ik vraag me dat dus af, mijn ex was de eesrte maand voor mij heel lief toen we hadden daarna was ie opeens veranderd en hij wilde nooit sammen dingen met mij doen z'n vriendinnen moesten altijd mee.
z'n allerbeste vriendin zat er altijd bij ze moest overal mee naar toe en ze was heel; belangrijk voor hem, ik voelde me zo rot de 5 maanden dat wij wat hadden heb ik me de eerste maand geod gevoeld omdat hij heel lief was daarna ging hij ze vrienden opzoeken en ze beste vriendin en daar trokken we veel mee op, teveel want we waren nooit meer samen.
maar hij vond ze vrienden belangrijk, hij was zo erg met ze beste vriendin bezig en ze hadden zo'n close band, dat het mij zo verdrietig maakte hij was ook steeds meer minder lief omdat ik zeurde of hij asjeblieft meer aandacht aan mij wou besteden.
ik wou hem ook absoluut niet kwijt toen het uit ging was ik heel verdrietig maar dacht wel van misschien moet ik een jongen vinden die liever voor me is, hij vond mij te jaloers en heeft het zo uitgemaakt en het enige wat ik weet is dat het uit ging omdat ik zo jaloers was en de rest weet ik nog steeds niet...
een paar maanden later, vorig jaar oktober, opeens smst hij weer en zoekt contact, ik heb intussen al weer een nieuwe relatie opgebouwd ik had het zwaar toen het uit ging omdat het me allereerste vriend was en dus me allereerste liefde, en dat maakt nog steeds veel gevoelens los.
misschien omdat hij de enige is waarmee ik zulke intieme momenten heb gehad en zo veel verder ben gegaan dan met andere jongens,
hij smste dus weer en vroeg hoe het ging, hij zei dat hij een paar weken een vriendin had gehad en dat het niet ging hij wou me teruig want bij mij had hij het goed hij zei dat het stom was geweest dat hij het uit had gemaakt, en het nooit zo had moeten gaan, ik had al een paar maanden een nieuwe vriend en het koste me al zo veel moeite om hem me ex dus uit me hoofd te zetten, dus alles kwam weer los, ik ging heel erg twijfelen voor wie ik moest kiezen m'n ex slijmde enorm aan de telefoon en hij was alle dingen weer aan het ophalen die we hadden meegemaakt ( twas om mij terug te krijgen natuurlijk maar ik wordt daar emotioneel van) en daarom had ik bijna overwegen hem terug te nemen ik heb met zoveel moeite gezegt dat ik toch voor me nieuwe vriend koos, ik kon gewoon niet bij hem terug gaan ik was veelste bang dat hij zich weer zo ging gedrtagen , dat hij me weer vaak pijn deed door met ze beste vriendin te gaan flikflooien en met andere meiden. dus ik deed het niet
daarna ging het goed tussen mijn vreind en mij en was me ex goed vergeten.
een paar dagen gelden hoorde ik dat hij samen woont met z'n nieuwe vriendin waarmee hij nog maar 7 maanden heeft ze zijn verloofd en me ex schijnt erg veranderd te zijn, zo heeft hij opeens geen contact meer met ze goede vriendinnen, heeft hij bijna geen vrienden meer, en trekt hij nu alleen nog maar met haar op ze doen alles samen en hij is zo lief voor haar, misschien kom ik stom over maar wat ging er een steek door me hart, ik vind het zo erg, dat hij mij zo kut moest behandelen en dat hij nu tegen haar zo lief is
Hoe hij nu tegen haar doet kon IK alleen maar van dromen ik wou zo graag dat ie zo was en nu is hij zo!
nu zul je denken misschien was jij de ware niet, okeej dat kan maar ik vraag me gewoon af of ik de goede keus heb gemaakt toen ik hem afwees en voor me nieuwe vriend koos ( waar ik overigens gelukkig me ben), ik heb aan de ene kant een beetje een vreemd gevoel, wat als ik hem had terug genomen... had hij dan ook zo geworden bij mij, heb ik dan toch de verkeerde keuze gemaakt, ik durfde het niet , maar als ik het misschien had gedaan had ik misschien nu hem gehad zoals ik wou dat ie was tegen mij...
hoe kom ik van dit gevoel af het doet zo'n pijn zulke dingen te horen dan voel ik me zo leeg en gebruikt van binnen, en het woord dat costant door me hoofd spookt is waarom???