Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
dit gaat echt helemaal niemand weten:
ik hoorde afgelopen vakantie in frankrijk een paar keer een heel leuk frans nummer op de radio, en aangezien het een paar keer gedraaid werd neem ik dus aan dat het vrij recent is. Het werd gezongen door een man, en aan het begin en tussen de coupletten enzo door zaten een beetje van die Ierse violen, maar ik weet dus geen teksts, want het werd vrij snel gezongen, want mijn Frans is niet zo bijster goed... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
War of the worlds theme ![]()
|
![]() |
Het klinkt een beetje als een zwarte stem.. ze zingt telkens over iets en dan ontkent ze 't weer zegmaar.
'trallaa.. I don't love you.. but you kno-how i'm a liar... and when we kiss.. oehoeh.. fiiirrrre!' Wat kan ik toch weer goed analyseren. ![]() ![]() Mja, waarschijnlijk is 't zo'n overdreven bekende artiest waar ik nu net weer niet op kan komen. Maargoed, daar ben je Blont voor. ![]() ![]()
||
Citaat:
...o het is een vrouw aangezien je zé zegt, maar het origineel is van Springsteen
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Ik zoek nog de artiest en het nummer van een nummer van de serie Dawsons creek, niet het beginnummer maar een nummer wat een keer in het midden van een aflevering voorkwam een paar jaar geleden alweer.
Het begint met een gitaarintro, na ongeveer 30-45 seconden begint er een man te zingen. stukjes uit de tekst zoals ik hem versta: 'What is your resolution sir? .......today What is your contribution sir? .........see Should have heared al the stories and preachings and t...otherwise from the men, whe couldt be .... closer comes the hour ahaid...closer comes the hour ahaid' en dan wordt het nummer uit-ge fade. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zoek de titel van een liedje dat net werd gedraaid bij Meer typisch tachtig op rtl4. Het was tijdens het stukje van Te land Ter zee en In de lucht, en begint met "aaaaah baby" maar verder weet ik het niet. Heeft iemand dit toevallig ook gezien en weet wat ik bedoel?
Groetjes Kim.
||
Citaat:
(nummer zelf begint geloof ik niet met "aaaah baby" maar het kan zijn dat ze het vanaf halverweg lieten horen...) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dit was The Wine Field "Man On A Mast" . |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: yep ![]()
Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 15:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
He ik zoek ook een nummer, ik ken alleen de clip. Daar is een man [latin achtig], die loopt op een rechte weg, en dan krijgt hij een krant aangegeven en later een telefoon. Ook loopt er een schooljongetje mee, en iemand uit het leger en later een clown. Het is niet heel duidelijk, ik weet het, maar als iemand het weet ben ik echt heel dankbaar...Ow en het nummer is spaanstalig geloof ik. Thanks.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een nummer deze vakantie een paar keer beluisterd, en ben nu toch wel enorm nieuwsgierig naar de artiest en titel. Is om de rare reden onbekend (gebrande cd)
Wie herkent iets in een soort gelijk refrein: July, July Don't you know, you're riding on a carrousel It's going no where, round and round, when will it end? Don't ever be afraid, to open up your eyes, so you can see.. Tomorrow.. let it go, so you can fly away.. Uhm.. iets in die richting? Hoop dat iemand het weet... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Op de muziek zenders komt soms een nummer voorbij, waar elke keer niet naam of artiest bij staat..
heel vervelend want elke keer zit ik aan de beeldbuis gekluisterd en weer niets.. Het is een soort van licht trance nummer. Wel medolieuze zang, maar geen tekst.. wel mooie beetje dromerige vrouwenstem.. De clip heeft vrij sombere kleuren.. er zijn een jongen en een meisje in gebouwen die elkaar uiteindelijk op het dak van een soort wolkenkrabber vinden en zoenen en gaan liggen. Ben bang dat ik het niet beter uit kan leggen.. het is erg moeilijk als er geen tekst is en je de artiest zelf niet te zien krijgt in de clip (of het is een dj die er ergens doorheen wandeld) Ik hoop dat iemand weet welk nummer dit is.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 18:31 | |
ARTistiek |
[verhaal] Ik mis iets. KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 24-09-2002 16:31 |