![]() |
|
Hmm..In 11 dagen maar anderhalf kilo eraf..Dat mag wel wat sneller..
![]() Vanaf gister ben ik toch begonnen om mijn maaltijden in te plannen..Dit kan heel makkelijk d.m.v. http://www.overgewicht.nl en dan eet en beweegwijzer...Kan je je begingewicht invullen..+ je streefgewicht en ik hoeveel maanden je dat wilt behalen..Dan stellen zij het aantal calorieën en het aantal gram vet dat je mag nemen op..Naja, kijk zelf maar als je interesse hebt.. ![]() |
![]() |
|
tja, ik blif maar op die 57 hangen, en ik zou 55 willen wegen... nouwja, tis maar 2 kilo...
ach, en ik doe er meestal niet zo superveel aan, dat geeft ik ook direct toe. maargoed, ik heb net weer een poosje (= anderhalve week) gezond gegeten, en weer nix afgevallen. tja, zo snel zal het wel niet gaan. nouwja, ff actief fitnessen helpt vast ook wel werr.
|
![]() |
Mensen, ik lees hier dat sommigen van jullie 55 willen wegen, mag ik vragen hoe KLEIN jullie dan wel niet zijn.?
Ik weeg 59, bij een lengte van 1.73, ik kan me niet voorstellen dat jullie 10 cm kleiner zijn ofzo. En ik heb een hardstikke gezond gewicht...
|
Verwijderd
|
doe normaal, kijk gewoon uit ofzo want sommigen van jullie draven echt door...
ik lees dit topic ook helemaal niet meer zo graag want ik erger me dood aan diegenen die gewoon een veels te laag streefgewicht hebben en als iemand er wat van zegt meteen in de aanval gaan van: ja maar ik ben niet zo heel lang hoor, en je ziet het niet aan me dat ik te licht weeg ik wil nog lichter wegen en doe het heus wel op een verantwoorde manier blabla... je moet het natuurlijk zelf weten maar luister ook gewoon naar wat andere. zeggen en denk er over na, ga niet meteen excuses verzinnen waarom jij wel op een goede manier lijnt terwijl het duidelijk is dat je dat niet doet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben in 5 maanden 10 kilo aangekomen en dat mag er van mij best af. ik heb een tijdje geprobeerd te lijnen (slechte manier: droog brood enzo) maar ja khad al snel door dat het nergens op sloeg..ik viel wel af hoor maar ja als ik dan even normaal ging eten dan zat er 2x zo veel aan woog ik nog meer als voorheen (jaja jojo dus)...nu eet ik normaal, wel light cola en light broodbeleg maar eet gewoon avondeten (geen friet enzo). en af en toe wat chips enzo in het weekend. Op dit moment val ik ook niet af, maar blijf op gewicht...ook fijn want ben al zo veel aangekomen dus ben allang blij dat er niks meer bij komt.. ik wil sporten maar het geld is er niet en de tijd ook niet echt.
