Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*schrikt* *rent naar beneden* *pakt een biertje* *rent weer naar boven* *gaat snel naar een ander topic* |
![]() |
|
Eerst droeg ik altijd de standaard zwarte broeken, shirts en kisten met spikes. Toen ik dat zat werd ging ik ruitjesbroeken dragen, in de gekste kleuren met de gekste kleuren shirts erboven. Toen minderde ik wat meer in de gekke kleuren en ging meer dan de helft van de ruitjesbroeken zonder pardon de kast in. Nu draag ik meer broeken met wijduitlopende pijpen en is mijn stijl wat meer casual (wel met twist uiteraard
![]() ![]() Ik denk dat het volkomen normaal is dat je van stijl veranderd over de jaren. Je veranderdt geestelijk en lichamelijk erg veel en de kans is klein dat wat jij aanvankelijk droeg daar bij blijft passen. Dat wil natuurlijk ook weer niet gelijk zeggen dat iedereen later braaf pakken gaat dragen.
|
![]() |
pfffff er zitten wel een boel alto's punks en gothics op dit forum zeg.. jezus.
Als ik iets mooi vind dan draag ik het, ik heb weinig vrienden maar dat komt omdat ik altijd afstand hou van mensen die mij willen dwingen iets te gaan dragen, de vrienden ik wel heb ken ik al 9 of 10 jaar.. Het is gewoon de massa die je mee neemt met trends en rage's.. de tegenwoordige 3 kapitalistische woorden zijn heilig: conform, consume, obey |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb een tijd lang veel felgekleurde dingetjes gedragen, maar ik word er nu eigenlijk een beetje heel erg dooziek van. Vooral omdat je elke kleuter nu in felgekleurde dingen ziet lopen. Ik hou het nu gewoon 'basic'. Veel zwart wit en grijs. felle kleurtjes draag ik nog wel, maar niet in de zelfde hoeveelheid als eerst. (m'n haar blijft trouwens wel gewoon roze. totdat ik daar weer ziek van word)
Maar ik weet niet of dit wel echt een stijlverandering is, ik draag nl. nog wel hetzelfde soort/model kleren.
Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 15:27. |
![]() |
|
|