Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat plaatje... Gross 127 miljoen.. cost 200 miljoen?
Dus ze missen nog 73 miljoen om break-even te komen? (Dat lukt wel) Ik heb zojuist T2 nog eens gezien... 1 ding wat me toch echt opviel. T1000 kan iedereens gedaante nemen, zelfs de stem. Waarom moet hij dan Sarah Conner verwonden en haar dwingen om John te roepen? Maak haar gewoon snel af en roep zelf ![]() Verder, weet Arnold niet wat huilen is, maar hij kan wel lachen ![]() En die beelden in de toekomst (deel 1 en deel 2). Ze schieten met die plasma wapens enzo. Het gaat over 2029... geadvanceerde machines. Vertel me, waarom schieten ze zoveel in het rond? Bij een geadvanceerde machine verwacht ik toch wel dat hij binnen een seconde alle mensen binnen een straal van 1 km wel kan detecteren en doodschieten. (Net als cheats voor spellen, aimbot) En nog iets.. als ze een tijdmachine hebben... waarom sturen ze dan Terminators in chronologische volgorde? ![]() Eerst in 1984, dan in 1995, en dan weer verder in de toekomst. T3 ga ik binnenkort eens zien ![]() Ik vraag me af of ze T4 (en verder) wel moeten maken. Ik denk dat dat gewoon echt vies tegen zal vallen. Ik bedoel, Arnolds model, die is gewoon OUD, T1000 was veel beter dan die 101. En nu is die TX die op alle fronten ook beter is (??)(Moet T3 nog zien, maar ik vond die T1000 wel bijzonder goed... liquid metal ![]() - Nieuwere Terminator die John gaat doden? Arnold gaat weer terug? (Voor de 3e keer? En die nieuwe Terminator kan hem niet gewoon ff in 1 seconde doodmaken?) - 101 komt niet terug. Maar zonder de 101 is er geen Arnold en dan heb je geen Terminator-film meer. Tenzij... - Arnold komt terug als een nieuw T-model. Badguy danwel goodguy. Bovendien wordt Arnold best wel oud... op zich niet echt zo erg... hij kan gemakkelijk vervangen worden door een double. Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 00:45. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb geen idee waar T800 vandaan komt.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
T2 ja... toen hij in de bunker een mini-gun vond... smilie ![]() In het gebouw... toen hij zei dat hij met de politie zou afrekenen... Trust me... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
tenzij het ergens officieel is bevestigd geloof ik het niet...ben niet makkelijk over te halen omdat dit zon belachelijke fout zou zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
Vond hem trouwens de beste komedie die ik in een hele lange tijd gezien heb, om de paar minuten was er wel wat te lachen! Talk to the hand.
Spoiler
||
Citaat:
Zal even zoeken of ik em nog heb want ik lach jankend op de vloer... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan te bedenken dat ik het al een mooie meid vond toen ze nog in de serie Mortal Kombat:Conquest speelde ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb net de film gezien.
Afgezien van de gruuuuwelijk foute one-liners ("She'll be back", "Oh, my God!", "I like you car/gun...", "You're terminated!") en de opbouw van de film een beetje gehaast was, zaten er ook goeie aspecten aan. De begin- en eindscenes bijvoorbeeld (de beste scenes van de film), waarin John Connor vertelt over Judgment Day, en op het eind
Spoiler
De achterliggende verhaallijn is het boeiendst, maar de manier waarop het werd ingevuld niet. De actiescenes zijn standaard, waarbij ik echt een 'been there, done that'-gevoel kreeg. De Terminatrix was minder koel dan de T-1000 uit deel 2, en ook de vertelstructuur van deel 2 was vele malen beter. De grappigste scenes waren de scenes met die 'foute' bril, de 'talk to my hand'-scene (droog ![]() En twee fouten in de film (die al eerder zijn genoemd in dit topic): - John was 10 in deel 2, geen 13 zoals John vertelt in deel 3 - Arnie zegt: "that was a different T-101" (over de terminator uit deel 2), terwijl dat een T-800 was. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
What is the make and model of the Terminator? Reese (in T1) and Arnold (in T2) both refer to the Terminator as a "Cyberdyne Systems Model 101". Reese adds "the 600 series had rubber skin. We spotted them easy. But these are new." Obviously there is more than one variation on the Model 101. In T2SE, after the chip-toggle scene, the Terminator reboots and the startup data is shown from his point of view. In the top left corner of the screen it says "Cyberdyne Systems Series 800 Model 101 Version 2.4". Presumably, the metal endoskeleton is Model 101; the flesh-covered units are Series 800. @ Crash Bash: lees mijn review; ik vind m minder goed dan deel 1 en 2... Laatst gewijzigd op 28-07-2003 om 23:32. |
![]() |
|
John conner werd aardig gespeeld maar ik denk toch dat ze beter die gast uit deel 2 hadden moeten gebruiken , zou toch wat beter overkomen lijkt mij .
ik vond arnie niet echt geloof waardig overkomen als terminator , hadden ze het maar bij T2 gelaten de Tx de vrouwlijke tegenstander vond ik belachelijk , met domme grappen zoals '' i like your gun '' kon ik alleen maar denken ..WHY!!! ze hadden beter robert patrick kunnen nemen die de T-1000 speelde in T2 de sfeer zat er ook niet in , ik vond het allemaal te fancy om het zo maar even te noemen. de muziek was ook anders terwijl de muziek in T2 zo enorm vet was ( denk aan de achtervolging op die crosser ) ze hadden beter aan de sfeer kunnen werken dan aan de constante actie , oke oke er zate en paar leuke dingen tussen maar dat neemt niet weg dat ik het een kut film vond. |
![]() |
|
![]() |
Ik vond de film zeer vermakelijk, heb flink gelachen maar vond hem wel redelijk spannend.
De quote "You are terminated" vind ik een van de beste uit de hele film, alleen Arnold kan het op zo een manier duidelijk maken. Beter dan deel1 maar niet dan deel2. Wel voldoende actie al zeg ik het zelf.
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Vervolgen van Hollywoodfilms... (2) Vinniebar | 57 | 18-03-2009 14:32 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
Films, TV & Radio |
Terminator 3.5 Petitie Verwijderd | 6 | 21-09-2004 09:01 | |
Films, TV & Radio |
[poll] Beste TERMINATOR? Diesel | 52 | 08-08-2003 13:19 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe Matrix:reloaded en Terminator 3 nieuws TAFKAB | 25 | 05-01-2003 14:47 | |
Films, TV & Radio |
er komt twee nieuwe films van de Terminator Buzzzfuzzz | 15 | 27-04-2002 15:27 |