effe voor de duidelijkheid, ik ben 1.65/1.67 (weet niet zeker) en woog eerst 56/57 en nu 67/68 bmi nu 24 veel succes iedereen en pas alstublieft op uzelf ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het is wel even doorzetten, want je doet het in je eentje (of met muziek op, of met iemand anders) Ik zie er altijd tegenop, maar als je eenmaal weer klaar bent voelt het lekker ![]() |
![]() |
|
ok,
ik had me vanochtend gewogen, was niet zo erg! weeg 70,9 kg, en woog een paar weken terug nog 72,8 kg! ![]() ik zal er ff bij zetten dat ik zo'n 1.81 lang ben... maar ik woog vlak voor de kerst nog 65 kg en ik moet zeggen dat ik me dan wel veel beter voel, niet alleen m'n dikke buik die dan dunner is, maar ook m'n gezicht, ik heb nu ook een boller gezicht wat ik wel erg stom vind.... daarentegen zijn m'n billen en m'n borsten (jezus, die zijn echt veel groter) veeeel dikker, en meiden, ik vraag me af: als m'n borsten zo veel groter worden als ik aankom, ofte wel, zoveel kleiner worden als ik af val, dan is m'n "ecte" gewicht waarschijnlijk toch wanneer m'n borsten zo groot zijn?? als ik zo dun ben heb ik namelijk ook echt amper borsten. en ik heb nu gewoon dikke borsten! (vind ik dus he, vor mijn doen ![]() Noujaaaa ben benieuwd wie op dit borst-topic wil reageren ![]()
|
He miepje,
ik ga eventjes op je reageren... je hoort heel vaak, als mensen lijnen, vrouwen, dat de borsten dan kleiner worden. En mensen die zwaarder worden krijgen ook zwaardere borsten. `Ik denk als jij weer op je 65 kilo komt dat je bortsen weer in oude staat terug zullen komen.... Ik ben zelf ook bezig met lijnen, en ik zou het helemaal niet leuk vinden als mijn borsten zouden afzwakken, ben wel blij met mijn D80. ![]() maar goed... ik hou wel vol. Maar vindt het erg moeilijk, om het weekend goed gezond door te komen. Ben vandaag wel 'stout' geweest pakte niet een koekje maar meerdere ![]() Succes allemaal.
|
![]() |
ik wil voor de vakantie nog even wat afvallen, maar niet zo streng en drastisch. ik snoep gewoon bijna niet meer en drink veel water, verder eet ik normaal. het gaat langzamer dan jezelf uithongeren, maar het is een stuk gezonder en makkelijk vol te houden.
ik hoop niet dat jullie doorslaan, want als je zo obsessief met je gewicht en niet eten bezig bent is dat niet gezond. als je wilt afvallen is het trouwens het beste om best veel te blijven eten omdat anders je stofwisseling trager gaat. |
![]() |
|
![]() |
mensen ik vond het allemaal heel knap wat jullie doen, maar waarom letten jullie juist zo op jullie gewicht? het gaat toch om hoe je eruit ziet... want van dat ene koekje laten liggen zie je niets aan je uiterlijk en misschien om de weegschaal 1 grammetje minder... zonder sporten en weinig beweging heeft het echt geen zin.. dan blijf je op gewocht mar val je niet echt af
mijn advies: GA SPORTEN! dan is het lijnen ook wat makkelijker.. en doe het niet alleen maar ga met vrienden ofzow want dan heb je ook een "verplichting" voor het geval dat je een keer geen zin hebt ![]() Het lukt vast, maar kijk uit dat je niet doordraaft... je kan te ver gaan. een mens is mooi zoals i is,.. en als je je goed voelt straal je dat ook uit.... je hoort ook altijd gezellige dikkerd... en geen gezellige dunnerd ofzow..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik schaam me bijna als ik in een strak truitje loop omdat ik bang ben dat iedereen ziet dat ik vetrollen heb enz. Ik ben het zat om in wijde kleren te moeten lopen. Ik ben het wel met je eens dat dit topic niet voor iedereen goed werkt. Sommigen zitten al op zo'n laag gewicht dat ze onderhand lichamelijke problemen kunnen verwachten. Dat noem ik eerder anorectisch dan gewoon lijnen. Het is best oneerlijk om er een slotje op te gooien omdat er wel mensen zijn die echt willen afvallen, zoals ik, en niet met gigantisch lage gewichten rondlopen. Hoewel, als je wilt afvallen, doe je dat toch wel, met of zonder dit topic. Maar het is gewoon handig om eens te vergelijken met wat iedereen eet, en tips enzovoorts. Maar goed, ik val in herhaling geloof ik ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Terwijl ik toen ik begon met lijnen 67 woog bij 1,78. --> is officieel nog een medisch gezond gewicht. Volgens mij strookt er dan iets niet helemaal... |
![]() |
|
![]() |
ja lora de meeste dingen die over ondergewicht op internet staat klopt niet helemaal, volgens internet heb ik ondergewicht was laast bij de kinderarts (en die zou er toch wel veel vanaf weten) en toen had ik weer een goed gewicht, nog niet te laag. dus ja ik weet ook niet meer wat nu echt is.
