Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij een AMD-processor kan het trouwens behoorlijk veel moeite kosten om de koeler te installeren, vooral bij boxed coolers. Ik moest echt met een grote schroevendraaier ontzettend veel kracht zetten om die clip over de socket te krijgen. Het is daarom ook aan te raden je moederbord op een harde ondergrond te leggen met iets zachts ertussen (bijv. op een dunne handdoek op tafel) zodat je moederbord niet teveel doorbuigt als je die koeler monteert. Zorg ook dat je goed met gereedschap kunt omgaan, je bent niet de eerste die uitschiet terwijl hij veel kracht zet en zo enkele kostbare componenten op het moederbord sloopt.
|
![]() |
|
Hedendaags vind ik de clips van CPU coolers voor SocketA steeds beter, vroeger was het een ramp.
Maar als je het voor de 1e keer doet zal het idd wel onwennig gaan, en moet je idd veel kracht gebruiken misschien. Als je het wat vaker doet is het reuze simpel. Eerst clipje op de achter kant aan sockethaakje doen, dan tegen processor aanduwen en zachtjes kracht blijven zetten zodat het niet verplaatst, dan met lineaal de clip naar beneden duwen tot hij in het socket klikt. Dan stekkertje van FAN op mobo aansluiten en klaar ben je. ![]() Maarja als je hierin geen ervaring hebt kun je nog best wat lopen prutsen, installeren van P4 cooler kan iedereen doen.
|
Verwijderd
|
Helaas, het kwaad is volgens mij geschied.
Ik kreeg em alleen een beetje losser, en was eigenlijk van plan een expert te bellen. Maar goed, ik had em weer ff nodig, dus ik em weer aansl. maar ja, dan geeft ie een foutmelding. Ik heb toch alles met BELEID gedaan, maar blijkbaar heb ik toch iets verkeerd geraakt, want hij geeft eerst 2 piepjes (vond ik al vreemd) en dan de volgende melding: Error during SMRAM initialization Searching for Boot Record from floppy...not ![]() ![]() ![]() Das dus einde computer zkr? ![]() ![]() Update 21:53: Ik ben ook niet uitgeschoten ofzo. Laatst gewijzigd op 08-08-2003 om 20:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
De Kantine |
Want saai gelooooft in mij #1397 Verwijderd | 500 | 03-06-2011 12:02 | |
Software & Hardware |
Verhitten van de HDD Verwijderd | 8 | 20-03-2008 17:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Software & Hardware |
[TOTALE UPGRADE] alleen nog wat hulp nodig :D Verwijderd | 6 | 01-08-2002 21:08 |