Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat lijkt mij een strak plan, misschien kunnen we er ook nog een boek over publiceren met een "in welk hokje zit jij" test als bijlage. ![]()
||
Citaat:
ik luister muziek die ik leuk vind ik ga uit als ik zin heb naar een leuk cafe ofzo ik rook aleen als ik het leuk vind (ik vind het niet leuk) ik drink alcohol als ik het leuk vind en ik rook ook wiet als ik dat leuk vind. hoe ik erbij gekomen ben? uitproberen en kijken wat ik leuk vind.
|
RnB hiphop, rap en soul vind ik wel goeie muziek!
k draag wijde broeken van overzeas en draag leuke tshirts (vind ik zelf anders draag ik ze nie) heb schoenen van ut merk DC en ik heb interesse in skateboarden dus ben wel een skater ![]() word ook vaak na geroepen van: Heej skater! of Heej skaterboi want iedereen vind dat ik er als een jongen uit zie maar da maakt muh nie uit graph |
![]() |
||
Citaat:
Kom maar hier met dat koekje.
||
Citaat:
![]() alto ben ik niet, een urge to belong heb ik ook niet echt, en zeuren doe ik echt NOOIT!! ![]() ik voel me niet verplicht om bij mijn omgeving te passen, maar ik heb ook geen zin om anders te zijn. het is meer dat het me echt geen reet boeit... dit gaat allemaal niet om uiterlijk, maar meer om persoonlijkheid en gedrag
||
Citaat:
Eens kom je er wel achter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik val nergens onder denk ik.
Ehm ben qua kleding meer een spijkerbroek-trui type denk ik, behoorlijk saai dus ![]() Niks opvallends in ieder geval, lekker casual, wat lekker zit. Muzieksmaak is zo breed, enige wat ik niet luister is alles wat qua dance harder is dan trance (hardrock enzo kan ik weer wel waarderen) en klassiek. Voor de rest vind ik alles wel leuk. En mijn geloof? Dat er meer is tussen hemel en aarde wel, maar ik geloof niet in een god ofzo... Ik geloof wel weer heilig in reincarnatie, maar niet dat er een geloof aan vast zit ofzo.... Vaag dus ![]() En verder zeg ik altijd, doe gewoon lekker war je zin hebt, je leeft maar 1 keer, maar niet dat je helemaal buiten de perken gaat. Vermaak jezelf in het leven ![]() Damn, I sound kinda boring ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
goedzo jongen, krop je gevoelens vooral niet op ![]() & ik speel vals. ik heb niet echt een hamster, ik moest alleen een weekje op die van mn buurmeisje passen. maar hij heeft t toch wel overleefd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Tot welke subgroep behoor jij/ vind je jezelf behoren?
Ik vind dat ik in de subgroep 'te weinig geld voor goeie kleren'-alternatieveling-zonder-studiefinanciering-omdat-ze-te-jong-is' hoor. Maar even alle gekheid op het daarvoor bestemde stokje: Ik gok erop dat ik een alternatieveling ben. Kun je ook uitleggen waarom je bij deze subgroep hoort? Dat kan ik. Ik draag kleding die niet iedereen draagt. Voornamelijk tweedehands/uitverkoop combinaties plus dan nog wat ik tegenkom op markten en in winkeltjes en wat ik grappig vind. En wat schoenen betreft ben ik aangewezen op afdankertjes en tweedehandjes. Ik luister naar veel verschillende soorten muziek, variėrend van Tool tot Nat Cole, van K's Choice tot Massive Attack en van Dimmu Borgir tot Tori Amos. Ik gebruik drugs, maar alleen wiet en hasj en in beperkte mate. Verder ben ik wat politiek spectrum betreft in te delen in de groep links tot zeer links. Ik ben vegetarisch, al een jaartje of vijf nu. Dat was het ongeveer wel denk ik. Ik geloof nergens in, alleen in mezelf.
|
-euh ik luister biiijjjna alleen [underground]hiphop...en dat is qua lifestyle een heel groot verschil met commerciele hiphop dus underground moet erbij staan.
-qua kleding...beetje mengeling tussen hiphop [wijde broeken, oldskool schoenen enz] en een klein beetje alternatief [dreads ?]. -vrienden zijn veel ongeveer t zelfde, heb er ook nog een paar die erg alto zijn en een paar skate/bmxers en een paar "normale" types. -ik teken wel graffiti, ik rook soms, blowen niet want daar kan ik niet tegen, drink te veel, schilder en teken heel erg veel. maar ik haat t stempel hiphopper omdat ik dan gelijk denk aan yo yo biatch pimp mensen en daar heb ik een hekel aan. en waarom: ik hou gewoon van hiphop sinds ik echt een muzieksmaak heb, en hier wonen best veel mensen die dat soort muziek luisteren en die lifestyle hebben, en zo kom je elkaar wel tegen...en dan kom je vanzelf ook in die groep terecht...ofzo ![]()
|
ik behoor tot de volgende groep
"Bruut" (voor de mensen die dit woord niet kennen, ik ben de man ![]() Nee maar ik ga veel uit, ik sport, ik heb veel sociale contacten, doe veel aan school, koop vaak kleding. Luister naar R&B en trance Techno.
||
Citaat:
|
![]() |
ehmmmz..khouw der eigenlijk niet van om mezelf, of andere mensen in een hokje te plaatsen..maarja
![]() Nou..eigenlijk combineer ik een beetje alle kledingsstijlen, ene dag ben k helemaal int zwart, compleet met spikes rond me nek enzow, en andere dagen ben k heel flashy gekleed ![]() Kluister vooral naar hardcore, punk, metal en gothic..bandjes zoals Undying, Chimaera, Morda, Kittie, Nofx, ambeon enzo... Ik rook, ik drink (teveel) en blow afentoe. De meeste van mn vrienden zijn ook zo'n beetje zoals ik..en daar krijgen we natuurlijk massas commentaar van..maarja, f*ck that ![]()
|
In het buitenland zeggen de meeste dat ik een Italiaanse uitstraling/look heb. Ik houd van dancemuziek, ga niet zo vaak uit ofzo, maar ik kies me feestjes uit! Ik houd van kleding kopen, leuke meisjes ontmoeten.
Ben wel vaak met me uiterlijk bezig. Wil er gewoon goed uitzien, waar dan ook! Ben wel iemand die met de mode meegaat! Ik drink steeds minder alcohol en roken en blowen doe ik niet! |
![]() |
|
Waarom niemand zichzelf 'alto' noemt komt simpelweg doordat er veel subgroepen in de alternatieve 'scene' zijn. Als iemand simpelweg zegt dat hij 'alto' is, weet je nog weinig. Daarom omschrijven de meeste mensen die sommigen (strafcorner!) als simpelweg 'alto' bestempelen zich iets genuanceerder. Twee mensen die jullie bestempelen als 'alto' kunnen nog steeds:
-van heel verschillende muziek houden -zich heel anders kleden -naar heel andere feesten / concerten gaan -over heel andere dingen nadenken -heel verschillende dingen belangrijk vinden Wat is dan de waarde van 't hokje 'alto'? Waarom zijn sommige mensen er zo op gebrand mensen het label 'alto' op te plakken als ze zichzelf beschrijven en er iets niet-mainstreams in voorkomt? Ik? Ik ben alto.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik....tsja ik luister naar deftones, korn, audioslave, radiohead en meer van dat soort muziek. ik draag kleding die ik lekker vind zitten en mooi vind (
![]() ![]() |
![]() |
|
|