Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb een heel lief mailtje gestuurd naar chester bennington van linkin park toennie ziek was, en dattie maar snel pinkpop moest komen inhalen, en dat ik het heel erg voor hem vondt dattie zich zo ziek voelde...maar ik kreeg niks terug
en ik heb een paar keer heen en weer gemaild met egbert jan weeber...my new brother ![]() en een keer een mailtje gestuurd naar grandaddy, kreeg een leuk mailtje terug, dat ze het leuk gevonden hadden in nederland, en dat ze hoopten om mij later nog eens in de bizz terug te zien ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hij zette er toch duidelijk een knipoog achter ontopic: UHm..nee, nooit echt gedaan, op die ene keer naar de heideroosjes toe na, want ik wilde weten of hun voorprogramma een cd had (dat was revolt, bosnische metalcore)
|
![]() |
Net gedaan.
![]() Van de site van Diet of worms: Our tour of Europe was a raving success, we made alot of new friends and fans in the six weeks that we were there. We will have pictures from the tour up on the site in the next week or so. If you happen to have any pictures please send them to us and we will post them with due credit. Ik en een vriendin hadden nog wat foto's liggen dus dat hebben we even braaf gemeld bij bandleider Damond.
|
Vlak voor no mercy x mas in de 013 had ik een mailtje gestuurd naar Patrick Savelkoul (Callenish Circle) over het betreffende "festival". Via mail had ie me van alles beloofd, onder andere om T shirts en andere troep voor me mee te nemen..
Dus ik de avond er voor vroeg naar bed om niks te missen ![]() Kwamen ze niet wegens familie omstandigheden ![]() Overigens wel heel kut voor ze, ik zou niet boos mogen zijn.. ---------------------- Ook gemaild met de zangeres van Delight (uit Polen). Blind de CD van hen een CD gekocht, vond het wel een aardig CDtje.. Kreeg ik hele verhalen terug dat ze ook studente was (farmacologie), geen vriendje had (had ik niet naar gevraagd!)... (ECHT NIET!!) en nog meer van die troep.. Leuke topic ![]()
|
Verwijderd
|
Hm, die dude van Face Tomorrow hier ooit kort in m'n msn-lijst gehad en mee gemaild, en verder de zanger van Symphorce eens gemaild over het feit dat hij behalve teksten van Pain Of Salvation ook teksten van Silverchair jatte (onbewust, zegt-ie).
Verder een e-mail interview met Sander Gommans van After Forever, en Jan Grijpstra van Autumn. Ze staan op CdReview.nl |
![]() |
|
|