![]() |
|
![]() |
Bertrand Cantat is in Vilnius opgepakt in verband met de dood van zijn vriendin, de actrice, Marie Trintignant.
http://uk.news.yahoo.com/030801/323/e5fwt.html |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
[edit] het wachten is nu natuurlijk op de eerste forummer die ze erg op BZN vind lijken... [edit] |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
met kerst waren mijn ouders in france geweest, kwamen ze helemaal lyrisch terug met een ceedeetje van noir desir: dit is echt goed, blabla!! horen ze dat verhaaltje op teevee: nou, ik hoef voorlopig die muziek niet meer te horen, hoor!
hoezo bevooroordeeld!? ik vind noir desir persoonlijk een beetje zenuwmuziek, ik kan sowieso al niet tegen frans ( evt. bauer erachter zetten)
||
Citaat:
Nori Desir is wel okee, alleen de ceedee "les visages des figures" heb ik en die is best goed. Het nare is alleen dat 'ie sterk begint en echt afzwakt naarmate hij vordert. Desalnietteplus zijn nummers als L'enfant Roi gewoon mooi. |
![]() |
|
ach gosh, wat een schatje! ik denk ook niet dattie der echt vermoord heeft, maar dat het gewoon een ongeluk was, tenminste, dat lijkt mij het meest logische...ennuh frans is op zich wel romantisch enzo, maar ik wordt er gewoon een beetje zenuwachtig van
![]()
|
|