en over dat sommige mensen willen afvallen zonder dat ze echt dik zijn, hoop niet dat je daar mij mee bedoelt maar ik wil gewoon goed in m'n vel zitten en gezond leven. de beste manier om af te vallen bij mij is: gewoon 3 keer per dag eten, alleen uit kijken met vet (vet arm eten) en proberen geen tussendoortjes te eten en anders fruit of boulion. ik kan jammer genoeg niet sporten omdat ik ziek thuis zit maar denk als je dat er ook nog bij doet dat het wel moet werken, en ik heb ook weken maaltijden overgeslagen enz... maar dat helpt echt niet!! hoop dat iedereen die wil afvallen hier wat aan heeft!
|
![]() |
Ik zit nu eindelijk onder de 70
![]() ik skate nu elke dag en ik fiets op mijn home-trainergeval, ik wil op dit moment naar de 65 ong dat zou al heel wat zijn om dat te halen daar ben ik al tijden niet meer geweest succes iedereen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb je er duidelijk geen flauw benul van hoe ik het zie en hoe ik het waarschijnlijk ook snap. Daar gaat het hier alleen niet om. Verval ik soms ook in herhaling? En ![]() Laatst gewijzigd op 22-04-2002 om 13:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat zeuren was algemeen bedoeld, ik zeg niet dat iemand zeurt, ik zeg alleen dat ik denk dat sommige mensen hier die posts van andere mensen lezen (die ontevreden zijn over gewicht/figuur enz) dat als gezeur zien. Ja ok, valt het nog te snappen, ik word steeds onduidelijker. Je hoeft niet zo boos te reageren, ik dacht wel dat ik (iets) snapte van je reacties. Je vindt het toch vervelend dat mensen hier lijnen en allang een ondergewicht hebben en zichzelf naar de ***** helpen enzovoorts? Daar gaat het toch om? En ik heb je daar toch al heel vaak gelijk in gegeven? omdat ik er ook zo over denk. Ik snap het misverstand niet... |
![]() |
|
bij mij is het even niet goed gegaan door veel verjaardagen
![]() tip: ga naar www.bodyvitaal.nl voor o.a. afslank- en beweegtips. |
![]() |
|
5 kilo , zo snel! wow dat wil ik ook
![]() maar ik denk dat die kilo's er ook zo weer aan zitten eer je je weer beter voetl, maargoed.. hier gaat ie wel ok. ik heb al een tijdje geen eetbui gehad. dit gaat goedddddddddd ik ben gemotiveerddd!! en aquafemme: tja, ik denk ook wel dat m'n borsten weer kleiner worden (dat weet ik wel zeker) maar ik heb liever een dun lichaam+ smaller gezicht met kleine borsten dan beetje vadsig en ja ok dikkere borsten. maar zo denk ik er nu over... als ik zo'n eetbui heb dan denk ik, ach alleen m'n borsten worden dikker ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kom net uit het fitness centrum en heb heel goed gegeten vandaag... ik heb veel water gedronken en ik heb genoeg brood en avondeten gehad. Mijn manier van lijnen is gewoon 3 keer per dag eten, en 's avonds gewoon mee eten... veel water drinken en licht beleg eten, fruit etc etc. Op de een of andere manier werkt deze topic heel goed bij me... Het maakt me gemotiveerd, alleen ik baal van mezelf, dat ik volgens mij de enige ben die zoveeeeel weegt... maar goed, ben al blij dat ik begonnen ben met sporten en een steviger, en strakker lichaam krijg... succes ![]()
|
begrijp me niet verkeerd hoor, het was eigenlijk helemaal niet de bedoeling om af te vallen, maar omdat ik een keelontsteking had, kon ik niet tot nauwelijks eten.
