![]() |
|
Verwijderd
|
Amsterdam, 31 juli 2003
Met wederzijds goedvinden hebben Ajax en Nikos Machlas hun onderlinge contract beëindigd. De beëindiging is met onmiddellijke ingang van kracht. Nikos Machlas kan nu transfervrij bij een andere club gaan spelen. Over de financiële condities van de beëindiging doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen. Nikos Machlas debuteerde op 8 augustus 1999 in de A-selectie van Ajax in de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen Feyenoord. De Griekse international speelde in totaal 93 officiële wedstrijden voor Ajax. In die duels scoorde hij 44 keer. Met Ajax won Machlas in het seizoen 2001-2002 zowel de landstitel als de Amstel Cup. Bovendien prijkt er ook een landstitel met Jong Ajax (2001) op zijn palmares. Machlas verdedigde in competitieverband de kleuren van Ajax 74 keer. Hij maakte in de eredivisie 38 doelpunten voor Ajax. Afgelopen seizoen werd Nikos Machlas door Ajax verhuurd aan het Spaanse Sevilla. Voor zijn komst naar Ajax was Nikos Machlas actief bij OFI Kreta en Vitesse. bron: www.ajax.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en Iván Gabrich was in het verleden ook een klasse spits in Argentinië; in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst |
![]() |
|
Misschien wordt Ajax nog wel es verstandig. Want dat van ja, we verhuren d'r eentje aan die en eentje aan die, dat schiet ook niet op. Hun selectie is is best wel al groot dan hebben ze nog een tweede elftal (ja ok, dit is vaak de rest van die inmense selectie) en ze hebben vast ook weer een heleboel aanstormende jongelingen. En dan ook nog eens anderhalf team ofzo verhuren.
En dan vinden mensen het gek dat salarissen van spelers als Chivu niet kunnen worden verhoogt om hem te behouden.
|
Helaas niet haalbaar voor Vitesse en verdwijnt daarom uit de picture in Nederland en gaat naar Iraklis. Toch jammer van zon spits. Hij heeft het nooit laten zien bij Ajax, was hij maar gebleven in Arnhem
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ook past machlas niet in het 4-3-3. Bij vitesse speelde hij in 4-4-2 met Dj Curovic naast hem. Een perfect koppel. Bij ajax had hij niemand om zich heel als Curovic.
|
![]() |
Ik heb Machlas is zijn Ajax-tijd nooit echt een knaller gevonden, maar zeker geen mislukking.
Als ik Ronald Koeman was had ik Machlas deze voorbereiding de kans gegeven zich te bewijzen. Ajax heeft 2 echte spitsen (Zlatan Ibrahimovic en Wesley Sonck) Litmanen, Van der Vaart en Boukhari zijn drie spelers die er evt ook uit de voet zouden kunnen, maar ze zijn beter op andere posities. Bij het spel Pro Evolution Soccer 2 speel ik met Ajax in een 4-4-2. Meestal: ___________________Stekelenburg______________________ Trabelsi_______Grygera__________Escude_____O'Brien/Maxwell _____________________Sneijder_________________________ Pienaar__________________________________Van der Vaart_ _____________________Litmanen________________________ _____________Ibrahimovic______________________________________________ _____________Sonck__________________ Als Sonck en/of Ibrahimovic niet kan spelen wisselde ik ze om met Nikos (toen hij nog onder contract stond), nu moet ik dat met Boukhari en Wamberto doen. Dus KOEMAN WAAROM? Het zou een goede supersub geweest zijn, want als ik hoor 44 doelpunten in 96 wedstrijden geloof ik, zo slecht is dat niet. Maar Nikos veel plezier bij Iraklis Saloniki.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Daar had ik het niet over. Jij zit maar wat te zeiken over dat spelletje wat je speelt op je PS2 en zit hier je opstelling neer te pleuren, ik vraag me alleen af wat dat in dit topic doet? En ik ben niet zo'n gloryhunter ik heb clubliefde.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1 ik heb een hekel aan ajax 2 ik vind dit ene belachelijk dom plaatje 3 deze zal wel verwijderd worden(?)
|
|