Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij het uitgaan vind je alleen maar mensen die willen zoenen en leuk doen. De disco is niet echt een plek waar je zoekt voor een vaste relatie. Een kroeg vind ik evenmin aantrekkelijk. |
![]() |
|
Mn eerste echte verkering was mn overbuurjongen, die toen net verhuisd was en die ik weer op zn brommer heb gehesen nadat hij er precies voor mn huis vanaf was gevallen
![]() Mn vriend heb ik leren kennen bij het uitgaan, hij was een vriend van vrienden van mij
|
vriend 1: internet
" 2: beste vriend van nr1 + internet " 3: internet " 4 : theorielessen voor auto rijden en sms ![]() " 5 : zat in men klas maar via internet " 6 : internet " 7: idem nr 2 ![]() " 8 : idem nr 5 ![]() " 9 : oud schoolgenoot maar ook vooral via internet " 10: voegde me toe op msn , bleek ongeveer zelfde te studeren , klikte en nu voorgoed samen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
begin: 27/10/2000
vriend 1: internet => 5 maand " 2: beste vriend van nr1 + internet => 4 maand " 3: internet => 1 maand " 4 : theorielessen voor auto rijden en sms ![]() " 5 : zat in men klas maar via internet => week(dumpte me) " 6 : internet => week(dumpte me) " 7: idem nr 2 ![]() " 8 : idem nr 5 ![]() " 9 : oud schoolgenoot maar ook vooral via internet => 2 maand " 10: voegde me toe op msn , bleek ongeveer zelfde te studeren , klikte en nu voorgoed samen ![]() op bijna 3 jaar tijd dus ... |
![]() |
|
Verwijderd
|
1 -> op schoolreisje in groep 8. We gingen met twee groepen acht van mijn basisschool naar Vlieland, ik zat in de ene hij in de anderen. En tja, we leerden elkaar daar best goed kennen, veel gekletst enzo. Het bleef aan tot na de zomervakantie (is een paar maanden ofzo in totaal, 4 ofzo?).
2 -> Zomervakantie in Denemarken. Ik ging om met twee meisjes en we vonden hem allemaal heel leuk. Hij was Deens en twee jaar ouder dan ik, we spraken Engels en 't klikte gewoon tussen ons. Ben nog een keer bij hem thuis geweest en mja, uiteindelijk liet hij niets meer van zich horen. 3 -> Via internet *ontmoet*, nu 3 jaar irl samen waarvan we 1 jaar samenwonen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() op een rijtje, exvriendinnen: twee leren kennen op vakantie kamp en is toen in nederland wat geworden twee van dit forum *schaam* ![]() eentje uit uitgaansplek drie leren kennen via/via dat was het
|
![]() |
Euhz, ik heb hem leren kennen, nja eerder voor het eerst 'gezien' toen ik met mn broer naar buiten liep om te gaan vissen. Was ook de enige keer in 10 jaar
![]() Hij stond daar, of hij kwam aanlopen dat weet ik eigenlijk niet ![]() In die week daarna hebben we elkaar een paar keer gesproken en was die bij mij thuis toen mn broer ff wegging. Maar een half jaar later toen hij internet kreeg zijn we pas voor het eerst met elkaar uitgegaan terwijl hij 20 seconden van me vandaan woont ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bevriend zijn met een volwassenen FerdyDeJong2010 | 58 | 19-02-2010 14:59 | |
Liefde & Relatie |
[Fototopic] show ons jouw partner (en jezelf)! #5 Verwijderd | 500 | 09-11-2008 21:29 | |
Liefde & Relatie |
Partner laten dansen met ander Frondish | 499 | 04-10-2006 05:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
turks | 3 | 28-02-2001 19:37 |