Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2003, 13:53
Jessy
Jessy is offline
Een paar maanden geleden heb ik een jongen ontmoet en we werden verliefd op elkaar

Het werd alleen niks .. door verschillende redenen..en nu een paar weken later heeft hij een nieuwe vriendin.
We gaan normaal altijd met zn allen uit en ik wist dat die avond zijn nieuwe vriendin ook mee zou gaan.

Vond het niet erg, want ik gun het hem van harte.
en aangezien het tussen ons toch nooit wat geworden is..

anyway, toen we in de kroeg kwamen zag ik ze al zitten.
met zn nieuwe vriendin.
Dacht dat ik het niet zo erg zou vinden ..maar aargh..wat deed dat pijn om hun 2 zo close bij elkaar te zien zitten

Nu besef ik eigenlijk pas wat ik heb laten lopen en hoe gek ik op hem ben.
Alleen...het is nu te laat.

Ik wil hem vergeten maar dat gaat moeilijk als hij bij je vriendengroep hoort

Tips?

Ps: zag dit bij dansen op papier staan..
vond het wel toepasselijk

geen ons

ik
jij
wij

maar toch niet samen

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 13:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2003, 14:04
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ik ken het id wel een beetje Toen het uit was men men vriendin gieng zij veel met wouter om. Ze vonden elkaar leuk en dat was ze zien ook. Ik ben toen maar gewoon weggegaan omdat ik het niet aankon om die 2 zo te zien! komt michien ook omdat zij het heeft uitgemaakt en ik nogsteeds gek op der ben.

Maar goed... er is niet veel aan te doen.. als het echt pijn doet kan je ze beter ontlopen of er leren vrede mee te hebben... Ik ben BV naar rotterdam verhuist... ok dat was wel erg radicaal maar goed.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 14:24
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Je moet hem gewoon blijven zien, met of zonder haar. Hoe pijnlijk het ook voor je is. Misschien gaat het dan vanzelf wel over of wordt de verliefdheid minder. Bij mij heeft dat een paar keer gewerkt. Of dit bij jou werkt, I don't know!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:11
Gurly-05
Gurly-05 is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 17-08-2003 @ 15:24:
Je moet hem gewoon blijven zien, met of zonder haar. Hoe pijnlijk het ook voor je is. Misschien gaat het dan vanzelf wel over of wordt de verliefdheid minder. Bij mij heeft dat een paar keer gewerkt. Of dit bij jou werkt, I don't know!
Bij mij werkt dat nooit. Ik voel me dan alleen maar meer klote eigelijk...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:27
Verwijderd
hmmm klinkt erg bekend
Ik zat een paar weken geleden in ongeveer dezelfde situatie. Het kwam er op neer dat ik al een tijdje vrij close was met een vriendin van me, ik kende haar al 3 jaar. Voor mij was het gewoon super gezellig en we kunnen gewoon goed met elkaar opschieten en ik kan alles bij haar kwijt. Tot ik zag dat ze met iemand anders stond te zoenen... Toen voelde ik me ineens erg k*t, en besefte ik pas dat mijn gevoelens dieper zaten dan ik zelf dacht. Het was de laatste weken al meerdere malen tegen me gezegd hoe dat nou zat met 'ons' waarop ik dan meestal welgemeend antwoordde dat we het gewoon heel goed met elkaar konden vinden.

De situatie is echt helemaal identiek volgens mij, dus wat ik gedaan heb daarna: We hebben er eens goed over gepraat, wat er nou wel en niet was tussen ons. ik vond het moeilijk om er over te beginnen, en gelukkig deed zij dat. (op de een of andere manier voelen we dat van elkaar gewoon aan.. steeds weer) goed gesprek gehad, en het duurde wel even voordat ik alles weer op een rijtje had, hoe het nou zat enzo. maar nu weet ik wel waar ik aan toe ben, en dat het niks gaat worden (dat hoeft van mij ook helemaal niet) maar dat we gewoon door gaan zoals het al was.

ik zou dus eens rustig gaan praten met zn tweeen, dat lucht voor allebei waarschijnlijk op! en het maakt de boel duidelijk.

succes ermee!

greetz, FoX
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten