Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ahh eindelijk. in nijmegen 2000 was het zowat mn eerste concert, ik weet er niet zo veel meer van. wel sigur ros voor het eerst gezien toen heheh. en werchter was yay, maar wel festival.
en dit is gelredome, en 37€. :/ MAAR JA. ik kijk er naar uit.
|
ik lag pas om half 4 smorgens in bed dus ik heb de ticketservice gebeld... na een minuutje of 45 kreeg ik iemand aan de lijn. maja ik heb een kaartje en het is een sta plaats. of staan plaats..
ondertussen zat ik de hele tijd op www.ticketservice.nl te kijken en daar bleek dat de meeste kaarten om half 11 al uitverkocht waren. maja ik dacht dat de voorverkoop om 10 uur pas begon?
||
Citaat:
Ff Hail to the thief een paar keer luisteren..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar niw; ik heb de kaartjes ![]() in 2000 rockten ze, en hoewel ik nu een totaal andere show verwacht, zullen ze waarschijnlijk nog steeds rocken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(bij grote concerten printen postkantoren vaak op voorraad, dus als de centrale computer zegt dat ze op zijn kun je nog ff de postkantoren afbellen... postkantoor Venlo had bijvoorbeeld een overschot aan Bon Jovi kaartjes: voorraadje geprint om 10.00 uur, maar niemand die ze kwam halen ![]() |
![]() |
|
Zo mijn kaartje is ook weer binnen, maar wat een geldklopperij. 40,65, das toch niet normaal meer. Waar is MOJO nou helemaal mee bezig?!..
Maar ja, een kaartje was in 2000 ook al 73,50 gulden dus een kaartje is maar 10 gulden duurder, maar toch.
Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 16:28. |
![]() |
|
Nu er geen staanplaatsen meer zijn ga ik niet..
Vind het maar een beetje bagger als ik ergens achterin moet gaan zitten (kan opzich wel mooi van de show genieten).. Op internet staat dat er nog wel staanplaatsen zijn, dus dan ga ik wel ![]()
Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 21:01. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() aargh ik moet haast wel pfff morgen salaris ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||