Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2003, 17:00
peter-jan
peter-jan is offline
weet er iemand of die auto-film studios geld opbrengen .
of is het bedoeld als schuilplaats
Oud 08-08-2003, 17:01
Prime Evil
Prime Evil is offline
Die filmstudio's? Ja, missies volbrengen, net als bij alle andere cash-dingen. Dat zijn voornamelijk die vliegmissies iirc.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 18:30
peter-jan
peter-jan is offline
in die auto show room
eje daar missies in?
na wa moe je tan gan
Oud 08-08-2003, 19:10
miro
miro is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 08-08-2003 @ 19:30:
in die auto show room
eje daar missies in?
na wa moe je tan gan
Onderin de garages, een paar races die je moet doen. Daarna moet je de lijst die rechts hangt bij elkaar gaan zoeken (allerlei verschillende auto's)

Misschien slim eerst zelf eens om je heen te kijken ipv het meteen te gaan vragen, dat maakt het spel ook een stuk leuker.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 07:57
pepijn 14
pepijn 14 is offline
weet iemand misschien hoeveel missies gtavc in totaal heeft? dus met de extra missies erbij.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 11:08
miro
miro is offline
Ik geloof 33 story missies ( bij alle verschillende mensen met eindmissie dr bij)
14 assets missies
5 side missions

Dat is t zon beetje. Dus als je 3 missies voor 1 persoon moet doen heb ik die ook als 3 geteld.

Ik weet niet of het exact klopt maar volgens mij wel.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:18
peter-jan
peter-jan is offline
brengt de pole position club ook geld op.
want ik zie echt geen "roze ding "staan
Oud 09-08-2003, 19:44
mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
peter-jan schreef op 09-08-2003 @ 16:18:
brengt de pole position club ook geld op.
want ik zie echt geen "roze ding "staan
als het goed is moet je een kwartier ofzo naar een danseres binnen kijken in zo'n hokje wat apart is ergens daar in t gangetje
Oud 17-08-2003, 20:04
Verwijderd
Ik zoek de Virgo, weet iemand waar die staat? Ik weet dat ie ergens is, maar kan niet vinden waar.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:35
Smobbo
Smobbo is offline
Peter-jan doe is ff niet zo heeeel erg lui! sjemig zeg! op pagina 1 van nota bene de zelfde topic staat jou laatste vraag al uitgelegd, pfff!

En al die andere: Het is juist leuk om die dingen uit tevinden!
Oud 17-08-2003, 22:41
miro
miro is offline
Tip, kijk eerst eens voor de lol in deze topic:http://forum.scholieren.com/showthre...readid=477161. Als je alles vraagt is het spel echt minder leuk dan dat je dingen zelf uit kunt vinden.

(voor plaatjes: google helpt ook een hoop)

Voor Wes: De virgo ziet er (bijna?) t zelfde uit als de greenwood en is bijna overal te vinden, vooral bij ocean view. (bij de city mall staat er ook vaak een in de garage)

Plaatje:

solly btje groot misschien

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 23:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
schijtspel...ik moet nu vliegen met watervleigtuigje bij media shit waar ik geen zin in heb, en vanaf het begin al moet ik met die bout heli vliegen om bommen te planten. Ook geen zin in. Stom spel
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 23:28
reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-08-2003 @ 00:21:
schijtspel...ik moet nu vliegen met watervleigtuigje bij media shit waar ik geen zin in heb, en vanaf het begin al moet ik met die bout heli vliegen om bommen te planten. Ook geen zin in. Stom spel
niemand zegt dat je het moet spelen hoor
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 18-08-2003 @ 00:21:
Hoor ik hier iemand die beide missies al twintig keer heeft gedaan maar er niet doorheen komt?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 14:48
pepijn 14
pepijn 14 is offline
nog een vraagje: ik heb dus net de bootwerf gekocht en nou las ik op een site dat je 2000 dollar per dag kan verdienen + 2 snelle boten, maar krijg je dat gelijk of moet je er missies voor doen?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:54
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
pepijn 14 schreef op 19-08-2003 @ 15:48:
nog een vraagje: ik heb dus net de bootwerf gekocht en nou las ik op een site dat je 2000 dollar per dag kan verdienen + 2 snelle boten, maar krijg je dat gelijk of moet je er missies voor doen?

alvast bedankt
Misschien moet je even rondneuzen. Kijken of je eventueel zo'n roze ding ziet (waar je op moet gaan staan om missies op te starten e.d.).

Die bootwerf weet ik zo niet wat je daar kunt doen, maar ik ben er zeker van dat je het ook zelf wel uit kunt vinden. Je vraagt hier zoveel, terwijl het leuker is om dingen zelf uit te zoeken.
Oud 19-08-2003, 16:48
Verwijderd
Citaat:
pepijn 14 schreef op 19-08-2003 @ 15:48:

alvast bedankt
Voor die bootwerf moet je (how surprising) een boot missie doen. Als je met de rug naar de werf toe staat: pak de rechter boot. Je krijgt een checkpoint missie (Checkpoint Charlie?) en wanneer je die voltooid hebt, krijg je het geld. De checkpoint race moet je redelijk snel doen want erg veel tijd over heb je niet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:33
hellion
hellion is offline
Citaat:
Henri schreef op 19-08-2003 @ 17:48:
Voor die bootwerf moet je (how surprising) een boot missie doen. Als je met de rug naar de werf toe staat: pak de rechter boot. Je krijgt een checkpoint missie (Checkpoint Charlie?) en wanneer je die voltooid hebt, krijg je het geld. De checkpoint race moet je redelijk snel doen want erg veel tijd over heb je niet.
raad je eigelijk aan de linker boot te pakken, start ie ook je missie en die boot is wendbaarder dus makkelijker handelbaar
Oud 19-08-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 17-08-2003 @ 23:41:
Voor Wes: De virgo ziet er (bijna?) t zelfde uit als de greenwood en is bijna overal te vinden, vooral bij ocean view. (bij de city mall staat er ook vaak een in de garage)
Dank u Kzal straks ff kijken. T vervelende is dat wanneer je de auto's voor de showroom aan t verzamelen bent ze "spontaan" niet meer te vinden zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
hellion schreef op 19-08-2003 @ 18:33:
raad je eigelijk aan de linker boot te pakken, start ie ook je missie en die boot is wendbaarder dus makkelijker handelbaar
Oh ik meende dat alleen de rechter boot de missie boot was.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:13
miro
miro is offline
Citaat:
Wes schreef op 19-08-2003 @ 18:45:
Dank u Kzal straks ff kijken. T vervelende is dat wanneer je de auto's voor de showroom aan t verzamelen bent ze "spontaan" niet meer te vinden zijn.
Idd, net zoals alle vervoersmiddelen verdwijnen als je op de vlucht bent.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:55
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Henri schreef op 19-08-2003 @ 10:23:
Hoor ik hier iemand die beide missies al twintig keer heeft gedaan maar er niet doorheen komt?
beetje laat met reageren, maarja

nee ik heb het niet zovaak geprobeerd, maar ik speel het op een notebook en daar staan de toetsinstellingen gruwelijk kut (hint, numpad moet je met een knop aanzetten en die houd sommige knoppen weer langer vast aargh)...vrij ondoenlijk. Maar het is ook gewoon saai
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten