Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Geeek dat hier nog zoveel bezoekers op reageren... Hoezo je kunt zien dat het slecht gaat met de economie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() de bovenkant de onderkant en nog 1 terwijl ik m aan heb -goh!- Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 22:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Paar vraagjes nog alleen ![]() Welke maat is het? Hoe lang kwam die ook al weer? Past ie jou nog goed? Want dan gaat het bij mij ook wel lukken denk ik, was met de broek ook zo ![]() En issie nog echt zwart? En niet al vaal? En dan vooral zo de achterkant, waar je altijd op zit enzo.. ziet dat er nog een beetje goed uit? En ooh ja: wat vraag je er voor? Laatst gewijzigd op 05-08-2003 om 22:33. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik hem wel wil hebben namelijk! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag heb ik een broek op de bus gedaan, €5,50 een bloesje ook. Paste volgens die vrouw niet door de brievenbus. Nou dan vraag ik me af hoe duur die dickies broek gaat kosten. |
![]() |
||
Citaat:
Hier foto's van de Ribjas: Hij lijkt wat grijzer dan hij is, komt door de flits (slijtplekken zitten daar trouwens wel ongeveer, maar niet zo extreem). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
/edit: foto's en nog wat andere kleertjes erbij!
mijn god wat er allemaal nog in mijn kast rondzweeft zeg :\ Rood Heideroosjes Tshirt, maat XL logo van de heideroosjes op de voorkant, en op de achterkant "I'm not deaf, I'm just ignoring you". In zeer goede staat. 7 euro Overseaz blauwe spijkerbroek, maat 28 Nogal oud model, dus geen hiphophatseflats erop, knoopjes onderaan de pijpen. Dikke stof. Bijna niet gedragen want te klein. In zeer goede staat, onder aan de pijpen een heel klein beetje "kapot". 15 euro Overseaz blauwe spijkerbroek, maat 30 Is dunnere stof dan de maat 28. Is meer gedragen, en dus ook meer kapot aan de onderkant (plaatje is van de 'ergste' kant, andere kant is veel minder kapot). Verder precies hetzelfde als de andere broek, dus zelfde plaatje op de achterkant etc. Redelijke staat. 10 euro Zwarte Hooded sweater LinkinPark, maat XL Valt echter klein uit, dus is meer een L denk ik. Redelijke staat. 7 euro Spike riem, regenboogjesriem en sterretjes riem Ze gaan weg omdat ik ze nooit draag. In zeer goede staat Spike riem 10 euro Andere 6 euro p/s _______________________________________________ Alles ziet er wat lichter uit dan irl, komt door de flits. Prijzen zijn excl. verzendkosten (die zijn meestal 5,50). Bieden mag! Ze hoeven niet per se voor deze bedragen weg. Het liefste PM, anders mail: lagwagonuberalles@hotmail.com Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 12:04. |
![]() |
||
Citaat:
de blauwe overseaz broek is dus blauw ![]() lengte pijpen = 105 cm hij gaat niet weg voor < 15 euro da wast ![]() oja foto's komen morgen als je nog belangstelling hebt. |
![]() |
||
Citaat:
Broeken maat 28 is ongeveer maar 36/38 ja.. het verschilt een beetje, het ligt namelijk ook aan de lengte
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wil de forummer die dat bericht wel heeft gehad, zich hier even melden?.... ![]() ![]() Anyway, hij zit dus goed, mooie kleur ook enzo ![]() Ik heb vanmiddag 10 euro naar je overgemaakt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Racistisch geworden Patataap | 31 | 05-12-2012 18:19 | |
Lifestyle |
[Kleding]bazaar topic! Jules | 202 | 15-03-2005 16:50 | |
Lifestyle |
Mensen die overduidelijke nep-kleding dragen Verwijderd | 70 | 17-04-2004 14:23 | |
Lifestyle |
welke kleding hebben jullie zelfgemaakt? Optima | 68 | 30-11-2002 13:22 | |
Lifestyle |
Lifestyle Kleding Bazaar (alweer...) Aurelia AutumnRain | 157 | 17-10-2002 15:48 |