Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
onder mijn hoofd leggen en daarna mijn kussen op jouw lippen drukken? mag ik jouw kussen proeven op mijn lippen en jouw hoofd doen rusten op mijn kussen?" Door prulleke (ook een forummer) ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik kan prulleke wel even dit topic laten zien... Ik ga er vanavond toch langs... Ik zal proberen over een uurtje een reactie te hebben van prulleke, deal? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nee, hij staat nog niet op de muur. Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen het stukje van een woordenboek, of het hippe gedicht van Prulleke. Maar zo gauw als het erop staat, zal ik het posten. Promise!
![]()
|
![]() |
Ik heb een gedicht van shakespeare op de muur ik heb ook een donker rode muur en heb goud gespoten letters erop.
Is heel mooi ik heb helaas nog geen foto maar wil er wel 1 gaan maken voor je Groetjes
||
Citaat:
![]()
|
WARNING:
schilder is vandaag gekomen en die heeft gezegt dat je stift of pen NOOIT uit een muur krijgt, stift zeker niet zelfs als je het opnieuw behangt gaat de stift er na enkele tijd terug doorkomen en verven idem. Je gaat heel je muur dan moeten afschuren als je wilt dat je pen/stift uitgaat ![]() potlood is geen probleem.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Laat meer zien op foto's hier, als je het klaar hebt!. Ben wel benieuwd namelijk! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten? Mandii--xx | 4 | 06-04-2011 08:53 | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 23 | 20-01-2007 16:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De Muur (Kort verhaal) WolterB | 3 | 14-01-2005 16:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |