Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2003, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 12-08-2003 @ 09:42:
De mensen die bij zeeman of wibra kopen zijn er echt niet bewust mee bezig om er leuk uit te zien.
Het zal ze dan ook weinig interesseren of ze volgende winter nieuwe schoenen hebben, of deze vakantie nog even flink kunnen shoppen.
Zeeman en wibra verkopen kleding meer als basisvoorziening.
Daarom kun je zulke winkels niet meerekenen als low budget winkels.
Ze verkopen geen mode.
En bij winkels als h&m en sting vragen ze echt geen 40 euro voor een simpel wit shirtje lieve schat, dus ik weet niet waar jij vandaan komt..?
Dat weet ik, bij Zeeman en Wibra hebben ze leuke sokken en leuke kinderkleren en verder weinig leuke spullen. Maar het zxijn dus wel low budget winkels, waarom kun je ze 'dus' niet meerekenen?

En 40 euro voor een eenvoudig wit getaiilleerd t-shirt met klein een merknaampje op de voorkant bij Sting, dat zag ik zeker wel bij de Sting én de Lady Sting in Enschede (als je niet weet waar iemasnd vandaan komt, kun je op 'info' klikken). Bij h&m inderdaad niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2003, 12:33
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 12-08-2003 @ 13:14:
Dat weet ik, bij Zeeman en Wibra hebben ze leuke sokken en leuke kinderkleren en verder weinig leuke spullen. Maar het zxijn dus wel low budget winkels, waarom kun je ze 'dus' niet meerekenen?

En 40 euro voor een eenvoudig wit getaiilleerd t-shirt met klein een merknaampje op de voorkant bij Sting, dat zag ik zeker wel bij de Sting én de Lady Sting in Enschede (als je niet weet waar iemasnd vandaan komt, kun je op 'info' klikken). Bij h&m inderdaad niet.
Natuurlijk zijn het low budget winkels, maar in dit topic gaat het over een heel ander soort low budget winkels, en als je dat nog niet had begrepen ben je toch niet zo intelligent als je je altijd voordoet.
Dat je in Enschede woont interesseert me verder ook vrij weinig, maar je informatie over de info knop zal ik onthouden..
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 12:41
jasmijn84
jasmijn84 is offline
Citaat:
Noé schreef op 12-08-2003 @ 13:33:
Natuurlijk zijn het low budget winkels, maar in dit topic gaat het over een heel ander soort low budget winkels, en als je dat nog niet had begrepen ben je toch niet zo intelligent als je je altijd voordoet.
Dat je in Enschede woont interesseert me verder ook vrij weinig, maar je informatie over de info knop zal ik onthouden..

Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 17:39
Marshall
Marshall is offline
ik vind ook dat ze bij de wibra hele leuke kleding verkopen voor kinderen hoor

Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 18:14
Dvalin
Dvalin is offline
Citaat:
Noé schreef op 12-08-2003 @ 13:33:
idd het gaat hier over de winkels waar paps en mams d'r portemonee wel weer grijpen, als de kindjes zo blød zijn geweest al hun uit te geven, en dan met hangende pootjes aankomen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 18:15
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Noé schreef op 12-08-2003 @ 09:42:
De mensen die bij zeeman of wibra kopen zijn er echt niet bewust mee bezig om er leuk uit te zien.
Onzin.
Oud 12-08-2003, 18:59
emi
emi is offline
ik heb anders een hele lading shirtjes bij de zeeman gekocht.
Gewoon zelf bedrukken, en ik ben weer blij
En het maakt niet uit hoeveel geld ik heb, ik koop altijd wel redelijk low-budget. Behalve schoenen. Ik heb laatst 2 shirtjes voor 5 euro per stuk gekocht, en een horloge voor €4(mét een jaar garantie op het batterijtje en het uurwerk ).
Ik heb gewoon geen zin om alles reteduur te kopen. Liever meer voor minder, dan minder voor meer.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 20:11
RomeoP
RomeoP is offline
Citaat:
emi schreef op 12-08-2003 @ 19:59:
ik heb anders een hele lading shirtjes bij de zeeman gekocht.
Gewoon zelf bedrukken, en ik ben weer blij
En het maakt niet uit hoeveel geld ik heb, ik koop altijd wel redelijk low-budget. Behalve schoenen. Ik heb laatst 2 shirtjes voor 5 euro per stuk gekocht, en een horloge voor €4(mét een jaar garantie op het batterijtje en het uurwerk ).
Ik heb gewoon geen zin om alles reteduur te kopen. Liever meer voor minder, dan minder voor meer.
Helemaal mee eens. En als ik geen geld heb, pech. Dan wacht ik wel ff met kleren kopen.
Vindt 't toch niet leuk om te shopppen
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 21:22
Dory
Dory is offline
Waterlooplein
Oud 12-08-2003, 21:27
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Dvalin schreef op 12-08-2003 @ 19:14:
idd het gaat hier over de winkels waar paps en mams d'r portemonee wel weer grijpen, als de kindjes zo blød zijn geweest al hun uit te geven, en dan met hangende pootjes aankomen
Oud 14-08-2003, 15:25
Dvalin
Dvalin is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 12-08-2003 @ 22:27:
Oud 14-08-2003, 15:42
Mari
Mari is offline
Citaat:
rodina schreef op 11-08-2003 @ 11:46:
Werken... Gadverdamme Ik weiger te werken, ik kan werken tot m'n 65ste en waarschijnlijk nog wel langer.
Wat een stomme, arrogante houding. Iedereen wil altijd maar vanalles, en er moet altijd geld zijn.
Het is geen zonde om als tiener te werken wanneer je persé vaak iets nieuws "moet" hebben.

