![]() |
|
![]() |
kainie, van welke planeet kom jij?
Er zijn inderdaad meisjes die helemaal niet kunnen klaarkomen, maar dat zijn er niet veel. Ik weet niet wat jij onder vingeren verstaat, en ik weet ook niet waarom jij denkt dat we daar niet van klaar kunnen komen, maar je hebt het mis hoor.
||
Citaat:
als kainie een meisje vingert komt ze dus niet klaar ![]() het ligt gewoon aan hem ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die heeft dan echt some info nodig ja. Kainie, er staan hier op het forum de nodige threads over dit onderwerp. Ga maar eens zoeken. Een tip kan ik je vast geven: Van alleen een vinger in haar vagina komen de meeste meisjes niet klaar. ( oh nee? ) Enige clitorale stimulatie zul je er ook bij moeten leveren. Je kunt met twee handen gaan werken, een in haar en een op haar klit, of je pakt het meteen professioneel aan, en je gebruikt je mond erbij. Met een en dezelfde hand zowel haar klitje precies goed vingeren, en met een andere vinger haar G spot stimuleren is voorbehouden aan de echte mannen, of je moet piano kunnen spelen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik vind m dus niet cool. http://www.adl.org/hate_symbols/neo-nazi_skull.asp
|
![]() |
Ik was 12. Hoe ik er precies bij kwam weet ik niet, maar ik lag in bed en ik kon de slaap niet vatten omdat het ongelofelijk warm was buiten.
Mijn penis tintelde toch al, dus begon ik er overheen te wrijven en dat voelde wel lekker. Dat het tot een uitbarsting zou komen had ik niet in de gaten met als gevolg dat ik nogal schrok en 'm meteen dichtkneep waardoor het orgasme ook stopte. Het was een lekker gevoel. dus meteen nog maar eens gedaan en toen was er geen houden meer aan ![]() ![]()
|
![]() |
-dit is sarahbressers die niet uit heeft gelogt-
Ik was een jaar of 9, denk ik, ouder kan het niet geweest zijn, en een haar (uit mijn hoofd) was in mijn onderbroekje verdwaald geraakt en had zich zachtjes gedurende de dag om schaamlipjes etc genesteld. Die ging ik er uithalen, en dat voelde best goed, dus deed ik de haar weer terug om 'm nog een keer af te wikkelen. Later ontdekte ik dat het ook heel goed ging zonder haar, nog weer later ontdekte ik dat als ik er maar lang genoeg mee door ging, er iets anders fijn voelde dat ik niet zelf deed, erg interessant vond ik het, dus ook dat moest uitgeprobeerd worden. Met een jaar of 13 wist ik wat ik aan het doen was, en vond ik mezelf opeens heel vies, dus toen hield ik er mee op. Omdat ik toen net in sex geïnteresseerd raakte dacht ik daar een hoop aan, en ik bouwde zoveel sexuele spanning op dat ik op een dag een orgasme nbereikte door aan sex te denken. Dat was ook leuk en niet vies (want "masturberen doe je met je handen", dus ik masturbeerde niet, nee hoor, echtwelniet), en ik ging mezelf trainen in klaarkomen door aan sex te denken. Pas toen ik 16 was mochten mijn handen weer meedoen, nu heb ik dus twee methodes waarvan er een wel héél makkelijk is ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik kon de eerste paar keren (op mn 12e denk ik) vingeren, wrijven, masseren, kloppen, knijpen, strelen en duwen wat ik wou, maar klaar kwam ik niet. Daar was enige oefening voor nodig. En toen het eenmaal lukte was mevrouw verslaafd.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Wanneer de eerste keer... Geen flauw idee, errug lang geleden. Zal ergens tussen de 10 en 12 liggen.
Ik vond het toen wel grappig, had het spelletje nog niet helemaal door. Maar zo bijzonder vind ik het ook weer niet. Ik zit nog liever een uur bij mijn vriendin zonder dat er wat dan ook gebeurt dan dat ik me 100 keer mag trekken. Komt zowel omdat ik zoveel van mijn vriendin hou als dat ik trekken niet zo geweldig vind. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat zal ik zijn geweest, geloof elf toen ik er achter kwam dat het lekker was, maar trok toen niet, dat kwam pas later, ik duwde hem zegmaar toen, en pas later kwam er ook een lozing bij. Ik vind het wel grappig achteraf om bij mezelf te hebben gezien van hoe het eerst als 1 druppel er uit kwam tot zon beetje wel wat meer zoals nu. [Edit] Wat doe ik nou in een topic dat over vingeren gaat?? ![]()
Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 15:43. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was een jaar of 9/10 (ben er nog steeds niet uit wat het precies was, is alweer te lang geleden
![]() ![]() Toen ik een jaar of 12 was kreeg ik eigenlijk pas het echte besef van wat ik aan het doen was en walgde er dus van. Het was vies in mijn ogen en het hoorde niet. Dus deed ik ff nix. Dat heb ik denk ik ongeveer uiterlijk een maand volgehouden en toen ben ik weer begonnen..... het was gewoon te lekker ![]() Maar uiteraard bleef ik met mezelf in een tweestrijd: Aan de ene kant vond ik het heerlijk aan de andere kant vies en raar dat ik op zo'n knuffel lag te draaien ![]() Dus dan deed ik het de ene week weer best veel en dan weer 2 weken niet ofzo. Uiteindelijk op mijn 14e ben ik toch maar eens wat met mijn handen gaan proberen en jawel, dat lukte uiteraard ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Maar nu we toch bezig zijn. De eerste keer aftrekken produceerde ik nog geen zaad. Bij mijn orgasme begrijpte ik dus niet wat de f*ck er gebeurde. Ik vond het een raar gevoel en kon gewoon niet doorgaan, dat vond ik stom. Pas later toen ik erachter kwam wat een orgasme was snapte ik het probleem.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Eerste keer gevingerd/gebeft Rommeltje | 72 | 27-10-2013 21:18 | |
Seksualiteit |
Angst voor de eerste keer Shadow909 | 1 | 20-07-2011 21:15 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Seksualiteit |