toen ik op de weegschaal stond was ik erg blij omdat ik er normaal heel lang over doe. gisteren heb ik weer normaal gegeten.. en ik ben nu alweer 79 kilo. zo lekker snel gaat dat bij mij ![]() als alles goed gaat, ga ik vrijdag voor het eerst fitnissen ![]() welke dingen kan ik dan het beste doen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je niks aan vindt om te gaan fitnissen of er ongemotiveerd door wordt, omdat je bv. alleen sport raad ik je aan om eens tae-bo ( ![]() Neemt slok van water ![]()
|
haii,
hoe gaat ie? ![]() nou gister had ik een gevulde koek op... opzich heel goed, want ja je leest 't goed ik had er gewoon maar 1 op! en normaal zodra ik iets "slechts" eet, dan ben ik niet te stoppen! nu wel dus, en daarna heb ik een half uur lang ergg goed op de hometrainer gefietst. later nog een keer gewandeld (45 min) en 's avonds nog een keer een half uur gefietst ![]() en dat gaat zo goed, echt sporten dat is gewoon DE gouden tip om af te vallen. dat weten de meesten wel, maar er zitten er hier ongetwijfeld een paar tussen die denken dat weinig eten gewoon het beste is. zo viel ik eerst af, ja ik viel ook af, maar het duurde veel langer. nu eet ik gewoon zo'n vette koek, en nog val ik af! ja ik heb afgelopen 2/3 weken gewoon koek enzo gegeten (wel errrugg veel gesport, maar dat juist goed) en nog ben ik 2 kilo afgevallen, ik was ook erg blij toen ik op de weegchaal stond omdat ik het gewoon echt niet verwacht had! ik ga gewoon door zo. mijn streef gewicht is nu 68 kg, nog maar 3 kilo te gaan, en aanstaande zaterdag weeg ik als 't goed is al 70 kilo! jepperss ![]() en aquafemme (jee ik reageer vaak op je ![]() ![]() succes iedereen he! LiEfS miep
|
BMI: 20,4 (wat betekent dat?)
verder wil ik nog even het volgende zeggen (waarschijnlijk al 100x gehoord, maar toch): als je gaat lijnen door hee weinig te eten, dan ga je je vetreserves aanbreken. je lichaam is daar niet zo blij mee, dus als je dan WEL een keertje lekker veel eet, dan worden meteen je vetreserves weer aangevuld (neem 'meteen' niet al te letterlijk). het beste is om gewoon normaal te eten. het beste is om 3x per dag te eten en dan zo weinig mogelijk tussendoortjes (is btw ook beter voor je gebit). en als je dan ff een keer een reep chocola ofzo koopt, is het beter die in één keer op te eten dan verdeeld over de hele dag, omdat je zo minder vet op kan slaan. heel goed is ook veel water drinken. en bovendien heel gezond eten, dus altijd iig een appeltje bij het eten ofzo, of een sinaasappel. en natuurlijk niet te vet, maar ik denk dat iedereen dat begrijpt. maak jezelf niet te dun. denk 'ns reëel na of je echt dik bent of niet. denk reëel na en niet uit gevoel. kijk ter indicatie af en toe naar je bmi, al weet ik niet hoe betrouwbaar dat is. maar in ieder geval is het een maatstaaf: als je bmi ver te laag is ben je iig te dun. als je dat bedenkt ben je dus reëel bezig. en wat is er mis als je minder dun bent dan vreselijk dun? dit wilde ik even kwijt, ik denk niet dat het veel zal helpen. maar toch wil ik het nog even zeggen. verder zal ik denk ik niet in dit topic reageren, omdat ik mijn gewicht prima vind en ik niet van plan ben te gaan lijnen, omdat dat niet altijd goed voor de gezondheid is. verder drink ik wel heel veel. oh, nog één ding: drink niet meer dan 3 liter op een dag. dat is echt slecht. 2 liter is voldoende.
||
Citaat:
Ga zo door miep, hier gaat het ook super goed... ![]() succceeees
|
Jezus, dat er nog steeds zoveel vrouwen bezig zijn met hun gewicht.
