Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja, dit is een vriendelijke poging tot discriminatie ![]() |
![]() |
|
bij israeliers heb je 3 soorten:
-degenen die niet eens naar meisjes kijken (dat is treife, on-kosjer dus) -degenen die een vaste relaties willen, die zijn gewoon, normaal zoals je ze in nederland ook hebt -vrijheid blijheid: je wordt, vooral in tel aviv, af en toe echt gestoord van die kerels die er achter je kont aanlopen en sex met je willen........................... |
![]() |
||
Citaat:
Op zich wel handig voor verlegen persoontjes als ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
de aanhouder wint.... ik denk dat de pizzaeters dat wat te letterlijk nemen. |
![]() |
|
Toen ik een paar jaar geleden met schoolreisje naar
Barcelona ging werd een meisje uit onze groep (wat niet bijzonder knap was naar mijn inzien maar wel superblond-wit haar had) de heeele tijd nagestaard en geroepen door de lokale bevolking. Tis leuk aan de ene kant, wel vleiend, maar ook supervervelend aan de andere kant. Sooo...blonde meiden onder ons....beware als je nog op vaknatie gaat naar Spanje ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oh ja behoorlijk, ik vind dat nederlanders over het algemeen redelijk onorigineel zijn in het flirten, en soms zelfs bot.
Al heeft directe aanpak ook wel wat. Brazilianen flirten echt heerlijk, die vragen eerst of ze met je mogen praten en beginnen dan een normaal gesprek, kijken naar je OGEN als ze met je praten, steken niet gelijk hun tong in je keel etc. |
![]() |
|
wat zijn jullie negatief over nederlanders
ik flirt heel vaak niet altijd met een bedoeling maar gewoon omdat ik het leuk vind.ben 100% nederlands en krijg vaak te horen dat ik een flirt ben
|
![]() |
|
|