| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
laatst luisterde ik naar een muziekzender (arrow ofzo) en daar zeiden ze dat dat nummer van Jamaï ook een cover was, weet iemand van wie enz?
ze lieten t nummer ook horen maar was de artiest vergeten
|
|
|
|
ik zoek een nummer dat vrij vaak op de radio gedraaid wordt.
ik weet maar weinig van de tekst. het wordt gezongen door een vrouw. en ze begint met oh oh en dan volgt er een beetje zeurderig gezang. en er wordt veel in geklapt in de clip zie je allemaal vrouwen dansen. iemand die de titel en artiest weet? |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik ga meteen even terugkomen op het liedje wat ik zoek :
reggae mannelijk lalala shoop shoop uhoh het klinkt lekker zomers, het is een rustigere reggae-beat dan normaal, en als je het hoort wil je een koud biertje
|
|
|
|
hellup!!!
meestal als ik 'n liedje zoek typ ik de tekst die ik heb verstaan in op google + het woord lyrics en dan krijg je meestal meteen de titel + artiest + lyrics (--->> is best een handige manier )maargoed, in dit geval weetik et echt niet tis een beetje een feestliedje, apresski-achtig... jeweetwel en het lijkt een beetje op het liedje Do Wah Diddy. de tekst is niet precies do-wah-diddy, maar alsie dat wel was zou het zou klinken: eerst roepen ze 'DO!!!!' en dan kom 'r vrij snel achteraan 'wah diddy diddy' weet iemand hier de titel/artiest van?? tnx alvast! |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Pick one
|
|
||
|
Citaat:
d*note - shed my skin
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik ben deze vakantie naar Tsjechië geweest en daar was een bepaald liedje heel bekend, maar ik weet de titel niet. Het is een beetje een trance nummer, gezongen in het Tsjechies en er komt "jump around" in voor. Er schijnt ook een Tsjechies meisje op dit forum te zitten dus misschien dat zij het weet? (ben ff vergeten wie dat was..) Please help me!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wham- I'm Your Man
Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 13:04. |
||
|
|
|
|
ik zoek een soort lounge nr. dat zo ongev. gaat: 'another day.. just for me.'
en dat herhaalt zich dan steeds. het nr. zou ook op Ibiza Lounge cd staan, maar ik ben hem niet tegengekomen. er is ook een clip van, dat zich afspeelt aan de rand van een berg, met een zwembad. er duikt dan een man in het zwembad en er zitten allemaal vrouwen te zonnen aan de rand van het zwemband. aan het einde van de clip komt er een meisje en die vergifitgd een man met een soort drankje. wie kan me helpen? alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
Ik zoek een nummer dat een paar jaar geleden een hit was (hij was superclip en megahit). het word gezongen door een lichtgekleurde man, volgens mij van scandinavische afkomst (niet eagle-eye cherry). De clip was in zwart-wit en de man stond te zingen in zee. Er was ook een vrouw bij die de chorus zong.
Het nummer was best wel rustig, en er zaten volgens mij violen in. Ik weet dat ik het best wel zielig vond klinken...
|
|
|
|
Stukje van het liedje:
"And I need you more than ever..." "Once upon a time I was falling in love, but now I'm only falling apart" Volgens mij is het best een oud liedje. ![]() Het wordt trouwens door een man en een vrouw gezongen.
Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 16:06. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
volgens mij, total eclipse of the heart |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis wel een hit geweest, en die man is Scandinavisch geloof ik, maar hoe de clip ging weet ik niet meer Tis vast fout..
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar het zijn gewoon trommels enzo, ja safri duo achtig style...maar ze zijn het toch niet denk ik, want heb liedjes van ze gedownload en daar zat ie niet bij...
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
wat vinden jullie van het boek kinderjaren?? Fantôme | 0 | 04-10-2003 19:31 | |
| ARTistiek |