Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 11:56
suikerprinses
suikerprinses is offline
Zal wel 23478947x gepost zijn... Maar wil het toch even vragen, hoe denken jullie hierover?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:01
Verwijderd
Als je nog verliefd op je ex bent of hij/zij nog op jou: Zeer onverstandig, tenzij je allebei verliefd bent en graag weer terug de relatie/verkering wil beginnen
Als je geen van beide verliefd meer bent maar de sex zo lekker vindt: Moet je zelf weten
Als een van beiden een nieuwe vriend(in) heeft: Verachtelijk
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:02
The Pirate
The Pirate is offline
Eigenlijk is dat een domme vraag.
Ik vind, als het af is is het af, of het nu goeie seks was of niet. us als de liefde over is is het heel stom om dat te doen. Maarja dat is een vrije keuze.
Als je ondertussen al iemand anders hebt, dan is het helemaal uitgesloten vindk.
Maar als je elkaar weergevonden hebt. Waarom niet?
Zou wel niks voor mij zijn eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:06
Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik vind het een bar slecht idee, zo help je elkaar nog even emotioneel naar de tering...
Oud 13-08-2003, 12:09
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik twee van dat soort mensen..

Erg irritant..
Oud 13-08-2003, 12:10
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 13-08-2003 @ 13:06:
Ik vind het een bar slecht idee, zo help je elkaar nog even emotioneel naar de tering...
been there, done that, ben er echt kapot aan gegaan vorig jara.
Oud 13-08-2003, 12:16
horsepills
horsepills is offline
dom.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:38
Verwijderd
Ik weet niet of ik het zou doen. Je kan gevoelens voor iemand waar je wat mee hebt gehad nooit helemaal uitschakelen.
Het lijkt me onverstandig.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:41
Verwijderd
stom om te doen als je nog gevoelens hebt..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:02
Verwijderd
lekker
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:04
-niels-
-niels- is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 13-08-2003 @ 14:02:
lekker
Oud 13-08-2003, 13:16
Raging Retard
Raging Retard is offline
Voor domme mensen die niet zonder sex kunnen, en de psychische hupsmuck eromheen voor lief nemen (of negeren)
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:21
little nemo
little nemo is offline
t is net uit met mn vriendin en we hebben idd nog wel seks gehad, ik heb dr niet zo'n probleem mee kwa gevoel...voor mij is lust en liefde sowieso iets heel anders... ik heb dus geen last van psychische hupsmuck (dank, dank retard )
en zij ook niet geloof ik, dus goeie kans dat t vaker gebeurt ....
k hoop van wel teminste
Oud 13-08-2003, 13:40
Chimera
Chimera is offline
Slecht idee. Ik heb zelf nog twee keer sex gehad met m'n ex nadat het uitgegaan was, en hoewel het echt super fijn was, voelden we ons daarna allebei echt super klote. Als je zo veel voor mekaar voelt is sex alles behalve vrijblijvend.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 16:25
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Lijkt me niet zo'n goed idee in jouw geval, meis
Oud 13-08-2003, 16:27
Verwijderd
Als je nog veel voor elkaar voelt had je het niet uit moeten maken natuurlijk, dummie. Als je je daarna niet in kunt houden is het je eigen schuld dat je je klote voelt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 16:36
Evil creature
Evil creature is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 13-08-2003 @ 12:56:
Zal wel 23478947x gepost zijn...
Prescies goed geraden
Oud 13-08-2003, 16:52
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-08-2003 @ 17:27:
Als je nog veel voor elkaar voelt had je het niet uit moeten maken natuurlijk, dummie. Als je je daarna niet in kunt houden is het je eigen schuld dat je je klote voelt.
Je kan best nog veel voor elkaar voelen en het toch uitmaken... Als je niet meer op de goede manier voor elkaar voelt, als het niet meer goed gaat...
Oud 13-08-2003, 16:57
Verwijderd
Citaat:
-niels- schreef op 13-08-2003 @ 14:04:
jij bent geen ex
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 17:19
enema abortion
enema abortion is offline
Het is sterk af te raden. Hoewel de seks meestal erg goed is (omdat het aan de ene kant vertrouwd is maar aan de andere kant erg spannend omdat het eigenlijk 'niet mag') levert het alleen maar problemen op.
Oud 13-08-2003, 17:23
avantasia
avantasia is offline
Neuken die handel, kom op. Waarom niet? Je bent nog jong
Oud 13-08-2003, 18:07
Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ik heb het gehad, een half jaar geleden.. ik moet zeggen, was errug leuk enzo, maar hij had al een nieuwe vriendin en dat vond ik tog iets te lullig!! Maar ik was door hem gedumpt en ik hield zo van hem dat ik tog door ging, slegt heh!!!
maar toen ontmoette ik een andere jongen en daar werd ik gelukkig verliefd op en toen ben ik gelijk met mijn ex gestopt.
Oud 13-08-2003, 20:05
Lievkleinmeisje
Lievkleinmeisje is offline
niet doen! ik heb ook een tijdje sex met mijn ex gehad, maar de ene dag lag hij bij mij in bed, en de dag erna had ie een nieuwe vriendin....en ik mocht niet boos worden want het was officieel uit dus hij kon doen wat ie wilde. op t moment zelf is t leuk om het te hebben, de nasleep is niet leuk....niet aan beginnen...
Oud 13-08-2003, 23:36
ellaversa
ellaversa is offline
kan makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Lievkleinmeisje schreef op 13-08-2003 @ 21:05:
niet doen! ik heb ook een tijdje sex met mijn ex gehad, maar de ene dag lag hij bij mij in bed, en de dag erna had ie een nieuwe vriendin....en ik mocht niet boos worden want het was officieel uit dus hij kon doen wat ie wilde. *knip*
Sorry, maar daar heeft 'ie toch groot gelijk in? Jullie hadden het uit gemaakt, en toch ga je met hem naar bed. Ik weet niet of ie nog allemaal lulverhalen heeft opgehangen om jou zover te krijgen, maar als dat niet zo was, ben je er toch geheel zelf bij?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 00:19
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-08-2003 @ 13:01:
Als je nog verliefd op je ex bent of hij/zij nog op jou: Zeer onverstandig, tenzij je allebei verliefd bent en graag weer terug de relatie/verkering wil beginnen
Als je geen van beide verliefd meer bent maar de sex zo lekker vindt: Moet je zelf weten
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 00:19
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 14-08-2003 @ 03:06:
kan makkelijk.
Nee
Oud 14-08-2003, 07:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sorry hoor, maar dat is onzin, een relatie is niet zwart wit. Ik hou nog steeds van m'n ex, maar houden-van alleen is niet genoeg. Maar als je mekaar dan weer een keer ziet, terwijl je mekaar toch wel erg mist, is het heel moeilijk om niet die dingen te doen die je al x jaar gedaan hebt als je mekaar mist.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:14
ellaversa
ellaversa is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 14-08-2003 @ 01:19:
Nee
heb jij je daar niet ook schuldig aan gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:44
Lievkleinmeisje
Lievkleinmeisje is offline
Citaat:
Ertur schreef op 14-08-2003 @ 00:42:
Sorry, maar daar heeft 'ie toch groot gelijk in? Jullie hadden het uit gemaakt, en toch ga je met hem naar bed. Ik weet niet of ie nog allemaal lulverhalen heeft opgehangen om jou zover te krijgen, maar als dat niet zo was, ben je er toch geheel zelf bij?

