Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat vat het hele topic wel samen eigelijk. (Hoewel dat schot hagel idee ook niet slecht was ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
''We beginnen deze party met een Mars.'' ''Iemand Mars-drink?'' ''Iemand nog een Mars?'' Enz. enz. Geen feestje voor pubermeisjes die problemen hebben met hun gewicht, dunkt me. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
we krijgen wel weer leuk leed vermaak maar ik weet niet of ik die idols fans uit mijn klas ga overleven ( ik krijg in mijn nieuwe klas 2 super idols fans!) ik ga ns ff op zoek naar de strenge eisen die ze stellen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus als mijn plaatselijke krantje iets over mij zou willen schrijven mag dat niet eens! woeiii ik heb een @idols.nl e-mail adres ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat is het zelfde als big brother II en alle andere II versies die er bestaan van films en series
Die zijn allemaal veel en veel slechter... maarjah we zullen zien... ik ben in ieder geval tegen het idols prikbord (jah dat heb ik vorig jaar op school gemaakt, hing aardig wat jim op!) |
![]() |
|
Verwijderd
|
voor alle mensen die Jim zo stom vinden
nee, jullie trekken volle zalen, stelletje zeikerds goddank is er iemand als Jim, anders zouden jullie dit soort liefkozingen allemaal over jullie zelf heen krijgen. Als dat jongetje uitgeprostitueerd is, en dat zal snel gebeuren, zijn het mensen als jullie die hem continue bekend houden. Een haat-liefde-relatie, jullie hebben hem nodig om te haten. Jim krijgt van mij niets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hij overtrad de wet! Opsluiten die handel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mag hier nu op dit topic een slotje komen, please? dank u. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn god, ineens schiet me weer te binnen waarom ik bijna nooit post in de kantine.
Wat een stelletje nerds zijn jullie zeg, verschrikkelijk. Bij elke post wacht ik op de --> ![]() ![]() ![]() btw. ik vind jim niet bijzonder ofzo maar dit is wel heel zielig allemaal! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |