Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij een Radiohead achtig muziekje, wil ik dromen.. wil ik wegzweven.. wil ik zo verdiept zijn in de muziek dat niks om me heen bestaat en dat kan niet in een duw trekpit..
maar ik wil eigenlijk wel vooraan want ik ben niet zo groot en anders zie ik niks.. hmm moeilijk..
|
hahahahaha
bij een radiohead concert moet je eigenlijk gewoon in je eentje op de grond zitten voor het podium geen zwetende enge mannen om je heen, of vervelende mensen van 1.90 cm geen gillende meisjes, geen survival tocht als je even bier wilt halen als ik later groot, sterk en rijk ben boek ik ze in me achtertuin
||
Citaat:
Kijk bij Slayer of Testament (waar je garantie hebt op duwpartijen) heb ik daar nooit zin in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*blij!* Enniweg, ik ga dus, met een clubje vrienden en aanverwante artikelen... t Duurt nog lang, maar ik ben blij! |
![]() |
|
Verwijderd
|
18-11-03 Gelredome Arnhem Netherlands UNCONFIRMED!
19-11-03 Gelredome Arnhem Netherlands Doors open at 18:00 hrs, Show starts at 19:30 hrs. With Asian Dub Foundatio ![]() ![]() Bron:http://www.ateaseweb.com/live/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Wie gaat er met mij mee? Ik zoek nog iemand die ook naar Radiohoofd gaat. Ik ben van plan met de trein ofzo te gaan, maybe met de auto als dat mogelijk is. Uhm verder woon in in het Zuiden van de lage landen (zeeuwenland). Dus, iemand interesse om mee te gaan? PM me maar ofzo... Ik vind het btw. jammer dat ze niet in 013 of Tivolli optreden, ik hou persoonlijk niet van die grote optredens in Gelredome e.d. Kleinschallige optredens zijn veel gezelliger, maarja, je moet er wat voor over hebben. Zo vergeet ik het QOTSA optreden in 013 van 2 nov. 2002 echt never nooit meer, geweldige sfeer. Maarjah, Thom York is ook vet!
Ik hoor het wel, gr. Nevermind
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik hoop dat ze wederom Talk Show Host spelen... mijn verlanglijstje verder: Exit Music (For A Film) Fake Plastic Trees Lucky Idioteque National Anthem Everything In It's Right Place Myxomatosis 2+2=5 Paranoid Android Fitter Happier ![]() ![]() The Bends Climbing Up The Walls Maar dat boeit natuurlijk niemand iets...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmm, ik heb niet echt een verlanglijstje... Exit Music maybe, en oh ja... op i might be wrong live recordings staat een piano nummer van een liedje wat ook op Kid A (amnesiac dus
![]() ![]() ![]() edit: tis like spinning plates... die moeten ze spelen in pianoversie ![]() Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 10:19. |
![]() |
||
Citaat:
prachtig mooi nummer, indeed ! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
beste concert funkypunk | 83 | 08-12-2003 20:54 |