Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je in Enschede woont interesseert me verder ook vrij weinig, maar je informatie over de info knop zal ik onthouden.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb anders een hele lading shirtjes bij de zeeman gekocht.
Gewoon zelf bedrukken, en ik ben weer blij ![]() En het maakt niet uit hoeveel geld ik heb, ik koop altijd wel redelijk low-budget. Behalve schoenen. Ik heb laatst 2 shirtjes voor 5 euro per stuk gekocht, en een horloge voor €4(mét een jaar garantie op het batterijtje en het uurwerk ![]() Ik heb gewoon geen zin om alles reteduur te kopen. Liever meer voor minder, dan minder voor meer. |
![]() |
||
Citaat:
Vindt 't toch niet leuk om te shopppen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Het is geen zonde om als tiener te werken wanneer je persé vaak iets nieuws "moet" hebben. Of een ander briljant idee : Ga in een kledingwinkel werken. Soms vragen ze je of je in dingen van de winkel wil werken en je krijgt sowieso korting. Daarbij je salaris (wat je dus krijgt wanneer je werkt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik besteed liever nu volop tijd aan m'n studie zodat ik later een hoop geld verdien darling. En in een kledingwinkel werken, alsjeblieft niet zeg gadverdamme de hele dag een beejte shirtjes opvouwen en beetje vriendelijk doen tegen van die 15/16 jarige mokkeltjes die alles passen en niets kopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik had altijd een liever minder kwaliteit en meer spul dan andersom dus nou als ik low budget zou moeten doen, zou ik gewoon wachten tot mn volgende loon gestort word en dan iets kopen wat ik echt echt echt leuk vind ipv een ding van de zeeman waar ik niks aan vind... verder heb ik niks tegen lowbudget winkels ben vorige week nog bij de zeeman geweest maar als ik het niet echt helemaal geweldig vind dan wacht ik liever gewoon even...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PSU] 300 W , gaat dit lukken? skeleton | 31 | 08-01-2005 11:40 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Low-budget computer alwaysgood | 18 | 03-01-2005 11:00 | |
De Kantine |
Ben je materialistisch? Thomas | 88 | 26-10-2003 18:36 | |
Films, TV & Radio |