Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2003, 17:28
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik begrijp best dat je verliefd kan worden op iemand die je alleen op internet spreekt.. dan is het allemaal zo perfect en durf je zoveel te zeggen. Alleen is die persoon waarschijnlijk in de realiteit toch een stukkie anders.

Om eerlijk te zijn heb ik het zelf ook gehad, maar dan niet zo hevig. Ik vond iemand leuk maar ik wist dat het toch niets zou worden, ook omdat ik wist dat hij vast niet zo in het echt zou zijn.

Wat is er eigenlijk leuk aan verkering hebben met iemand op internet? Je ziet em dus nooit/nauwelijks, kan dus niet bij elkaar zijn en je hele sociale leven gaat er aan onderdoor omdat je de hele dag achter de computer zit, wachtend op hem.

Hmm.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2003, 11:56
poesiefox
poesiefox is offline
Ik denk dat als je altijd blijft steken in het internet stadium, dat je dan niet echt van verkering kunt spreken. Ik zal de laatste zijn om te beweren dat je niet verliefd kunt worden op iemand die je via internet leert kennen, en met wie je foto's uitwisselt, en veel chat. Het verrekt hier van de forumliefdes, nietwaar?

Maar als je er ontwikkeling in wilt blijven houden, dan zul je hem of haar toch in het echt moeten gaan zien. Iemand kan in levende lijve wle heel anders zijn dan jij denkt, en dan heb ik het dus niet over bewust jezelf anders voorstellen.

Ik bedoel, misschien heeft hij wel hele irritante gewoontes, of een vreselijk spraakgebrek, of geen tafelmanieren.

Misschien valt hij wel heel erg tegen, en is de magic in een klap weg.

Ik zou zeggen, maak eens een afspraak, ga wat leuks doen samen, leer hem echt kennen. Eng? Welnee, het is toch al geen vreemde meer? Wat is er dan om eng te vinden?
Oud 11-08-2003, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 27-07-2003 @ 17:35:
Dus als ik het goed begrijp heb je heb nooit ontmoet en toch heb je verkering
Jaaaa zeg, zo kan ik het ook
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 12:32
psychobunny
psychobunny is offline
sorry,maar hierbij heb ik echt iets van: kind,je bent 12,waar hou jij je al mee bezig... :-/
Oud 11-08-2003, 13:03
Verwijderd
en ik dacht nog wel dat ik haar in dat vorige topic om had gepraat .
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:45
Verwijderd
Heb het gehad, maar heb die mensen ook echt gezien enzo. Nu wil ik dat niet meer. Voor mij was het ook wel een kwestie van denken dat je verliefd bent en het idee dat je anders toch niemand kunt krijgen. Heb nu wat meer zelfvertrouwen, duss wacht ik rustig af totdat ik in het echt iemand ga ontmoeten die me leuk vindt enzo..

Ik ga je niet tegenhouden, maar ik denk dat je moeilijk weet wat 'verliefdheid' nu echt is.. (kan me vergissen, ofcourse.)

Succes ermee,

Marleen
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 11-08-2003 @ 12:56:
Ik denk dat als je altijd blijft steken in het internet stadium, dat je dan niet echt van verkering kunt spreken. Ik zal de laatste zijn om te beweren dat je niet verliefd kunt worden op iemand die je via internet leert kennen, en met wie je foto's uitwisselt, en veel chat. Het verrekt hier van de forumliefdes, nietwaar?

Maar als je er ontwikkeling in wilt blijven houden, dan zul je hem of haar toch in het echt moeten gaan zien. Iemand kan in levende lijve wle heel anders zijn dan jij denkt, en dan heb ik het dus niet over bewust jezelf anders voorstellen.

Ik bedoel, misschien heeft hij wel hele irritante gewoontes, of een vreselijk spraakgebrek, of geen tafelmanieren.

Misschien valt hij wel heel erg tegen, en is de magic in een klap weg.

Ik zou zeggen, maak eens een afspraak, ga wat leuks doen samen, leer hem echt kennen. Eng? Welnee, het is toch al geen vreemde meer? Wat is er dan om eng te vinden?

