Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ook. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik vind een moskee in Madurodam ook wel een beetje terecht. Madurodam wil immers een afspiegeling zijn van het Nederland op ware grootte? Er zijn inmiddels natuurlijk een behoorlijk aantal moskeeën in Nederland, dus dan is het niet meer dan logisch dat er in Madurodam ook een moskee bij komt. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar je zult vast nog wel een vak krijgen over wetenschappelijk onderzoek, en misschien ook nog wel wat statistiek. Ik weet niet hoe dat bij rechten zit, al denk ik dat je daar meer bezig bent met oude arresten bekijken enz. Wij worden in ieder geval geleerd behoorlijk kritisch naar onderzoeken te kijken.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens heb ik verder niet zoveel met strafrecht. Ik heb het twee jaar gevolgd, dat is het minimum (eerste jaar Strafrecht, tweede jaar Strafrecht I en Strafprocesrecht). Het strafrecht is natuurlijk wel dat gedeelte van het recht wat het meest tot de verbeelding spreekt. Sterker nog, veel mensen kunnen zich bij de termen burgerlijk recht en bestuursrecht vrij weinig voorstellen. Een kritische blik, een écht goede, is trouwens aangeboren en valt hooguit te ontplooien. Als je hem echt ontbeert valt er wel iets op te bouwen door studie, maar dat zal nooit het aangeborene benaderen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn laatste project ging over een marktonderzoek, waaruit bleek hoeveel er nou eigenlijk echt bij komt kijken.
||
![]() |
Citaat:
Het enige onderdeel van recht dat ik heb gehad bevatte een deel van de juridische aspecten van de bedrijfskunde. Wij keken daarbij vrij veel naar oudere arresten, maar dat was ook maar één vak, dus dat zal inderdaad weinig overeenkomen met een vak aan een rechtenfaculteit. Verder is dit geheel natuurlijk offtopic, doch zeker leerzaam voor velen van dit forum ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
voor WOII droegen vrouwen hier ook hoofddoeken. Er is geen enkele wettelijke officiel kledingstijl voor zover ik weet dus waar moet je je aan aanpassen behalve onze vrijheid van kledingkeuze in dit land ??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het algemeen geldende straatbeeld evolueert doorgaans langzaam maar gestaag |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, dat mag dan natuurlijk weer wel, want dat wordt doorgaans niet door moslims gedragen... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mensen die graag neger hadden willen zijn maar dat dus niet zijn. Daarom kleden ze zich in zou wijde mogelijke broeken, te grote shirt's, bandana's en wat al niet meer. Ook moet men veel schelden en weinig respect tonen voor vrouwen. Daarnaast luisterd men naar negermuziek over het algemeen is dat ook nog eens de slechte commerciele negermuziek die toevallig in de top veertig staat. Hoewel dat laatste volgens mij bij Che wel meevalt is het wel teleurstelens dat hij op een zo negatieve en naaperige manier in dit leven staat. Van welk ras je ook geboren bent, je mag er trots op zijn en je hoeft je niet te schamen ervoor en het proberen te verbergen door er op die manier bij te lopen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En dat klopt. Maar jullie dus ook niet. Jullie doorgeschoten liefde voor alles wat niet Nederlands is is net zo verfoeilijk en vooral vertroebelend als de intense afkeer daarvan door sommige mensen.
|
turken zijn nog goeie gasten van de marokkanen heb je er ook een paar maar de meerderheid is gewoon tuig ,crapul ,fiets pikken, dealen, slaag geven,verkrachten en ga maar door.
Kben zelf buitenlander en heb 1 jaar in een asielzoeker centrum gewoont de marokkanen hadden toch iedere week een nieuwe fiets terwijl blanke buitenlanders of negers 2 maanden moesten werken voor een roeste fiets ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De waarheid ligt in het midden, maar het politieke midden is niet erg populair, zeker niet in deze tijd. Desperate times call for desperate measures, en sommige mensen zien die maatregelen in de harde aanpak, andere in de zachte. De balans slaat nu meer door naar de harde kant, wat m.i. niet noodzakelijkerwijs een slechte ontwikkeling hoeft te zijn. Ik ben het trouwens met je eens dat er een aantal mensen is wat altijd maar blijft blaten over de positieve kanten. Natuurlijk heeft elke Marokkaan ook wel een positieve kant. Hij is vast lief voor zijn oude moedertje en kan goed opschieten met z'n zus. Maar voor de discussie over hoe bepaalde problemen in die groep moeten worden aangepakt, is het feit dat hij lief is voor z'n moedertje totaal irrelevant. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kansarme (allochtone) jeugd en fundamentalistische moslims DG | 28 | 02-07-2005 10:52 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marokkanen moeten integreren? Hou op! Vervreemd | 500 | 26-06-2003 16:15 |