Mag ik een algemene tip geven? Eet regelmatig! Je moet jezelf vanaf vandaag een eetpatroon aanwennen dat je heel je leven zou kunnen volhouden. Dus eet drie keer per dag (brood met beleg, veel water, light cola ofzo, en 's avonds gewoon eten, maar dan kan je bijvoorbeeld matigen met jus/saus o.i.d). Daarnaast is het verstandig te sporten. Een keer per week een uurtje joggen doet al wonderen en is nog gratis ook. En: praat jezelf geen schuldgevoel aan als je eens een Mars eet o.i.d. Van één Mars kom je echt niet ineens 3 kilo aan. Succes iedereen, en ik wil nog even zeggen: van veel meiden heb ik foto's gezien, en jullie zagen eruit als mooie leuke meisjes, dus laat je niet op de kop zitten door twee kilo's meer of minder!
|
Verwijderd
|
rosi schreef:
Jezus, dat er nog steeds zoveel vrouwen bezig zijn met hun gewicht. jah we kunnen niet allemaal zo'n figuurtje als jij hebben he niet beledigend bedoeld,maar sommigen hebben gewoon overgewicht en daar moet iets aan gedaan worden...en ik vind ook dat veel meisjes doordraven en enorm overdrijven maar dr zijn ook mensen die het gewoon normaal doen en die mogen van mij best met hun gewicht bezig zijn...als het nu eenmaal nodig is...en het lijkt nu wel alsof iedereen hier slecht bezig is,maar het komt denk ik omdat die meiden die er zo fout mee bezig zijn het vaakst posten... En: praat jezelf geen schuldgevoel aan als je eens een Mars eet o.i.d. Van één Mars kom je echt niet ineens 3 kilo aan. neej dat doen ze ook niet, maar sommigen eten er meteen 3 en dat is wel slecht...en dan is het ook logisch dat je een schuldgevoel hebt..vreetbuien enzo he Succes iedereen, en ik wil nog even zeggen: van veel meiden heb ik foto's gezien, en jullie zagen eruit als mooie leuke meisjes, dus laat je niet op de kop zitten door twee kilo's meer of minder! dank je, maar bij mij zijn het er 10 ipv 2.... verder wil ik je niet aanvallen, maar jah..kmoest effe reageren...dom ik weet het maar oke... |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nu bijna 10 kilo afgevallen en op zich vind ik het wel genoeg, alleen ik weet niet hoe ik op dit gewicht moet blijven. Bang dat ik meteen weer aankom enz. Iemand tips?
Ik moet zeggen dat ik het gezonde eten nogal verleerd ben, bovendien slaap ik zo'n 4 a 5 uur per nacht terwijl ik normaal toch wel het dubbele sliep. Ik ben bang dat m'n lijf 'ontregeld' raakt als ik 'normaal' of veel ga eten. Eigenlijk vind ik het ook wel veilig, gemakkelijk om nog even door te gaan, ik weet het niet. En ik OVERDRIJF niet of ZEUR niet, ik weet gewoon niet hoe ik het moet aanpakken. So don't shoot me ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan moet je het langzamerhand weer opbouwen. begin met een appeltje en sinaasappeltje ofzo. banaantje bijv. en dan langzamerhand steeds ietsje meer. blijf heel veel drinken. vooral water natuurlijk. en niet ineens heel vet gaan eten. ook sporten. goed slapen. ik denk als je langzaam begint, dat het dan wel goed komt.
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #37 Mara | 500 | 11-03-2005 16:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 32! Verwijderd | 491 | 06-02-2005 18:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic, deel 31! Miracle | 502 | 31-01-2005 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #30 Mara | 482 | 22-01-2005 16:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 |