Of een ander briljant idee : Ga in een kledingwinkel werken. Soms vragen ze je of je in dingen van de winkel wil werken en je krijgt sowieso korting. Daarbij je salaris (wat je dus krijgt wanneer je werkt ) opgeteld en je kunt weer naar hartelust niemandalletjes aanschaffen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 19:16
^Rambo^
^Rambo^ is offline
hmmm ik kijk gewoon of ik nog wat heb, heb ik niks wat ik leuk vind en ik wil toch wat nieuws dan kijk ik mijn ouders gewoon even lief aan
Oud 14-08-2003, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 12-08-2003 @ 19:15:
Onzin.
Goed onderbouwd!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 10:21
rodina
rodina is offline
Citaat:
Mari schreef op 14-08-2003 @ 16:42:
Wat een stomme, arrogante houding. Iedereen wil altijd maar vanalles, en er moet altijd geld zijn.
Het is geen zonde om als tiener te werken wanneer je persé vaak iets nieuws "moet" hebben.

Of een ander briljant idee : Ga in een kledingwinkel werken. Soms vragen ze je of je in dingen van de winkel wil werken en je krijgt sowieso korting. Daarbij je salaris (wat je dus krijgt wanneer je werkt ) opgeteld en je kunt weer naar hartelust niemandalletjes aanschaffen.

Ik besteed liever nu volop tijd aan m'n studie zodat ik later een hoop geld verdien darling.

En in een kledingwinkel werken, alsjeblieft niet zeg gadverdamme de hele dag een beejte shirtjes opvouwen en beetje vriendelijk doen tegen van die 15/16 jarige mokkeltjes die alles passen en niets kopen.
Oud 15-08-2003, 11:02
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 15-08-2003 @ 11:21:

Ik besteed liever nu volop tijd aan m'n studie zodat ik later een hoop geld verdien darling.

En in een kledingwinkel werken, alsjeblieft niet zeg gadverdamme de hele dag een beejte shirtjes opvouwen en beetje vriendelijk doen tegen van die 15/16 jarige mokkeltjes die alles passen en niets kopen.
tja, zo'n attitude heb ik ook vrij lang gehad, tot ik me realiseerde dat het ontzettend arrogant en onterecht is. het is juist wel fijn om kleding te kunnen kopen van je eigen geld, ipv alles van pappie en mammie te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 12:56
rodina
rodina is offline
Citaat:
Hermione schreef op 15-08-2003 @ 12:02:
tja, zo'n attitude heb ik ook vrij lang gehad, tot ik me realiseerde dat het ontzettend arrogant en onterecht is. het is juist wel fijn om kleding te kunnen kopen van je eigen geld, ipv alles van pappie en mammie te krijgen.
Ik ben niet verwend, ik moet ook wel wat doen voor mn geld. Tis niet zo van; 'pap ik ga winkelen doneer je me even geld', gelukkig niet. Geld is leuk maar lang niet alles.
Oud 15-08-2003, 13:14
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Noé schreef op 15-08-2003 @ 00:24:
Goed onderbouwd!
Loze stellingen, loze conclusies.
Oud 15-08-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 15-08-2003 @ 14:14:
Loze stellingen, loze conclusies.
Oh Puh-lease, over smaak valt te twisten maar je kunt te ver gaan...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:46
Zaina
Zaina is offline
Wat is daar nou weer arrogant aan. Het is keuze die iedereen voor zich moet maken..
Oud 15-08-2003, 22:36
drama
drama is offline
antwoord:

grof vuil, veel kleding ligt gewoon op straat.
gratis...

en voor niets.
Oud 15-08-2003, 22:43
Roxy
Roxy is offline
Ik had altijd een liever minder kwaliteit en meer spul dan andersom dus nou als ik low budget zou moeten doen, zou ik gewoon wachten tot mn volgende loon gestort word en dan iets kopen wat ik echt echt echt leuk vind ipv een ding van de zeeman waar ik niks aan vind... verder heb ik niks tegen lowbudget winkels ben vorige week nog bij de zeeman geweest maar als ik het niet echt helemaal geweldig vind dan wacht ik liever gewoon even...
Oud 16-08-2003, 00:56
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
Noé schreef op 15-08-2003 @ 17:07:
Oh Puh-lease, over smaak valt te twisten maar je kunt te ver gaan...
jup.
Reageren

Regels voor berichten