en dat bedoel ik dus, doe t niet want officieel ben je vrij om te doen wat je wil.en je komt er uiteindelijk alleen maar slechter vanaf. zelf wist ik niet beter op dat moment...en ja, dat was dom....maar die lulverhalen waren er wel helaas.
Oud 14-08-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 13-08-2003 @ 14:40:
Slecht idee. Ik heb zelf nog twee keer sex gehad met m'n ex nadat het uitgegaan was, en hoewel het echt super fijn was, voelden we ons daarna allebei echt super klote. Als je zo veel voor mekaar voelt is sex alles behalve vrijblijvend.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 14:58
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Als je nog veel voor elkaar voelt had je het niet uit moeten maken natuurlijk, dummie.
Naast gevoelens voor elkaar zijn er natuurlijk tal van andere factoren die beslissend zijn om een relatie aan te gaan. Denk aan zaken als tijdbesteding, werk, studie, of men al gebonden wil zijn, omstandigheden, woonplaats (als m'n vriendin naar Australië verhuist voel ik nog steeds veel voor haar, maar is de relatie voorbij), et cetera.
Oud 14-08-2003, 15:43
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 13-08-2003 @ 12:56:
Zal wel 23478947x gepost zijn... Maar wil het toch even vragen, hoe denken jullie hierover?
Als ik geen vriend zou hebben, zou ik best sex met me ex(en) willen als er verder geen gevoelens waren iig.
Oud 14-08-2003, 17:09
enema abortion
enema abortion is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 14-08-2003 @ 11:14:
heb jij je daar niet ook schuldig aan gemaakt?
Waarschijnlijk zegt ie juist daarom nee.
Oud 14-08-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
missNMGN schreef op 13-08-2003 @ 19:07:
ik heb het gehad, een half jaar geleden.. ik moet zeggen, was errug leuk enzo, maar hij had al een nieuwe vriendin en dat vond ik tog iets te lullig!! Maar ik was door hem gedumpt en ik hield zo van hem dat ik tog door ging, slegt heh!!!
maar toen ontmoette ik een andere jongen en daar werd ik gelukkig verliefd op en toen ben ik gelijk met mijn ex gestopt.
Oh dus jullie 'hielden' van elkaar, toen 'hield' hij opeens van iemand anders, maar hij had nog wel seks met jou, want jij 'hield' nog van hem, en toen kwam 1 of andere gozer langs, en toen ging je plotsklaps van hem 'houden' en kon je lekker met hem neuken en hij met zijn nieuwe vriendin en was alles weer opgelost? Gaaf zeg
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 14-08-2003 @ 16:43:
Als ik geen vriend zou hebben, zou ik best sex met me ex(en) willen als er verder geen gevoelens waren iig.
Knap als je dat gaat lukken
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 18:25
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2003 @ 19:05:
ik heb nog wel gevoelens voor mn ex en we hebben ook nog wel es sex, maar waarom is dat n probleem dan?? ik bedoel, ik weet toch dat t niet goed gaat komen dus t is niet zo dat ik dan weer verwachtingen heb ofzo...k snap sowieso niet zo wat voor gevoelens er bij sex allemaal een rol zouden moeten spelen behalve lust (en das toch duidelijk geen liefde...)
Oud 14-08-2003, 19:39
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
weezzz schreef op 13-08-2003 @ 17:25:
Lijkt me niet zo'n goed idee in jouw geval, meis