I agree. Daar knapte het de laatste keer bij mij dus heel duidelijk op af. Ik was verliefd op hem, zag hem in het echt en 'helaas' voelde ik toen al meteen geen magie. Ik vond het 'zielig' voor hem omdat hij dat dus duidelijk wel had (En helaas, hij heeft het nog steeds, hoewel het al iets van 4/5 maanden uit is ofzo) en dus ik begon wat met hem. Uiteindelijk zag ik alleen maar steeds meer hoe irritant ie eigenlijk was en heb ik het toch maar uitgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 07:50
0oFZo0
0oFZo0 is offline
hoe weet je dan dat hij de persoon op die foto's is. Als ik een foto van een jonge van 10 jaar naar je stuur geloof jij dan ook dat ik dat ben?

en wat heb je aan een internet relatie, die kan je echt niet verwennen via internet hoor (dat wou je toch in een ander topic)
Oud 13-08-2003, 08:29
Thomas
Thomas is offline
Je kunt geen vekering krijgen voordat je iemand hebt ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 08:31
miro
miro is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 17:14:

Ik begrijp niet echt dat je verliefd kunt worden op iemand die je nog nooit gezien hebt. Wel dat je iemand die je via inet kent erg aardig kunt vinden, hem of haar ontmoet en dan verliefd wordt ed.
jups idd.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:09
Verwijderd
heeft een vriendin van mij ook. de chatte een tijdje met iemand ontmoeten elkaar en hadden meteen wat. deze vakantie een andere vriendin van mij belde en chatte al een tijdje met iemand en die was 7 jaar ouder ofzo en zou dan komen ofzo...belde steeds af met smoesjes enzo en ze trapte er zo in maar goed zou ik dus noooit kunnen een relatie krijgen met iemand van internet...foto's zeggen vaak ook niks mensen zien er op foto's zo anders uit. doe mij maar een jongen van vlees en bloed
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:33
Verwijderd
Hij hoeft niet echt te zijn... Zo hoorde ik laatst via-via een verhaal van een meisje dat iets heeft meegemaakt dat haar nog lang zal heugen en een waarschuwing voor jou moge zijn!
Ze chatte op haar 13e, jong en naïef als ze was, met een jongen en dacht dat hij 14 was, had foto's van een jongen van 14 waarvan ze dacht dat die jongen erop stond, en belde soms zelfs met hem, hij had een echte 14-jarige-jongensstem. Ze schreven ook brieven en e-mails.
Op een gegeven moment wilde de jongen haar weleens ontmoeten, maar dat moest dan wel stiekem zei hij, dat was immers veel spannender. Ze zouden afspreken op een plek bij haar in de buurt, zo schreef hij in een brief. Haar ouders hebben die brief onderschept; bij nader onderzoek bleek het om een 24-jarige pedofiel te gaan die zich dus voordoet als 14-jarige en dat meisje had willen ontvoeren.

Het moraal van dit verhaal moet niet al te moeilijk te raden zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:22
Ranmaru
Ranmaru is offline
>_< Er zijn van die gekken bij!

Ik weet wel wat van internet verkeringen ( >_> ), maar het probleem is dat je je altijd kunt afvragen of het zin heeft als zo'n persoon iets verder (Canada... America... ENZ) woont?
Ik heb zeg maar wat 'relaties' met wat meiden in die richting, maar ik weet persoonlijk dat het niet echt wat kan zijn... maar ik ken een paar dat daar anders over kent.

Een meid (32 jaar >_>) uit Holland heeft een relatie met een jongen in London opgebouwd via internet en nu zijn ze al 5 jaar samen.

Het ligt er altijd maar aan of je weet wat 'ware' liefde is, en als je het mij vraagt. (en naar al die scheidingen kijkt.) Dat kom ik tot de conclussie dat niet veel mensen weten wat het is.

(no offence)
Oud 19-08-2003, 21:36
sweetchrissiej
sweetchrissiej is offline
ik heb het al uitgemaakt want ik vond de internetverkering nie leuk maar ik vind hem nog steeds leuk........
Maar ik heb toch niks aan deze verkering..

xxxx
chris
Reageren

Regels voor berichten