![]() |
|
Het is sterk af te raden. Hoewel de seks meestal erg goed is (omdat het aan de ene kant vertrouwd is maar aan de andere kant erg spannend omdat het eigenlijk 'niet mag') levert het alleen maar problemen op.
|
ik heb het gehad, een half jaar geleden.. ik moet zeggen, was errug leuk enzo, maar hij had al een nieuwe vriendin en dat vond ik tog iets te lullig!! Maar ik was door hem gedumpt en ik hield zo van hem dat ik tog door ging, slegt heh!!!
![]() maar toen ontmoette ik een andere jongen en daar werd ik gelukkig verliefd op en toen ben ik gelijk met mijn ex gestopt.
|
![]() |
niet doen! ik heb ook een tijdje sex met mijn ex gehad, maar de ene dag lag hij bij mij in bed, en de dag erna had ie een nieuwe vriendin....en ik mocht niet boos worden want het was officieel uit dus hij kon doen wat ie wilde. op t moment zelf is t leuk om het te hebben, de nasleep is niet leuk....niet aan beginnen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat bedoel ik dus, doe t niet want officieel ben je vrij om te doen wat je wil.en je komt er uiteindelijk alleen maar slechter vanaf. zelf wist ik niet beter op dat moment...en ja, dat was dom....maar die lulverhalen waren er wel helaas.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben nu wel zo ongeveer over m'n ex heen, en heb nieteens meer de behoefte aan sex met haar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je kunt het erop wagen, maar je weet waarschijnlijk zelf ook dat hoewel de sex ongetwijfeld hardstikke goed is, je je daarna behoorlijk klote voelt. Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 20:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het is vooral afhankelijk van de fase van je ex-relatie denk ik, we waren toen nog absoluut niet over mekaar heen. De situatie is nu anders, maar nu heb ik ook de behoefte niet meer om met haar naar bed te gaan. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sex met je ex gurl19 | 73 | 04-01-2005 17:16 | |
Liefde & Relatie |
Gezeik met je ex.. KiMZz | 24 | 30-12-2004 16:33 | |
Seksualiteit |
Sex met je ex, goed bevallen of niet? alanis | 72 | 24-08-2004 16:08 | |