Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Tip, kijk eerst eens voor de lol in deze topic:http://forum.scholieren.com/showthre...readid=477161. Als je alles vraagt is het spel echt minder leuk dan dat je dingen zelf uit kunt vinden.
(voor plaatjes: google helpt ook een hoop) Voor Wes: De virgo ziet er (bijna?) t zelfde uit als de greenwood en is bijna overal te vinden, vooral bij ocean view. (bij de city mall staat er ook vaak een in de garage) Plaatje: ![]() solly btje groot misschien Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 22:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Die bootwerf weet ik zo niet wat je daar kunt doen, maar ik ben er zeker van dat je het ook zelf wel uit kunt vinden. Je vraagt hier zoveel, terwijl het leuker is om dingen zelf uit te zoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee ik heb het niet zovaak geprobeerd, maar ik speel het op een notebook en daar staan de toetsinstellingen gruwelijk kut (hint, numpad moet je met een knop aanzetten en die houd sommige knoppen weer langer vast aargh)...vrij ondoenlijk. Maar het is ook gewoon saai ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|