Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
ik speel meestal op prive servers, dus daar heb ik geen last van cheaters. maar als ik op public speel dan is het in elke server wel raak. en ze zetten bij elke server wel: anti cheat patch maar dat is onzin, want je ziet meteen of iemand cheat of niet. en meestal zijn het er wel 1 of 2. maar ja dat is in elke multiplayer game
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() zeer vervelend is dat idd , dat heb je ook op omaha. op de allies boot in het midden, kun je achter de klep springen dat alleen je hoofd nog te zien is.
||
Citaat:
maar bij de illegale van jou, denk ik niet.. (gok ik) off iig eentje die niet werkt.. maar daar gaat het topic niet over dus ik zal er niet over uitwijden. wat vinden jullie trouwens van veel spelers op een server dus 32 spelers ik dm of tdm vind ik dat geen doen, onmogelijk om beter te worden en echt overtuigend te winnen. btw 32 is toch de max op mohaa servers?
||
Citaat:
maar zo een server heb ik nog niet gezien.. moet toch maar eens bij lamespy kijken dan ipv op die prive servers
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik post (en pm ook niet) btw geen link naar waar je hem kunt vinden, want voor hetzelfde geld is er iemand die dat meteen doorgeeft aan EA |
![]() |
|
nee joh je kan gewoon met de illegale versie van mohaa online spelen. er is echt totaal 0.0 aan controle, zelfs de mappen worden niet gecontroleerd. Als je een beetje modder bent kan je de vloer overal wat lager maken op je eigen bijv bridge map. Iedereen op de server ziet jou dan in de grond lopen
![]() ![]() ![]()
|
Ja ik speel ook gewoon met de minder legale versie op i-net
maar de meeste mensen konden na het patchen niet meer op internet, dus spelen met v1.00 zonde, want de meeste servers draaien hoger. ik heb gister dus naar een 64 slot gezocht en gevonden wat de bridge. wat een chaos zeg, ik vond het echt niet leuk meer zoveel mensen..
|
Mn favo wapens zijn Lee-Enfield en M1 Garand (jaja speel soms nog es mohaa maar meestal spearhead)
M1 Garand is gewoon mijn uber favoriete wapen naast de K98. Ik gebruik alleen maar rifles omdat je daar al die debiele sprayende MG n00bs een voor een kunt neer pinnen ![]() Rustig ermee schieten niet in 3 sec je clip leegraggen maar rustig aandoen. Kan er heerlijk mee op lange afstanden knallen en je hebt een voordeel bij snipers en duitse mausers/amerikaanse springfields , omdat die allemaal bolt-action zijn ![]() Bijna niemand ziet dat in , maar de M1 Garand kan nog wel eens het beste wapen uit het hele spel zijn: -Je heb 8 patronen in je clip, mausers en snipers hebben er 5 -Je kan semi-automatisch schieten, een groot voordeel bij snipers en bolt action rifles -op lange afstanden idiaal 2x schieten en je legt een vijand om - 1x op de chest schieten van dichtbij is ook al voldoende -je kan van dichtbij snel je clip legen en is dus ook effectief kortom submachineguns en machineguns zijn voor n00bs en zuigen ![]() Lee-Enfield schiet gewoon heerlijk alles gaat enorm soepel, doorladen gaat snel, je kan er 2 clips in douwen van 5 dus als de vijand herlaad kan jij nog 5x extra schieten. Geeft mooi geluid en schiet erg soepel. Owjah en ik ben: .:101th airbornes:. . ![]()
Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 11:35. |
![]() |
||
Citaat:
rifles zijn wel ok, maar ik gebruik ze bijna niet. k heb liever een sniper.
||
Citaat:
Dat is vrij normaal voor een gameserver dat ze de stats op hun site zetten...
||
Citaat:
ze houden bij wie t beste van de dag is, van de week en van de maand
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Mohaa Wijze lama | 31 | 06-05-2005 19:54 | |