![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Trouwens, ik post zo leuk een plaatje van Ray Park en zeg dat ik dat een mooie man vind, maar alleen in die periode. Toen had hij zo'n lijf waar je 'smorgens nog even lekker tegenaan kruipt:
![]() Later ging hij volgens mij bodybuilden, want dit vind ik dus echt niet meer aantrekkelijk: ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
keuze zat zou ik zeggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
tss wat posten de meiden een gigantisch onbereikbare lichamen hier.. Zo'n wasbordje mag niet overdreven zijn volgens jullie, maar deze buikjes moet je al genoeg voor trainen, en die armen al helemaal..
Nou ik vind het maar belachelijk.. Waar vrouwen vaak anorexia krijgen, raken de heren binnenkort allemaal sportschool-geobsedeerd.. Genesis |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kheb nie echt een ideaal...
alleen te dun is ook nie erg fijn..met die botten enzo ![]() te dik....tsja.........dat lijkt me niet echt wat wasbordje hoeft voor mij ooknie... als het maar niet zoown bierbuik is die in de weg zit ![]() ennuhm.. iemand van ong mijn lengte / / ietsje groter alsie maar niet kleiner dan mij is of mega groter ![]() maja...dat wassut wel zoown beetje offtopic: slaapt iedereen al?? ik kannie slape nl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Het ideale lichaam is het lichaam van degene waarop ik verliefd ben
![]() ![]() maar het zou inderdaad aangenaam zijn als hij dit heeft: *beetje gespierd, platte buik *langer dan ik maar niet té lang (ben namelijk maar 1.59m) *lief gezicht en heel donkerbruin/zwart haar en grote knalblauwe ogen oeeeeeehhhhhhh ![]()
||
Citaat:
Ben ik nou de enige die dit vrouwelijk vindt en dus niet mooi voor een mannenlichaam?
|
-Niet al te veel langer dan ikzelf ben
-niet te dik -niet te mager (huidige vriend is wel heel mager maar bij hem is het wel ok, ik bedoel meer dat hele stakerige dunne vooral als je dan ook nog lang bent) -geen bierbuik -sixpack is geen must -lichaamshaar is niet erg zolang het maar niet op de rug zit (een paar haren mag wel maar geen totale rugbegroeing) en het verschilt per persoon of ik lichaamshaar mooi vind of niet. -geen lichaamshaar is ook niet erg -fris ruiken -liefst geen 'plop' navel maar een 'diepe' navel. -niet te dikke bovenbenen Maargoed ik kan nu zeggen wat ik wil irl zeg ik misschien weer iets heel anders. |
![]() |
|
Niet echt voorkeur, niet te dik en niet te mager, niet te lang en ni te kort ... spieren magwel, liefst geen vetrolletjes, maar eigenlijk blijft dat eenders, alhoewel, nu is men voorkeur zijnn liechaam en dat v niemand anders en dit voorgoed
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
cup B GinaGina | 107 | 11-07-2006 11:08 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |