrijf je je toch lekker in bij Stiffs-R-Us?

Jaaaa, we hebben een winnaar! De dagprijs van de grappigste opmerking op S.com gaat naarrrr...Prime Evil!
Oud 29-07-2003, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 29-07-2003 @ 09:06:
Hij is zeg maar.. helemaal stijf: rigor mortis
Dan snap je toch niet helemaal wat rigor mortis is. Rigor mortis, of lijkstijfheid, vindt plaats doordat de spieren door de dalende lichaamstemperatuur een staat van verkramping aannemen. Een stijve ontstaat door er bloed naar naar je tampeloeris wordt gepompt zodat de zwellichamen zich vullen. Als je dood bent kan jouw hart geen bloed meer rondpompen en kun je dus ook geen stijve krijgen.

Hij wordt wel stijf, maar niet hard, en komt zéker niet omhoog.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 23:39
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-07-2003 @ 00:26:
Dan snap je toch niet helemaal wat rigor mortis is. Rigor mortis, of lijkstijfheid, vindt plaats doordat de spieren door de dalende lichaamstemperatuur een staat van verkramping aannemen. Een stijve ontstaat door er bloed naar naar je tampeloeris wordt gepompt zodat de zwellichamen zich vullen. Als je dood bent kan jouw hart geen bloed meer rondpompen en kun je dus ook geen stijve krijgen.
Hij wordt wel stijf, maar niet hard, en komt zéker niet omhoog.
Jammer dat je de professor uit gaat hangen om wat als een grapje bedoeld is. Oh well, heb je ook weer slim gedaan voor vanavond
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 09:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 30-07-2003 @ 00:39:
Jammer dat je de professor uit gaat hangen om wat als een grapje bedoeld is. Oh well, heb je ook weer slim gedaan voor vanavond
'Grapjes' zijn daadwerkelijk grappig als de basis correct is. Als je bepaalde feiten voor 't gemak maar vergeet, kom je alleen maar dom over. Ik kon zelf m'n neiging tot corrigeren ook nauwelijks onderdrukken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 10:01
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 10:41:
'Grapjes' zijn daadwerkelijk grappig als de basis correct is. Als je bepaalde feiten voor 't gemak maar vergeet, kom je alleen maar dom over. Ik kon zelf m'n neiging tot corrigeren ook nauwelijks onderdrukken.
beetje off-topic, maar jij kan echt niet voor iedereen bepalen wat grappig is en wat niet nee echt niet
Oud 30-07-2003, 10:24
Sadly drawn boy
Sadly drawn boy is offline
Ik zou het wel doen.
Ten eerste merk ik er toch niks van, en ten tweede zul je nooit meer zo makkelijk verdienen.

Enig nadeel is dat het misschien enig beschamend is voor de nabestaanden.
Maar wat niet weet....

En als student zijn alle financiële extra'tjes welkom
Oud 30-07-2003, 11:19
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
little nemo schreef op 30-07-2003 @ 11:01:
beetje off-topic, maar jij kan echt niet voor iedereen bepalen wat grappig is en wat niet nee echt niet
Maar jij of iemand anders ook niet, maar ik stel voor om dit te laten rusten en verder ontopic te blijven.
Oud 30-07-2003, 11:22
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Chimera schreef op 30-07-2003 @ 10:41:
onzin. ik vind racistische grappen/belgenmoppen/blondjesmoppen over het algemeen wel om te lachen, terwijl ze natuurlijk op vooroordelen gebaseerd zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 01:56
Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 27-07-2003 @ 16:19:
Ach, wat dacht je van... je eigenwaarde? Dood of niet, ik hecht toch wel een zekere waarde aan mezelf. En stel nou dat je nog 'doorleeft' na je dood.. en er ligt iemand je te humpen terwijl je nog 'aanwezig' bent op deze wereld. Dan zou ik ik je hard uitlachen :>
Als je dood bent heb je geen eigenwaarde, want daar heb je een bewustzijn voor nodig.
En dood gaan betekend dat je niet meer doorleeft, dat is namelijk de definitie van doodgaan. Niet meer leven. Je bent niet erg snugger voor iemand van 22 jaar (volgens je info)
Oud 02-08-2003, 04:11
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-07-2003 @ 14:13:
Zouden jullie je lichaam voor prostitutie aanbieden als die prostitutie na je dood zou geschieden (met mannen of vrouwen die daar interesse in hebben) en als je daar tijdens je leven al een bepaald geldbedrag (bijvoorbeeld 10.000 euro) voor zou krijgen?
natuurlijk waarom niet? tenzijj het iemand is die ik niet mag, maar dat spreekt voor zich
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 27-07-2003 @ 14:13:
Zouden jullie je lichaam voor prostitutie aanbieden als die prostitutie na je dood zou geschieden (met mannen of vrouwen die daar interesse in hebben) en als je daar tijdens je leven al een bepaald geldbedrag (bijvoorbeeld 10.000 euro) voor zou krijgen?
natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:23
Verwijderd
ja hoor, voel ik toch niks meer van en geld is altijd handig
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:46
snoopy
snoopy is offline
nou... eigenlijk wilde ik m'n lichaam beschikbaar stellen aan de wetenschap oid... maar tsja... dit is ook heel nobel...
Oud 02-08-2003, 19:05
Vevay
Waarom zou je wel iemand aan een nier helpen, maar niet iemand aan een neukpartij? :/

