Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb niet zoveel behoefte om mensen te leren kennen in een diskotheek. Ik ben misschien een uitzondering, maar ik praat dan liever gewoon in een stille ruimte.. In een cafe ofzo praat ik meestal met mensen die ik al een beetje ken. Onbekende vrouwen ook wel eens, maar van mij hoeft dat niet. Ik ben nooit alleen dus ik heb genoeg mensen om mee te praten.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb ik zelf totaal geen moeite mee. Vind het leuk om aangesproken te worden en spreek zelf ook mensen aan. Als ik toevallig naast ze sta of door eerst oogcontact te krijgen (maar das meer om te flirten) In een cafe gebeurt dat bijna vanzelf...
De spontane praatjes zijn dus leuk. Praatjes die echter totaal geen inhoud hebben of achterlijke versierzinnen zijn aan mij niet besteed. |
![]() |
|
Ik liep onderlaatst op iemand af en ik zei: "hallo, effe zoene?"
Dat ging dus helemaal mis, maar zij is nu wel me vriendin. Dus ja, wat je ook zegt het maakt niet echt veel uit. Ik zeg altijd hallo, nog geneukt Maar dat is maar net wat je zelf wilt natuurlijk. Maar zorg wel dat je een lekker wijf aanspreekt, als je word afgewezen door een lelijkerd sta je goed voor lul. Heb er respect voor dat ze je afwijzen, probeer het opnieuw, weer bij een lekker wijf ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
'Hallo wil je neuken' werkt bij mij niet, dan ben je heel snel van je ballen af. Veel meisjes vinden het leuker om gewoon aangesproken te worden. Zorg dat je alvast iets in je hoofd hebt om te vertellen, dan loopt het gesprek niet na het namen uitwisselen spaak. En voor de rest gewoon jezelf zijn, want een stoer voorkomen kan heel doorzichtig zijn.
|
![]() |
Als ik jullie replies een beetje door zit te lezen kan ik dus wel de conclusie trekken dat de meeste meisjes het leuker vinden "normaal" aangesproken te worden dan met een lompe versierzin?
Maar die tip over alleen aantrekkelijke vrouwen aanspreken is wel een goeie haha ![]() Maar nog ff over mijn angs voor falen... zijn er meer mensen die het hebben hiero? Misschien mensen die het vroeger hadden en nu niet meer... hoe heb je het dan "overwonnen"? Mensen die tips hebben? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het tegenwoordig niks meer als jongens alleen langskomen om ff te scoren, dus wil je echt succes hebben bij mij moet je geinteresseerd zijn in *mij* en niet in de mogelijkheid om sex te hebben. En dan daar dus ook niet op aansturen. Gewoon gesprek voeren, en als het klikt email uitwisselen oid....
Grappen doen het goed, of begin gelijk over 'wat denk jij nu eigenlijk over leven na de dood?' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik doe trouwens alleen aardig tegen meisjes als ik er wat mee zal kunnen doen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aan de andere kant, tis beter dan: wat heb jij mooie ogen! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als iemand überhaupt over zijn woorden nadenkt voordat hij ze spreekt, lijkt mij dat het effect van het spontane in iemands karakter ietwat op de achtergrond geraakt. Is het niet juist de bedoeling bij het zoeken van liefde je eigen karakter zo puur en natuurlijk mogelijk te profileren zonder keurslijf waarin jij jezelf hebt gedrukt of jij door de ander gedrukt wordt? Natuurlijk ben ik niet van mening dat men liefde over het algemeen in dergelijke gelegenheden zal moeten zoeken en zal vinden.
Aan de topicstarter zou ik graag het advies willen geven eerst over zijn angst heen te komen en het dan pas te proberen. Het praat niet zo prettig met 20 kilo op de umeros. Als je toch vasthoudend bent en werkelijk dit wil ondernemen, raad ik je aan jezelf af te vragen wat je van iemand wilt weten, als je iemand ziet. Een meisje valt je op. Waarom valt ze je op? Heeft ze mooie ogen? Zeg het haar! Zit ze eenzaam en alleen (hetgeen mij niet een tautologie lijkt, daarover een andere keer meer) voor zich uit te staren, vraag haar dan of ze misschien een biertje van je wil om de eenzaamheid te verkleinen of dat jij ook genoeg gezelschap bent. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
heb ik niks tegen hoor, maar jongens moeten niet meteen beginnen te versieren, of te slijmen.
Als ie me erg leuk vind, mag ie wel een drankje kopen natuurlijk ![]() maar gewoon een leuk gesprekje over ditjes en datjes of nog wat anders kan ik wel waarderen hoor, zeker stoer als je op een meisje durft af te stappen ![]()
||
Citaat:
Succes
|
Ik probeer juist altijd heel ongeinteresseerd over te komen
![]() ![]() Als het meisje je eventueel aardig of leuk vind merk ik dat gauw genoeg en dan ga ik steeds geinteresseerder doen en bied ik dr een drankje aan. Als het niets wordt merk ik het ook gauw genoeg. Jammer maar inieder geval geprobeerd ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
vraag gewoon als je een leuke meid ziet, of ze iets van je wilt drinken. Als ze wilt, zit het goed dan kun je verder gaan met kletsen enzo
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() "Geloof je in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog es langslopen" ![]() de beste aanspreekzin is gewoon "hoi/hallo/hoe gaat het/.............."
|
Verwijderd
|
Alhoewel er een openingszin bestaat, die erg waterdicht is. Let op
![]() Jij: "Als ik jou zou vragen of ik je mocht zoenen, wat zou je dan zeggen"? zij/hij: "nee" jij: "nou oke, dan vraag ik het ook niet" Helaas heb ik het laatste nooit kunnen/mogen zeggen, lijkt me wel leuk om de reactie te zien van diegene ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Och, kweenie, echt grappige opmerkingen doen het bij mij goed. Als ze maar bedoeld zijn als grap. Als iemand me 20 ct in mijn hand drukt en zegt: 'zo, ga je ouders maar bellen dat je niet thuiskomt vannacht', lach ik me volgens mij ziek. Hij moet het echter niet serieus menen, dan ren ik gillend weg
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"Mooie neus heb je, die zou er nog beter uitzien hangend boven mijn roze sabel!" "Mijn melk in jouw emmer?" |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik zou eerder "oh please " zeggen met de bijbehorende: ![]() ![]()
|
![]() |
Op mijn vraag of er nog meer mensen hier waren met angst om iemand aan te spreken heeft niemand gereageerd. Conclusie, iedereen hier is een rasechte playa
![]() Bedankt voor de adviezen, ik ben inmiddels wel er van overtuigd dat een normaal praatje houden waarschijnlijk wel de moeite waard is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |