Advertentie | |
|
![]() |
|
haha, Toen ik 14 was deden ze bij het kopen van een fles sterke drank helemaal niet moeilijk, maar als ik naar de koffiesjop toeging kon ik het wel vergeten
![]() ![]()
|
Ja, hoe moet je dat nou omschrijven...
Een vriendin die dat laatst wilde proeven doet dat ook niet weer... Ze vond dat het naar lijm smaakte (Bisonkit) ![]() JD heeft een vrij sterke en volle smaak... daarnaast is het eikenhout van het vat waarin het is gerijpt goed te proeven in het smaakje wat je in je mond overhoudt na een slokje! Je kan het ook wel goed ruiken bij deze whiskey, vind ik! Er is idd wel een betere te vinden, maar dan zal je wel even flink in de buidel moeten tasten... JD kost geloof ik ook al rond de 30-40E. Johnny Walker Red en Black label vind ik zelf niet zoveel aan... Persoonlijk vind ik een Glenfiddich de lekkerste, en dan vooral de 18 jaar of ouder... (dan heb je het wel over een fles van ca. 60E (0,7l) and up!) [edit] Mocht je nou die JD een beetje te sterk vinden, doe er dan bijvoorbeeld wat ijsblokjes in en laat die een beetje smelten... (Daniels on the rocks) Je kan er ook voor kiezen om wat mineraalwater toe te voegen, wordt hij ook wat minder zwaar/sterk van... Niet vertellen tegen de die-hard whiskeydrinkers, want dat kunnen ze niet zo goed waarderen... [/edit] Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 15:58. |
![]() |
||
Citaat:
Whiskey barrels are assembled from American White Oak, and that's because American White Oak just happens to have the right combination of compounds to create the tastiest whiskey. These compounds, referred to as such because they have really confusing names, are exposed when the insides of the barrels are charred by open flame. As the whiskey ages inside the barrel, the wood contracts and expands (as everything does) with changes in the surrounding climate. The whiskey is allowed to move in and out of the wood as this happens, and the exposed compounds mix with the whiskey. The mixing gives the whiskey a smoky flavor and an amber tint. And you thought wood was only good for building little forts! je kunt over de grens in duitsland relatief goedkoop drank inkopen (17 euro 0.7l jack daniels bijvoorbeeld) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tijdje terug had ik een of andere fles whiskey van de Lidl of aldi ofzo. Maar anywayz, kweet ut merk niet meer maar ut was best goedkoop en nog redelijk te drinken, tuurlijk het was geen JD of Glennfidich of Johnny, maar als je keek naar de prijs kwailiteits verhouding was ut best goed.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik drink ook heel vaak een wat goedkopere van rond de 10-15Euro en die vind ik ook zeker niet slecht... Wel heb ik het idee dat de goedkopertjes minder zuiver zijn (dat er dus meer rommel inzit)... Maarja, kwaliteit heeft zijn prijs! [edit] Maar hoe is het je nu bevallen, QueenOfSpades? [/edit] Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 20:52. |
![]() |
|
jack daniels, wel 'n lekker whiskeytje... vind 'm persoonlijk niet zo bijzonder, zijn lekkerdere
![]()
Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 01:24. |
![]() |
||
Citaat:
liever Aberlour, of Glen Deveron.
||
Citaat:
||
Citaat:
(en joah, als ik dan whisky zuip heb ik liever 'n lekkere single highland malt dan cheapass rotzooi. ![]()
||
Citaat:
![]() (werkt in horeca, daar doen ze dat altijd, die zullen t wel weten) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik drink Malibu puur. En warm is dat echt niet lekker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Whiskey ach.. ik vind het wel lekker enzo maar het kost me teveel moeite en geld om me er helemaal in te gaan verdiepen, meestal haal ik gewoon een fles van 'n B merk, Paddy's is wel te doen en Teachers' ook wel. Ben ik misschien niet zo exclusief en stoer als sommigen hier, maar hoe goedkoper de whiskey hoe meer je kan kopen. Overigens, zitten er nog wezenlijke verschillen tussen whiskey en whisky? Oftewel de Ierse en de Schotse variant? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat draag jij ? mandy505 | 43 | 22-05-2013 20:50 | |
Drugs & Alcohol |