![]() |
|
Ja maar ik gok niet dat je nu geld krijgt, maar pas als je dood bent en dat geld is dan voor je erfgenamen. Je gaat toch zeker niet betalen voor iets waarvan je niet weet of je het zeker krijgt.
Stel dat je nabestaanden zeggen: " nou dat gaat niet door". Dus niemand geeft je nu al dat geld. Aan dat geld heb je dus ook niks.
||
Citaat:
dan kan je ook net zo goed zeggen dat je er helemaal geen geld voor krijgt neukt die gek je ook wel ff in het mortuarium, niemand die t merkt dat kan ook maar dan nog, als je MIJ dan de zekerheid geeft dat het geld daadwerkelijk naar erfgenamen gaat... ook goed (wel minder, heb liever zelf het geld tijdens mn leven) het gaat erom of je voor geld je lijk zou willen laten neuken of niet niet of je dat geld uberhaupt gaat krijgen en hoeveel belasting daar afgaat en wat je er mee zou gaan doen |
![]() |
||
Citaat:
gewoon kopieren leek me nog de beste oplossing, dan merk je zelf hoe nutteloos ie was, of eh hoe grappig ie was |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Anyway: Wat is 10.000 euro nou? Ik vind dat jullie geld een beetje overschatten in relatie tot de actie die verricht wordt. Je kunt nog niet eens een stoere nieuwe auto kopen van dat geld, maar er steek wel iemand z'n pik in je na je dood :< |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij wordt wel stijf, maar niet hard, en komt zéker niet omhoog. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou het wel doen.
Ten eerste merk ik er toch niks van, en ten tweede zul je nooit meer zo makkelijk verdienen. Enig nadeel is dat het misschien enig beschamend is voor de nabestaanden. Maar wat niet weet.... En als student zijn alle financiële extra'tjes welkom ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dood gaan betekend dat je niet meer doorleeft, dat is namelijk de definitie van doodgaan. Niet meer leven. Je bent niet erg snugger voor iemand van 22 jaar (volgens je info)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Waarom zou je wel iemand aan een nier helpen, maar niet iemand aan een neukpartij? :/
Voor mezelf zou het me niet veel uitmaken, dood is dood, en als ik daar iemand blij mee kan maken, met een nier of met mijn lichaam, prima. Maar voor mijn familie en geliefde zou ik het vreselijk vinden, dus om die reden zou ik het niet doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk, als het om miljoenen gaat, ja, dan is het erg moeilijk om te weigeren, maar voor minder dan 100k denk ik er nieteens over na. |
![]() |
||
Citaat:
Ik neem aan dat Brad Pitt niet zit te wachten op een dood lichaam. Hm, laat dan maar zitten, hoor. ![]() |
![]() |
|
weat een klets dat je je dode lichaam moet respecteren om ook je levende lichaam te respecteren.
Ik zou het best doen als ik daadwerkelijk geld nodig had en ik zou weten dat in goede tijden ik het geld wel terug zou kunnen geven en dus ongedaan zou kunnen maken. Ik ben dood, dus wat boeit het mij nou wat er met mij gebeurt?? ik ben me NERGENS meer bewust van en ondervind er totaal GEEN hinder van. Ook hoef ik me niet in te beelden hoe het is om seks te hebben met een dooie om de beslissing voor een ander aanvaardbaar te maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het ging me meer om het idee, als ik iemand gelukkig kan maken met mijn nier, dan kan het ook met iets anders. Maarja, dan ga je nadenken over hoe dat dan precies zou moeten gaan, en dan toch.. nee. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en tsja... als ze mij niet hebben, kunnen ze ook nog naar de hoeren ofzow om seks te hebben, toch? dus het is niet echt noodzakelijk om me hiervoor beschikbaar te stellen, donor zijn is m.i. nuttiger.
||
Citaat:
2) het ging, volgens mij, om de nier afstaan nadat je dood bent. |
![]() |
||
Citaat:
maar 1 toevoeging zogouw je doodgaat leeft alleen de herinnering aan jouw nog je lijk is dan niks meer als een hoopje koolstof
||
Citaat:
- "Ja, lief, oma moet eerst nog geneukt worden. Dan pas wordt oma begraven." Lijkt me toch niet leuk voor die kindjes. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien zou ik me er heel erg voor schamen terwijl ik dood ben. En wat is een miljoen euro nou tegenwoordig?
||
Citaat:
Ik zou me doodschamen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat: