Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmm klinkt erg bekend
![]() Ik zat een paar weken geleden in ongeveer dezelfde situatie. Het kwam er op neer dat ik al een tijdje vrij close was met een vriendin van me, ik kende haar al 3 jaar. Voor mij was het gewoon super gezellig en we kunnen gewoon goed met elkaar opschieten en ik kan alles bij haar kwijt. Tot ik zag dat ze met iemand anders stond te zoenen... Toen voelde ik me ineens erg k*t, en besefte ik pas dat mijn gevoelens dieper zaten dan ik zelf dacht. Het was de laatste weken al meerdere malen tegen me gezegd hoe dat nou zat met 'ons' waarop ik dan meestal welgemeend antwoordde dat we het gewoon heel goed met elkaar konden vinden. De situatie is echt helemaal identiek volgens mij, dus wat ik gedaan heb daarna: We hebben er eens goed over gepraat, wat er nou wel en niet was tussen ons. ik vond het moeilijk om er over te beginnen, en gelukkig deed zij dat. (op de een of andere manier voelen we dat van elkaar gewoon aan.. steeds weer) goed gesprek gehad, en het duurde wel even voordat ik alles weer op een rijtje had, hoe het nou zat enzo. maar nu weet ik wel waar ik aan toe ben, en dat het niks gaat worden (dat hoeft van mij ook helemaal niet) maar dat we gewoon door gaan zoals het al was. ik zou dus eens rustig gaan praten met zn tweeen, dat lucht voor allebei waarschijnlijk op! en het maakt de boel duidelijk. succes ermee! greetz, FoX |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
:facepalm: numbero 1 Verwijderd | 421 | 12-02-2014 15:33 | |
Drugs & Alcohol |
Het ik zit stoned achter de computer topic #67 Wammus | 500 | 18-08-2006 21:47 | |
De Kantine |
Alice. de communiceerbeer | 298 | 16-09-2005 22:46 | |
Seksualiteit |
Dingen die je NIET moet zeggen tijdens de sex deel II Verwijderd | 77 | 22-04-2003 01:26 | |
Seksualiteit |
Auw.. sneez | 2 | 12-09-2002 13:36 |