Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Infaustus schreef op 30-07-2003 @ 17:07:
hehehehe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2003, 16:27
Verwijderd
Citaat:
killermachine85 schreef op 29-07-2003 @ 23:12:
geef ze deze link maar als ze um nog niet kende www.mad-tourbooking.de
die doet veel tours regelen in nederland en duitsland en belgie en de rest van europa enzo
Ah, bedankt voor de tip, ik zal het doorgeven aan onze Zweedse goden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 16:52
Eehmjaa
Eehmjaa is offline
Wel es een brief aan Spike van di-rect...Oohw ja volgens mij ook naar Bas en Jamie. Geen antwoord... me zus trouwens wel...een kaartje van Jamie met hartjes op de voorkant
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
DarkMijntje schreef op 30-07-2003 @ 17:52:
Wel es een brief aan Spike van di-rect...Oohw ja volgens mij ook naar Bas en Jamie. Geen antwoord... me zus trouwens wel...een kaartje van Jamie met hartjes op de voorkant
aaaaaaaaaaaaaaaaah een gothic
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 16:59
antigone
antigone is offline
ooit een tevergeefse schreeuw naar teksten aan het adres van coparck. nooit meer iets van gehoord.
Oud 30-07-2003, 18:41
Eehmjaa
Eehmjaa is offline
Hoezo aaaaaaaaaah een gothic?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:03
The Ox
The Ox is offline
Een brief aan the Levellers. Kreeg een aardige reactie terug, een gesigneerde foto en een stapel stickers. Een brief aan Pete Townshend van The Who. Kreeg een handgeschreven (!) brief van hem terug waarin hij me bedankte, en een handtekening.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 07:26
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
The Ox schreef op 30-07-2003 @ 20:03:
Een brief aan Pete Townshend van The Who. Kreeg een handgeschreven (!) brief van hem terug waarin hij me bedankte, en een handtekening.
Hoe oud was je toen? En hoeveel foto's van jezelf stuurde je mee?
Oud 31-07-2003, 09:33
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 31-07-2003 @ 08:26:
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 21:58
fiveyearslater
fiveyearslater is offline
ik heb een paar keer de bassist van de ataris op msn gesproken, de leden van undeclinable heb ik allemaal in t echt gesproken en ik heb gemaild met de zanger van inspection12
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 22:06
grandmommy
grandmommy is offline
ik heb een heel lief mailtje gestuurd naar chester bennington van linkin park toennie ziek was, en dattie maar snel pinkpop moest komen inhalen, en dat ik het heel erg voor hem vondt dattie zich zo ziek voelde...maar ik kreeg niks terug

en ik heb een paar keer heen en weer gemaild met egbert jan weeber...my new brother

en een keer een mailtje gestuurd naar grandaddy, kreeg een leuk mailtje terug, dat ze het leuk gevonden hadden in nederland, en dat ze hoopten om mij later nog eens in de bizz terug te zien
Oud 01-08-2003, 14:01
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 31-07-2003 @ 08:26:
Wat is dat nu weer voor reactie? Even voor jouw informatie: Townshend heeft die rotzooi nooit gedownload en er is niks op zijn computers gevonden. En als je het wil weten, ik heb die brief afgelopen februari gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 14:05
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik vind brieven/mails sturen naar artiesten een beetje zinloos, of je moet een zinnige vraag hebben
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 14:07
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
The Ox schreef op 01-08-2003 @ 15:01:
Wat is dat nu weer voor reactie? Even voor jouw informatie: Townshend heeft die rotzooi nooit gedownload en er is niks op zijn computers gevonden. En als je het wil weten, ik heb die brief afgelopen februari gestuurd.
sjiezus, anders ben je ff snel op je tenen getrapt...
Hij zette er toch duidelijk een knipoog achter

ontopic:

UHm..nee, nooit echt gedaan, op die ene keer naar de heideroosjes toe na, want ik wilde weten of hun voorprogramma een cd had (dat was revolt, bosnische metalcore)
Oud 01-08-2003, 14:16
chaostar
chaostar is offline
Net gedaan.

Van de site van Diet of worms:
Our tour of Europe was a raving success, we made alot of new friends and fans in the six weeks that we were there. We will have pictures from the tour up on the site in the next week or so. If you happen to have any pictures please send them to us and we will post them with due credit.

Ik en een vriendin hadden nog wat foto's liggen dus dat hebben we even braaf gemeld bij bandleider Damond.
Oud 01-08-2003, 14:20
toemba
toemba is offline
Vlak voor no mercy x mas in de 013 had ik een mailtje gestuurd naar Patrick Savelkoul (Callenish Circle) over het betreffende "festival". Via mail had ie me van alles beloofd, onder andere om T shirts en andere troep voor me mee te nemen..

Dus ik de avond er voor vroeg naar bed om niks te missen

Kwamen ze niet wegens familie omstandigheden

Overigens wel heel kut voor ze, ik zou niet boos mogen zijn..

----------------------

Ook gemaild met de zangeres van Delight (uit Polen). Blind de CD van hen een CD gekocht, vond het wel een aardig CDtje.. Kreeg ik hele verhalen terug dat ze ook studente was (farmacologie), geen vriendje had (had ik niet naar gevraagd!)... (ECHT NIET!!) en nog meer van die troep..

Leuke topic
Oud 02-08-2003, 10:37
Verwijderd
Hm, die dude van Face Tomorrow hier ooit kort in m'n msn-lijst gehad en mee gemaild, en verder de zanger van Symphorce eens gemaild over het feit dat hij behalve teksten van Pain Of Salvation ook teksten van Silverchair jatte (onbewust, zegt-ie).
Verder een e-mail interview met Sander Gommans van After Forever, en Jan Grijpstra van Autumn. Ze staan op CdReview.nl
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 12:36
Verwijderd
Ik heb gisteren nog een vakantiekaartje gestuurd naar de leden van Caesar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten