Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
ze hadden toch aangekondigd dat het dit jaar nog bloter en provocerender zou zijn? in dat geval ben ik zeker niet van de partij, om de simpele reden dat ik niet zoveel behoefte om homo's, hetero's of boerderijdieren elkaar af te zien lebberen. misschien ben ik ook wel dol op in mijn naakte aars door het huis rennen en mijn vriend spanken met een kanopeddel. maar dat doe ik binnenshuis, want ik kan me niet voorstellen dat iemand behoefte heeft om dat te aanschouwen.
maar homo's! profileer je! laat zien waar je voor staat! mijn zegen hebben jullie.
|
ik ben niej eens hetero en ik vinnet harstikke onzin
of zoals een vriend van mij, bart, zei "dan krijgen we ook een heteropride..en dan komen ze elkaar tegen op de grachtenen dan spelen we zeeslag.. ondertussen probeert de bi-boot te bemiddelen"
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() erg komisch vind ik het wel ![]()
|
Strijden ze ervoor om 'gelijke rechten' te hebben als hetero's, reageren ze boos als er een opmerking wordt gemaakt over hun afwijkende (sorry voor de woordkeuze..), en dan gaan ze zo doen? Sorry, maar in mijn ogen vraag je er dan toch om? Mogen wij hetero's dan ook een Hetero Pride houden, met bijna naakte vrouwen en seksueel getinte handelingen op straat ten toon spreiden? Nee, want dat mag dan weer niet, dat is in strijd met de wet.
Als homo's als gelijken willen worden behandeld, laat ze zich dan ook zo gedragen. Ik heb niets tegen homo's, maar ze mogen zich soms best normaler gedragen (zie in andere topic, http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=548671 ) Er is vrijheid van meningsuiting enzo, maar er zijn wel grenzen qua gedrag vind ik.. Roze maandag in Tilburg vind k wel grappig (ben er alleen nog nooit geweest), is ook niet zo super extreem lijkt me, en iedereen blijft er welkom, maar de Gay Pride vind ik persoonlijk n btje te..
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Loop jij trouwens ook zo te zeiken als indische mensen in Den Haag een meerdaags indische festival houden (Pasar Melam oid), of is dat weer niet te vergelijken?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens ik weet nog steeds niet of ik kom zondag.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Verder een beetje jammer dat veel mensen in dit topic het zo zwaar opnemen allemaal. Op 't volgende feest zonderen de boeren zich af om in zusterpakjes rond te hossen. Voel je vooral niet verplicht er deel aan te nemen. Maar ga niet zo zielig lopen piepen dat er ook geen feest voor ons hetero's bestaat. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Geez ik vind dat mensen wel weer ongelofelijk kunnen zeuren zeg. Laat die homo's nou gewoon lekker, als zij nou lol hebben? Als je 't niks vind dan kijk je maar niet. Zo.
Trouwens, dat ze strijden voor dezelfde rechten als hetero's betekent natuurlijk niet dat ze hetzelfde zíjn. Mannen en vrouwen zijn ook niet gelijk; maar ze hebben wel gelijke rechten. Dove mensen hebben ook gelijke rechten, maar ook zij hebben van die 'communities' omdat ze gewoon een beetje afwijken van de normaal, om 't zo maar te zeggen. Dus ik vind 't vrij normaal dat homo's dit soort dingen hebben om 'soortgenoten' te meeten. Laat ze nou eindelijk es wat voordelen van hun geaardheid hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Om de hele gay-parade nou af te schepen als een grote meeting vind ik persoonlijk een nogal sneu excuus. Homo's meeten kun je in het COC ook wel. Het is daarnaast wel erg politiek correct om de gay-parade dan 'normaal' te vinden. Zeker omdat het imho absoluut niet bedoeld is om normaal te zijn, maar juist om met een flinke dosis zelfspot heerlijk overdreven vooroordeelbevestigend met je blote gat op een boot staan te zwaaien. Ongetwijfeld gezellig en het lijkt me leuk om een keer te zien, maar niet 'normaal'.
|
Verwijderd
|
ik ga er morgen *zaterdag* heen, gewoon, voor de lol, met mn ouders. vind de gaypride opzich best leuk, alleen snap ik t volgende niet.
de homosexuelen willen al jaren lang respect voor het homogebeuren, en dan gaan ze 3 dagen lang in extravagante kleding en dergelijke in een boot voor lul zitten. dwingen ze dat respect dan niet op een verkeerde manier af? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tja ze gaan hun gang maar, ik heb er geen last van en blijkbaar hebben een groot aantal mensen er onwijs veel plezier van, ga je gang zou ik zeggen. Ik denk er verder weinig van in de zin van positief of negatief
|
Wat ik gewoon zwaar irritant vindt; die mensen die maar lopen te blaten over "jezelf voor lul zetten". Er wordt direct van het ergste uit gegaan. Ik ben homo, dus ik zal ook wel met mijn piemel hebbe staan zwaaien op een boot...
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga nu stappen...Lisa, bel me morgen sowieso even om te vertellen hoe het is?? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en kom even online dan |
![]() |
|
Ik vind het ok. Lijkt me nog beswel cool ook
![]() Zolang iedereen zich niet compleet afsluit mag je je toch best wel een keer uitleven, en ook nog accepteerd worden?
||
Citaat:
het was erg leuk om te zien hoe mensen zich hadden uitgedost en uit hun dak gingen op die boten!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Sectorwerkstuk probleem HELP. Me-Me | 6 | 09-03-2008 13:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homofoob Polen Gatara | 82 | 04-06-2007 15:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Boekenmarkt Deventer. Asha'man | 25 | 15-08-2005 07:15 | |
Psychologie |
Homosexueel --> Ziekte/afwijking? Verwijderd | 267 | 11-02-2005 14:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en het Christendom (of de Islam) Gothic | 193 | 04-12-2004 17:18 | |
Lifestyle |
over homo's gesproken Angie_ | 175 | 06-08-2003 18:29 |