Voor mezelf zou het me niet veel uitmaken, dood is dood, en als ik daar iemand blij mee kan maken, met een nier of met mijn lichaam, prima.
Maar voor mijn familie en geliefde zou ik het vreselijk vinden, dus om die reden zou ik het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vevay schreef op 02-08-2003 @ 20:05:
Waarom zou je wel iemand aan een nier helpen, maar niet iemand aan een neukpartij? :/
Nou, het gaat er ook een beetje om dat het dan wel een heel erg complete sicko is, en ik heb iets tegen complete sicko's

Kijk, als het om miljoenen gaat, ja, dan is het erg moeilijk om te weigeren, maar voor minder dan 100k denk ik er nieteens over na.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:38
Vevay
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2003 @ 20:27:
Nou, het gaat er ook een beetje om dat het dan wel een heel erg complete sicko is, en ik heb iets tegen complete sicko's
Oja.. even vergeten. :/
Ik neem aan dat Brad Pitt niet zit te wachten op een dood lichaam.
Hm, laat dan maar zitten, hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:42
Fade of Light
Fade of Light is offline
weat een klets dat je je dode lichaam moet respecteren om ook je levende lichaam te respecteren.

Ik zou het best doen als ik daadwerkelijk geld nodig had en ik zou weten dat in goede tijden ik het geld wel terug zou kunnen geven en dus ongedaan zou kunnen maken.
Ik ben dood, dus wat boeit het mij nou wat er met mij gebeurt?? ik ben me NERGENS meer bewust van en ondervind er totaal GEEN hinder van. Ook hoef ik me niet in te beelden hoe het is om seks te hebben met een dooie om de beslissing voor een ander aanvaardbaar te maken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vevay schreef op 02-08-2003 @ 20:38:
Oja.. even vergeten. :/
Ik neem aan dat Brad Pitt niet zit te wachten op een dood lichaam.
Hm, laat dan maar zitten, hoor.
Haha. Nee, zoek het maar meer in die hoek van een vent, rond de 50, zwaar behaard en erg rondbuikig, lang vetting haar, zo'n bleke drilpudding
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 19:45
Vevay
Citaat:
Chimera schreef op 02-08-2003 @ 20:43:
Haha. Nee, zoek het maar meer in die hoek van een vent, rond de 50, zwaar behaard en erg rondbuikig, lang vetting haar, zo'n bleke drilpudding
Tja. seksie.

Maar het ging me meer om het idee, als ik iemand gelukkig kan maken met mijn nier, dan kan het ook met iets anders.
Maarja, dan ga je nadenken over hoe dat dan precies zou moeten gaan, en dan toch.. nee.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 00:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

ehm... aangezien die nier nodig is om te overleven...
en tsja... als ze mij niet hebben, kunnen ze ook nog naar de hoeren ofzow om seks te hebben, toch?
dus het is niet echt noodzakelijk om me hiervoor beschikbaar te stellen, donor zijn is m.i. nuttiger.
Oud 03-08-2003, 10:27
Verwijderd
Je kunt toch best iemand neuken die geen nier meer heeft? 't Is niet het één of het ander hoor
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 12:30
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
snoopy schreef op 03-08-2003 @ 01:19:
ehm... aangezien die nier nodig is om te overleven...
en tsja... als ze mij niet hebben, kunnen ze ook nog naar de hoeren ofzow om seks te hebben, toch?
dus het is niet echt noodzakelijk om me hiervoor beschikbaar te stellen, donor zijn is m.i. nuttiger.
1) je hebt toch 2 nieren, waarvan je er 1 kunt missen?
2) het ging, volgens mij, om de nier afstaan nadat je dood bent.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:32
Winner
Winner is offline
Dit gaat me te ver. Je wilt toch dat er een beetje waardig met je wordt omgesprongen na je dood? Straks is iemand net iets te enthousiast bezig en valt je hoofd eraf. Dat wil je toch niet?!
Oud 03-08-2003, 21:59
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:

