Advertentie | |
|
![]() |
|
Kakkers zijn leuk!!!!!
maar jah... das mijn smaak tenminste... Dus mochten er leuke kakkers-jongens zijn; Voeg me toe op msn!!!! hahahha xsuperstephx@hotmail.com
||
![]() |
Citaat:
sorry maar ik zie het probleem niet volgens mij zijn jullie gewoon allemaal jaloers op de "kakkers" zelf ben ik geen kakker en dat maakt ook allemaal niet uit wat je bent .... maar zeg nou zelf zo'n lekkere hockeydude met een polo'tje aan is toch super!!!!! aaaaaaaaah die hockeyjongens zijn zooooooo superleuk en de meeste zijn ook heel netjes opgevoed en weten goed met meisjes om te gaan ( op een paar uitzonderingen na , uiteraard ) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Wat volgens mij bij 't kakkerzijn hoort is allemaal al genoemd. Je ziet 'r netjes uit, dure kleding, je hebt 't goed thuis, mooie wagen op de laan, mooi huis, interieurverrrzorrrgsterrrrtjes die je huis tiptop in orde houden, je zit op hockey of tannis, je houdt van een balletje slaan; zoals in golfen, voor de jongens een matje in de nek, voor de meisjes een slordige knot of staart óf zo'n zilveren knip, jij of je ouders stemmen vvd, je gaat alleen maar met mensen uit 'je eigen milieu' om, parels of van die moulin rouge kettinkjes, je gaat op vakantie naar de hipste plekjes in Europa, etc etc.
En nu ben ik moe van het gegeneraliseer. ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wanneer ben je een kakker en wanneer niet? mathew anderson | 20 | 09-11-2020 21:13 | |
Algemene schoolzaken |
Kakkers? annieke | 6 | 04-10-2011 15:15 | |
Algemene schoolzaken |
kakkers help mij!!!!! ukkie88 | 67 | 17-08-2011 07:26 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kakkers. Rdieroos | 4 | 26-08-2009 15:53 | |
Lifestyle |
Kakkers hier kijken Silver_Rose | 29 | 10-12-2005 15:39 | |
Psychologie |
goth's/alternatievelingen <--> kakkers Ciskaatje | 73 | 11-09-2002 12:25 |