Advertentie | |
|
![]() |
|
Evatjuhhh...
Ik doe net alsof ik de vorige beschrijving over je niet heb gelezen ![]() - kleren met veel kleurtjes - houdt van green lizard (sign) - doet zich zekerder voor dan ze is - draagt haar bruine, halflange haar in een staart - ![]()
|
Lang,getint,lange golvende lokken, rijdt een oude gammele fiets,heeft een heleboel vriendinnen, is populair maar beseft het zelf niet, slim, nuchter en zelfverzekerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
gewoon beetje gemiddelde jongen denk of blond of zwart haar.. niet dr tussenin beetje knap ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() waarom had je zo'n beeld van mij als ik vragen mag? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ga nu niet zeggen dat je geen idee hebt hoe ik eruit zie ![]()
|
Hermione:
Je hebt lang donkerblond haar wat er een beetje onverzorgd uitziet ( ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Indonesisch-achtig meisje, zwart, heel lang haar. Bruine ogen (maar dat is meer een logische aanname ![]() Qua kleren is het een H&M-meisje. Niet extreem met de mode mee, maar wel beetje hip. Ingetogen. Maar vooral knap en klein (volgens mij).
||
Citaat:
![]() Blond, baardje, lichte ogen, behoorlijk lang, slank tot iets steviger postuur, grote voeten, grote oren enzzz.
||
Citaat:
![]() We slaan Talon over... ik denk dattie blond haar, blauwe ogen heeft, vrij groot is, niet al te fors en dattie een aggressieve blik in z'n ogen heeft (sorry, tis gewoon een gevoel)
||
Citaat:
aan de hand van je posts eigenlijk. bv: 1)"wat boeit het jou nou wat ik in het weekend ga doen?!" 2) Waar mag ik je 's nachts voor wakker maken? "een bepaald iemand " vandaar dat ik aan die ruwe bolster met een blanke pit kwam en uit de rest van je posts kreeg ik de indruk dat je een beetje een "whatever" attitude hebt, daarmee dus ... ![]()
||
![]() |
Citaat:
bruine ogen, lang en slank |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hoe kom je er bij? ![]()
Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 12:19. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[column/log] De Originele Lente Brasco | 8 | 04-04-2005 16:20 | |
De Kantine |
beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je #2 hmhm | 500 | 28-10-2004 22:15 | |
De Kantine |
Beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je charly not | 181 | 27-12-2003 23:21 | |
De Kantine |
Gok de opleiding van de persoon boven je Uitgeluld | 500 | 03-09-2003 20:44 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 |