Advertentie | |
|
![]() |
|
hoe weet je dan dat hij de persoon op die foto's is. Als ik een foto van een jonge van 10 jaar naar je stuur geloof jij dan ook dat ik dat ben?
en wat heb je aan een internet relatie, die kan je echt niet verwennen via internet hoor (dat wou je toch in een ander topic)
|
Verwijderd
|
heeft een vriendin van mij ook. de chatte een tijdje met iemand ontmoeten elkaar en hadden meteen wat. deze vakantie een andere vriendin van mij belde en chatte al een tijdje met iemand en die was 7 jaar ouder ofzo en zou dan komen ofzo...belde steeds af met smoesjes enzo en ze trapte er zo in
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij hoeft niet echt te zijn... Zo hoorde ik laatst via-via een verhaal van een meisje dat iets heeft meegemaakt dat haar nog lang zal heugen en een waarschuwing voor jou moge zijn!
Ze chatte op haar 13e, jong en naïef als ze was, met een jongen en dacht dat hij 14 was, had foto's van een jongen van 14 waarvan ze dacht dat die jongen erop stond, en belde soms zelfs met hem, hij had een echte 14-jarige-jongensstem. Ze schreven ook brieven en e-mails. Op een gegeven moment wilde de jongen haar weleens ontmoeten, maar dat moest dan wel stiekem zei hij, dat was immers veel spannender. Ze zouden afspreken op een plek bij haar in de buurt, zo schreef hij in een brief. Haar ouders hebben die brief onderschept; bij nader onderzoek bleek het om een 24-jarige pedofiel te gaan die zich dus voordoet als 14-jarige en dat meisje had willen ontvoeren. Het moraal van dit verhaal moet niet al te moeilijk te raden zijn. |
![]() |
|
>_< Er zijn van die gekken bij!
Ik weet wel wat van internet verkeringen ( >_> ), maar het probleem is dat je je altijd kunt afvragen of het zin heeft als zo'n persoon iets verder (Canada... America... ENZ) woont? Ik heb zeg maar wat 'relaties' met wat meiden in die richting, maar ik weet persoonlijk dat het niet echt wat kan zijn... maar ik ken een paar dat daar anders over kent. Een meid (32 jaar >_>) uit Holland heeft een relatie met een jongen in London opgebouwd via internet en nu zijn ze al 5 jaar samen. Het ligt er altijd maar aan of je weet wat 'ware' liefde is, en als je het mij vraagt. (en naar al die scheidingen kijkt.) Dat kom ik tot de conclussie dat niet veel mensen weten wat het is. (no offence)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Je internetverkeer afschermen voor je ouders, de overheid en andere nieuwsgierigen! Jenna5 | 14 | 21-05-2020 14:48 | |
Software & Hardware |
[netwerk] Internetverkeer??? OfficerTiger | 3 | 10-11-2004 19:50 | |
Games |
fps drops dingokoning | 15 | 12-05-2003 15:58 | |
Software & Hardware |
[netwerk] prioriteitsprobleem Captain | 9 | 30-08-2002 23:31 | |
Software & Hardware |
[Internet probleempje] wellicht modem, of iets met de software... slisje | 10 | 20-08-2002 14:13 |