Voor mezelf zou het me niet veel uitmaken, dood is dood, en als ik daar iemand blij mee kan maken, met een nier of met mijn lichaam, prima.
Maar voor mijn familie en geliefde zou ik het vreselijk vinden, dus om die reden zou ik het niet doen.
idd
maar 1 toevoeging zogouw je doodgaat leeft alleen de herinnering aan jouw nog je lijk is dan niks meer als een hoopje koolstof
Oud 03-08-2003, 23:06
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Winner schreef op 03-08-2003 @ 19:32:
Dit gaat me te ver. Je wilt toch dat er een beetje waardig met je wordt omgesprongen na je dood? Straks is iemand net iets te enthousiast bezig en valt je hoofd eraf. Dat wil je toch niet?!
je kop rot toch weg of wordt verbrand...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 00:02
Vevay
Citaat:
Warsocket schreef op 03-08-2003 @ 22:59:
idd
maar 1 toevoeging zogouw je doodgaat leeft alleen de herinnering aan jouw nog je lijk is dan niks meer als een hoopje koolstof
Het punt is, wat nou als mijn toekomstige (klein)kindertjes vragen aan mijn echtgenoot of ander familielid: "Waarom wordt (o)ma nog niet begraven?"
- "Ja, lief, oma moet eerst nog geneukt worden. Dan pas wordt oma begraven."

Lijkt me toch niet leuk voor die kindjes.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 02:18
Prophecy
Prophecy is offline
Citaat:
Vevay schreef op 04-08-2003 @ 01:02:
Het punt is, wat nou als mijn toekomstige (klein)kindertjes vragen aan mijn echtgenoot of ander familielid: "Waarom wordt (o)ma nog niet begraven?"

Ja ik zou voor, laten we zeggen, een miljoen euro ook niet het zeer onwaarschijnlijke risico willen lopen dat een kind dat zou vragen en dat iemand dan letterlijk dat antwoord zou geven..

Bovendien zou ik me er heel erg voor schamen terwijl ik dood ben.

En wat is een miljoen euro nou tegenwoordig?
Oud 04-08-2003, 10:53
Vevay
Citaat:
Prophecy schreef op 04-08-2003 @ 03:18:
Ja ik zou voor, laten we zeggen, een miljoen euro ook niet het zeer onwaarschijnlijke risico willen lopen dat een kind dat zou vragen en dat iemand dan letterlijk dat antwoord zou geven..
Maar op een gegeven moment zullen ze er toch wel achterkomen, misschien pas als ze heel wat ouder zijn, maar toch..
Ik zou me doodschamen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:46
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:

tussen het doodgaan en de begrafenis kan het, en dan hoeft zelfs familie het niet te weten, dus je voorbeeld hoeft zo helemaal niet te gelden.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 11:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Vevay schreef op 04-08-2003 @ 11:53:
Ik zou me doodschamen.
Je bent al dood, hoe wil je je ervoor schamen?!?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 00:08
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 03-08-2003 @ 13:30:
1) je hebt toch 2 nieren, waarvan je er 1 kunt missen?
2) het ging, volgens mij, om de nier afstaan nadat je dood bent.
Ik bedoelde dat die nier voor degene aan wie ik m afsta nodig is, om te overleven, niet voor mij....
Oud 05-08-2003, 12:12
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
snoopy schreef op 05-08-2003 @ 01:08:
Ik bedoelde dat die nier voor degene aan wie ik m afsta nodig is, om te overleven, niet voor mij....
oops sorry
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 13:31
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:

daarboven met de quote bedoelde ik ook dat ik het vanwege familie niet zou doen maar dat het voor jezelf geen ruk uitmaakt gewoon omdat ik vindt dat zogoauw je dood bent je lijk 0 waarde heeft aleen de herinnering aan jouw heeft waarde
Reageren

Regels voor berichten