![]() |
||
Citaat:
het heeft nog weinig met gothic te maken, niet dat powernoise er meer te mee te maken heeft maar dat is tenminste ![]() Kijk bijv op www.cybergothic.nl naar de charts, iedere week is er wel weer zo'n 13 in een dozijn ebm producer die een nieuw, bijna pop, trance achtig nummer uitbrengt met een vleugje gotische sfeer :\ Ik denk dat het gewoon lekker makkelijk dansbaar is en vrij toegankelijk als beginner, blutengel leuk vinden is dan ook maar van korte duur.. Goede ebm is er wel, bijvoorbeeld Wumpscut ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben dol op de hitjes waar king het over heeft, hoe cheesier, cornier en poppieer (dat zijn overtreffende trappen van cheesy, corny en poppie) - hoe beter, blutengel, vnv, echo image, apoptygma (L)(L)
gewoon blije pieten muziek boink boink ![]() verder: ach wolfsheim is wel tof maar om nou expres naar bands te gaan luisteren omdat ze in bep. hokjes worden gedonderd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind alleen VNV Nation zo overroepen. Nooit innoverend, altijd dezelfde sound. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ( ik hoor het verschil wel maar bij sommige bandjes vind ik toch echt dat je het moet zoeken ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
*zucht* Nightwish is voor de zoveelste keer absoluut geen gothic. Echt tenenkrommend dit. P O W E R metal. En Within Temptation wordt hier ook alleen maar afgekraakt omdat ze toevallig populair zijn. Volgens mij gaat het altijd nog om de muziek? ![]()
||
Citaat:
Slipknot probeert heel black metal en satanistisch achtig over te komen.... Loze muziek, die gast kan niet grunten, gitaar zuigt, die 2 trommeltjes zijn gay.... Slibknot is echt van die muziek die skatertjes van 12 luisteren... Gay dus en echt niet Goth ![]()
||
Citaat:
![]() Verder kan hun zanger wel degelijk een flinke strot opentrekken, en nog eens behoorlijk clean zingen ook. En verder spelen de gitaristen strak, en zijn ze technisch ook niet de minsten. En nee, ik ben geen skatertje van 12 wat is het tegenwoordig dat het hip is om slipknot kut te vinden?
||
Citaat:
![]() En het is trouwens tegenwoordig ook helemaal hip om 'grappige' woordspelingen met namen van niet-hippe bands te maken. Echt grappig en origineel joh. Ha-ha.
||
![]() |
Citaat:
Zet maar eens Oceanborn op dan. Duidelijker kan het niet zijn. En verdere goede power metal bands zijn: Hammerfall Kamelot Stratovarius Edguy Blind Guardian Sonata Arctica Gamma ray Rhapsody
||
Citaat:
Er wordt ebm, industrial, wave, donkere eighties, dark pop, postpunk, electro, soms zelfs vive la fête gedraaid. Metal wordt er niet gedraaid, maar dat zal ervan afhangen op welk feestje je bent. |
![]() |
||
Citaat:
Hej thanks de helft kennik ![]() ![]() weetikookweer wat power metal is ![]()
||
Citaat:
Omdat ze altijd op concerten wijs lopen te doen met brandende pentagrammen en kruizen enzo ![]() slibknot blijft gay , en niet goth ![]()
||
Citaat:
vnv nation is niet het enige met altijd dezelfde sound, wat dacht je van bijv suicide commando? het laatste clubhitje dat ie maakte is gewoon een bewerkte kopie van wat nummers op mindstrip.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder ben ik 't hier ook wel mee eens. Vrij ongrijpbare definitie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
er zijn mensen die enkel rauwe noise luisteren en makkelijk voor gothic aangezien zouden kunnen worden. zelfde geld voor meer voor de hand liggende genre's die inmiddels ook wel bekend zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kun jij jezelf nog serieus nemen? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En daar ben ik het persoonlijk mee eens... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Beter meer variatie dan die suffe black en death
||
Verwijderd
|
Citaat:
"if you're 555 then i'm 665" whah. *onderdrukt lachbui*.. *lukt niet* hahahahahaaahaha. ha |
![]() |
|||
Citaat:
Om maar ff iemand te qouten ![]() Citaat:
![]() Om Deadlocked ff uit de droom te helpen ![]()
|
Ik vind nu-metal gewoon niet onder de noemer 'metal' vallen. Natuurlijk zijn er (helaas) overeenkomsten, maar niet genoeg om ze onder dezelfde noemer te scharen.
||
Citaat:
||
Citaat:
dus alles is relatief, mijn beste. het enige waarvan we kunnen zeker zijn, is dat de grootste invloeden van de goth-liefhebber: the velvet underground, siouxsie, bauhaus en joy division zijn. En de eerste generatie underground-electronica. |
![]() |
||
Citaat:
En het is zo warm dat ik jullie kan horen zweten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|