Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ja het is best wel een leuke meid en ook best wel een chick. Dus opzich. Maar toch... 15 he. Ik heb er nog niks over gezegd en ga het denk ook niet doen. Hij moet zelf maar weten wat hij doet eigenlijk. Ik mocht hem toch al niet zo dus ik ga me ook niet met zijn leven bemoeien. |
![]() |
|
![]() |
So what???
Als die 2 elkaar nu graag zien... of gewoon een relatie willen hebben, gewoon laten doen! Het is tenslotte hun leven. Zij moeten het met elkaar kunnen vinden. Momenteel zit in m'n vriendengroep ook een koppel dat 7 jaar verschilt van elkaar. Zij is 16 en hij is 23. En ik moet zeggen dat het best wel een leuk koppel is. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
De vraag is dus gewoon wat je er zelf van vindt. Als je daar om te beginnen eens wat over vertelt, dan kunnen we daar op ingaan met argumenten en wellicht pas je vervolgens wel je mening aan. Mijn mening, zolang hij een pedopas ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat meisje is verschrikkelijk verliefd op de broer in kwestie, en die liefde is wederzijds. Je weet dat je ouders moeilijk gaan doen, dus vertel je het niet. Vervolgens gaat je 'lieve' broertje het gewoon doodleuk ff aan de ouders vertellen. Die gaan helemaal uit hun pan, worden boos op de broer, de broer wordt boos op jou. De hele onderlinge relatie wordt verbroken. Daar kan je bij optellen dat het meisje ook geen fijne tijd door zal gaan, aangezien haar ouders op de hoogte zijn van de 'pedofiele' relatie. Die kan rekenen op huisarrest, en oh wee als ze ooit wordt gezien met dezelfde jongen. En trouwens: mochten ze verliefd zijn, denk je dan dat ze deze 'tegenslag' hun relatie laat verbreken? Nee, zeker niet. Alleen het gaat in het geheim verder, en jouw broer vertrouwt je niet meer, laat staan dat hij ooit nog iets aan jou vertelt over zijn (liefdes)leven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik heb het idee dat het toch al niet zo goed gaat tussen hun 2en aangezien ze nu nogal een eindje uit elkaar wonen. (4 uur reizen). Ze hebben het al langer met elkaar maar ik wist niet dat ze 15 was. Ik schrok er toen wel van. Maar ja zoals ik al zei het is zijn leven en ik ga me er niet mee bemoeien. Ik vind het alleen wel vreemd. Maar jah wie ben ik? |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een vriendin van mij was net 15 toen ze met haar vriend kreeg. Hij was toen bijna 24 als ik het goed heb. Dat scheelt dus 9 jaar. En inmiddels is dat alweer 1.5 jaar een heel schattig stelletje. Een andere vriendin van mij heeft nu bijna een half jaar met een jongen van 21 en is 16. Dat scheelt dus ook 5 jaar.
Zelf kan ik zo ongeveer niemand krijgen dus ... Maar wat ik hiermee wil zeggen, is dat het makkelijk kan .. |
![]() |
|
Zolang ze maar gelukkig zijn toch?
En ik weet niet precies wat de definitie van pedo is (of je daar nou 18 of 21 voor moet zijn dan), maar zolang ie haar maar tot niks dwingt en niet met haar de koffer in duikt maakt het niks uit toch? Als je met 18+ al een pedo bent, zou iedereen die 18 is en een relatie heeft met iemand van 17 al een pedo zijn. En dat scheelt maar één jaar. ![]() Als mijn pappie en mammie daar moeilijk over zouden gaan doen (kunnen ze niet, want ik ben inmiddels meerderjarig ![]()
|
![]() |
Ik had hier ook een topic gemaakt in dit forum deel over 4 jaar verschil als 17 jarige.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=558517 Dat vindt ik al ziek maar 21 en 15? bwargh!! ik vind dat er in de leeftijdscatagoryen 14- 17 niet meer dan 2 jaar verschil hoort te zitten. |
![]() |
||
Citaat:
nouja zeg, sommige mensen stellen wel erg strikte, maar ook tegelijk vage grenzen. Stel je bent 12 dan kan je dus wel iets hebben met iemand van 23 volgens jou. Jezus, wat zijn 6 jaartjes nou zeg. Dat moet iedereen toch lekker zelf weten. Wat geeft jou t recht om over anderen te oordelen. Kijk dat je zelf nou zulke vreemde grenzen stelt, maar zet het dan wel zinnig neer. (Bwargh klinkt als verkouden hond)
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
jij moet je je er allereerst niet mee bemoeien. Als ze nou gelukkig zijn met elkaar....
Het kan best dat iemand van 21 op dezelfde golflengte zit als iemand van 15.
|
Ik zou er persoonlijk erg veel moeite mee hebben. Helemaal omdat jij zelf ook 17 bent dus nog ouder dat dit meisje! Nee, ik heb zussen van 23 en 25 en als die met een jongen zouden gaan van mijn leeftijd dan had ik echt zoiets gehad van
![]() Tja, ik weet dat je er niks tegen kunt doen maar ja, ik zou het iig niet leuk vinden. 15 is wel heel jong hoor! Wat moet iemand van 21 nou met een kind van 15?!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Spreek hem aan op zijn verantwoordelijkheden en zijn volwassenheid...
Meer kun je niet doen. Behalve dan zeggen dat je hem aangeeft bij de politie als hij verdere toenaderingen zoekt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
me broer Verwijderd | 24 | 10-03-2017 10:55 | |
Psychologie |
te lieve broer, verlatingsangst vleesstreepje40 | 6 | 12-10-2011 20:53 | |
Liefde & Relatie |
ex van me broer sensationja | 49 | 13-09-2006 17:03 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
Psychologie |
Mijn broer gaat het huis uit Angeleyes16 | 6 | 21-09-2003 17:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
me broertje snurkt als hij tv kijkt, help Bikinie-meisje | 3 | 04-01-2002 22:37 |