Nee he? Miss Bram?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:42
suikerprinses
suikerprinses is offline
Maar om even serieus hierop in te gaan...

Na ieders meningen gelezen te hebben, komt het er dus op neer dat sex met je ex geen goede actie is, als je nog iets voor hem/haar voelt... En dat is natuurlijk mijn probleem
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
little nemo schreef op 14-08-2003 @ 19:25:
ik heb nog wel gevoelens voor mn ex en we hebben ook nog wel es sex, maar waarom is dat n probleem dan??
Ik zeg niet dat het perse een probleem *is*, maar ik heb al vaker sex met een ex gehad (dus zowel m'n huidige als vorige), maar ik merkte dat als je nog erg aan iemand gehecht bent, het verre van 'vrije' sex is. Vooral met m'n huidige ex, waar ik 2 jaar lang een relatie mee gehad heb, merkte is toen dat ik me daarna compleet kut voelde, hoewel ik wist dat het niet goed ging komen, daar zelfs nieteens de behoefte aan had.

Ik ben nu wel zo ongeveer over m'n ex heen, en heb nieteens meer de behoefte aan sex met haar.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Flindertje schreef op 14-08-2003 @ 20:42:
Na ieders meningen gelezen te hebben, komt het er dus op neer dat sex met je ex geen goede actie is, als je nog iets voor hem/haar voelt... En dat is natuurlijk mijn probleem
Dan lijkt het me duidelijk

Je kunt het erop wagen, maar je weet waarschijnlijk zelf ook dat hoewel de sex ongetwijfeld hardstikke goed is, je je daarna behoorlijk klote voelt.

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 20:26.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:52
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Neen, niet verstandig! Dat gaat absoluut niet natuurlijk, daar de relatie uit is, en de liefde meestal nog niet helemaal over, en het verlangen door seks terugkomt, maar de relatie niet meer mag bestaan!
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:59
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2003 @ 19:05:

Ik voel niks meer voor mijn exen, en als ik dat wel zou doen lijkt het me niet verstandig om ermee het bed in het duiken.

Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 20:02.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:20
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-08-2003 @ 13:01:
exactely my thoughts (schrijf je dat zo?)
Oud 14-08-2003, 20:22
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
my thoughts exactly
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 14-08-2003 @ 21:22:
my thoughts exactly
ook goed
Oud 15-08-2003, 01:01
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2003 @ 08:55:
Sorry hoor, maar dat is onzin, een relatie is niet zwart wit. Ik hou nog steeds van m'n ex, maar houden-van alleen is niet genoeg. Maar als je mekaar dan weer een keer ziet, terwijl je mekaar toch wel erg mist, is het heel moeilijk om niet die dingen te doen die je al x jaar gedaan hebt als je mekaar mist.
Inderdaad. Was een relatie maar zwart wit "ik ben niet meer verliefd op jou dus ben jij niet meer verliefd op mij huppatee", dat zou toch een hoop ellende schelen, maar als een goede relatie uitgaat om wat dan ook ontstaat er altijd een leegte en een gemis, en sex is ook iets wat je mist dus heel makkelijk om op terug te grijpen en eigenlijk nooit verstandig.
Oud 15-08-2003, 10:31
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Chimera schreef op 14-08-2003 @ 20:45:
Dan lijkt het me duidelijk

Je kunt het erop wagen, maar je weet waarschijnlijk zelf ook dat hoewel de sex ongetwijfeld hardstikke goed is, je je daarna behoorlijk klote voelt.
ik voel me daarna anders helemaal niet klote, maar t zou uit kunnen maken dat ik een jongetje ben...ik kan me voorstellen dat t voor een meisje anders is...
Oud 15-08-2003, 10:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-08-2003 @ 11:31:
ik voel me daarna anders helemaal niet klote, maar t zou uit kunnen maken dat ik een jongetje ben...ik kan me voorstellen dat t voor een meisje anders is...
*kuch* 23M *kuch*

Het is vooral afhankelijk van de fase van je ex-relatie denk ik, we waren toen nog absoluut niet over mekaar heen. De situatie is nu anders, maar nu heb ik ook de behoefte niet meer om met haar naar bed te gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 13:39
Knoop
Knoop is offline
beetje sex met je ex is nog nooit iemand echt slechter van geworden, tenzij hij of zij al nieuwe relatie had, toch?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten