Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
waarom sta ik niet op die lijst??? ik voel me weer es buiten gesloten tis niet eerlijk ![]()
||
Citaat:
en die andere maar ik tolereer het niet om door andere mensen als depri benoemt te worden ik bne dan wel cyber mens en ben ook nog es true ![]() en tog speel ik in een hc band, of mag dat soms niet meer tegen woordig?? dat helegedoe komt tog ook maar door die kut wanebe regenbogen enzo
||
Citaat:
Sinds wanneeer is Rammstein true?? ![]() en btw valt bez wel mee hoor dat mensen er niet dansen is per week verschillend maar de meeste zijn daar KLOOTZAKKEN ik kom der nu al heel wat jaartjes ![]() komt dat ik in delft woon ![]() maarja moet je maar es op vrijdag komen ofzo dan dansen er wel veel mensen
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
mosh list:
*schrapt alle anderen en voegt zichzelf toe* enema abortion Trouwens, als je uitgaat in de koornbeurs moet je natuurlijk op vrijdag gaan, de triangel is veel fouter!
||
![]() |
Citaat:
![]() is beswel saai ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op vrijdag kan ik niet meer naar huis met de trein, op zaterdag rijdt er nog een nachttrein naar zoetermeer ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() corefest ?? cker een metalcore feest ofzo ?? mja neej weet niet sorry luister ik niet naar ![]()
|
![]() |
|
|