Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zie altijd dezelfde mensen, maar das niet irritant. |
![]() |
|
![]() |
Als ik naar een concert ga (das niet zo heel vaak) kom ik meestal een gast tegen die ik voor de eerste keer op Bospop 2001 zag. Toen zei ie: "Ik ben alleen en ik wil aandacht". De rest van de dag heeft ie onze groep achtervolgd.
En als ik dan naar een concert ga zie ik hem vaak weer in zn eentje rondslenteren. Beetje een vervelend persoon.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik ben al 3 en een halve maand niet meer nar concerten geweest dus ik heb dr ook niet meer gespot ![]() Ik kom altijd een meisje tegen met lange donkere dreads, klein meisje met een lippiercing. Overal. Bijna elk concert. |
![]() |
||
Citaat:
|
Tijd voor een verhaaltje!
Toen ik in 3 havo zat, was er bij ons op school een gast die altijd aan het skaten was (op school hmhmm) en daar keken wij als kleine meisjes heel erg tegenop. Maar hij was geslaagd en toen zag ik 'm nooit meer. Sindsdien ben ik hem op IEDER festival waar ik ook was tegen gekomen. Niet irritant, juist wel leuk. Ook leuk dat we achteraf dezelfde muzieksmaak hebben, want we gaan altijd naar dezelfde bands kijken.. ![]() note to self: misschien moet ik m maar een keer aanspreken |
![]() |
||
Citaat:
Hij valt echt wel op met dat ding. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Niet dat het ook maar enigszins leuke muziek is... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Profielkeuze NT-EM freek842 | 7 | 19-02-2014 17:46 | |
Films, TV & Radio |
The Blairwitch Project 2 BrunetJuh | 63 | 03-03-2006 12:40 | |
Werk, Geld & Recht |
Genaaid door Primafoon! Wat moet ik doen? vortex | 17 | 22-09-2004 21:09 | |
Lifestyle |
De Nieuwste Bezittingen Die Gij Heeft Verworven Topic. CharismaticBass | 500 | 26-06-2004 13:22 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil jullie mening hierover weten graag Verwijderd | 34 | 24-02-2002 22:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Wat heb ik fout gedaan? Mond_1 | 1 | 30-12-2001 20:27 |