Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jij hebt grote bruine ogen, 1.73, slank, donkerblond/bruin haar, beetje halflang en hebt iets alternatiefs over je heen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wil je wel beschrijven maar dat hebbie nu zelf al gedaan.
|
Verwijderd
|
wel da van die eigen smaak enzo is wel zeer zeker juist , alternatief jah als je dat zo noemen wil mag dat
![]() maar ik ben nogal groot (1.73) voor mijn leeftijd , heb tamelijk lang blond haar , eum ben nu nogal bruin door mijn vele vakanties ahja heb wel bruine ogen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Punk Donker haar + ogen Groot Stoer Breed Zoiets? ![]()
||
Citaat:
Donkerblond Jong Vrolijk, dus lacht veel dun en springerig groenige ogen ja, zoiets is het wel
||
Citaat:
![]() [edit] nou moet ik natuurlijk wat over jouw uiterlijk zeggen, hier komtie: Jij hebt grote bruine ogen, 1.73, slank, donkerblond/bruin haar, beetje halflang en hebt iets alternatiefs over je heen ![]() Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 14:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() jij zit er best wel naast als ik eerlijk moet zijn. Hetgene waar ik nog het meest over val is mijn lengte! Hallo denk je dat ik een dwerg ben ofsow!! Ik ben 19 jaar en gewoon "normaal" 1m86 lang!!! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() [edit] ja, dit is em! hehe owlbeer: lichtblond haar fel blauwe ogen slank lang 1.86ofzo. best grote vriendenclub, gaat redelijk normaal gekleed, en heeft ook wel diepgaande interesses, beetje een denker. Laatst gewijzigd op 16-08-2003 om 14:36. |
![]() |
|
kiek:
hm, ik ken je niet, zie je nu voor het eerst, nieuw? ehm.. ik denk: korte coupe, kleur maakt niet uit, type stoer, draagt stoere kleren, houdt van gym en andere sporten, maar ook van de talen. is spontaan en maakt snel vrienden, heeft alleen wel een paar mensen waar ze ab-so-luut niet mee op kan schieten. Is absoluut niet de populairste in de klas, maar iedereen mag d'r wel. zo, en? goed? of zit ik d'r helemaal naast??
|
Freaky-GMC: donkerblonde stekels, blauwe ogen, heeft altijd wel zijn woordje klaar, maar zal niemand met opzet kwetsen. Kleding:....(hmz da's moeilijk) niet super modern, maar ook niet ouderwets. Gaat gedeeltelijk met de mode mee, maar wil niet helemaal opgaan in de menigte.
??
|
bruin haar bruine ogen best goed figuur.zet zich af tegen de massa beetje apart maar wel leuk
![]() ![]() ![]() ik hoop dat ik er niet te ver naast zit ![]()
||
Citaat:
Hahaha, whoops... echt weer zo'n blunder voor mij: k dacht dat je een jongen was... SORRY!!
|
hmm, niet echt. ik ben bruin, niet fan van iets of iemand, gewoon mezelf, en ik heb nog nooit kleren gekocht bij coolcat
![]() ehm, freakyGMC: je hebt lang, donker haar, draagt het meestal los, lichte ogen, en een knap gezicht. niet echt populair ofzo, gewoon een paar vrienden waar je wel eens mee optrekt, maar je bent liever alleen, een beetje een droomster... heel erg fan van iemand, je hele kamer hangt vol posters, en verder ziet ie er gezellig uit. Al ben je graag alleen, toch heb je geen hekel aan feestjes oid, en maakt makkelijk contact, maar je blijft op de vlakte, zo goed?
||
Citaat:
Ja qua karakter zit het wel goed, maar ik heb blauwe ogen. Maakt niet uit. Ik voel me gevleid ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Wizzard of os zou ik denk ik een mooie jongen noemen. Knappe jongens zijn er namelijk al zoveel, en aan knappe jongens kun je niet zien of ze inhoud hebben. Mooie jongens daarentegen, heb een gezicht dat spreekt zonder iets te zeggen. Je kunt uitdrukkingen maken met je gezicht die je meteen begrijpt. Je hebt een lieve lach, donkere ogen, en licht haar (k zal er wel naast zitten). Daarnaast zul je een heel goed maatje zijn voor mensen die je niet bezeiken. Doen ze dat wel, dan schenk jij ook geen aandacht meer aan hun. En??
|
hm, lastig als er een paar tegelijk reageren
![]() ehm, spydoges: 18 jaar, en vol energie, blond haar, gewone lengte, probeerd er van alles mee uit, is geen type voor een vast kapsel. is erg populair, vooral onder de jongens, sommige vinden haar verwaand. Verder heel spontaan, en aardig voor iedereen. Is moeilijk om te doorgronden, want je houdt je op de oppervlakte, en je hebt oppervlakkige vriendinnen. Je hebt nooit een goede verkering gehad, wel een paar 'vriendjes'. Verder zie je er erg modern uit, goed??
|
Wiltine...
- draagt niet echt heel opvallende kleren - heeft veel vriendinnen - houdt van dingetjes als diddle - ze heeft een vriendschapsketting om haar hals - heeft bruin/blond haar - fietst op een omafiets Klopt er iets van? ![]()
||
Citaat:
![]() Wiltine: donker haar, donkere ogen. Is heel trouw aan haar vriendje als ze die heeft. Koopt vaak dingetjes voor hem. Je bent wel het type voor een vaste relatie op jonge leeftijd, je hebt een vaste groep vriendinnen, waar je ook mee gaat stadten. Je bent redelijk voorspelbaar, en daardoor weet je omgeving precies wat ze aan je hebben.
|
eh, best wel!
vriendschapsketting had ik op de lagere school en ik heb geen oma fiets, dus ongeveer klopt het wel ehm, dromerig elfje: op je naam af te gaan ben je een dromerig type, ik kan je leeftijd niet raden, maar ik schat jong, 12-15 jaar. gewoon haar, beetje saai misschien, kort bruin oid. gewone, niet te opvallende kleren en een lief gezicht, een paar goede vriendinnen en je valt niet op in de menigte. verder ben je een beetje onzeker in contact maken, maar als je eenmaal vrienden bent ben je heel rustig en evenwichtig, je hebt nog nooit een knallende ruzie gehad goed???
|
[QUOTE]Spydogez schreef op 16-08-2003 @ 18:32:
[B]Zal ik jou eens proberen dan: Wizzard of os zou ik denk ik een mooie jongen noemen. Knappe jongens zijn er namelijk al zoveel, en aan knappe jongens kun je niet zien of ze inhoud hebben. Mooie jongens daarentegen, heb een gezicht dat spreekt zonder iets te zeggen. Je kunt uitdrukkingen maken met je gezicht die je meteen begrijpt KLOPT DIT IS ME VAKER VERTELD Je hebt een lieve lach, donkere ogen, en licht haar (k zal er wel naast zitten). DONKERE OGEN KLOPT LIEVE LACH OOK (SCHAAMTE MAG JE NIET OVER JEZELF ZEGEN ![]() MAAR HEB IK OOK AL VAKER GEHOORT Daarnaast zul je een heel goed maatje zijn voor mensen die je niet bezeiken. Doen ze dat wel, dan schenk jij ook geen aandacht meer aan hun. En?? DIT IS DENK IK DE BESTE VAN ALLEMAAL WOW ![]() ![]()
||
[QUOTE]wizzard of os schreef op 16-08-2003 @ 18:42:
[B] Citaat:
![]()
||
Citaat:
fouten: -ik heb geen korte coupe, maar stijl, halflang donkerbruin haar -ik ben niet zo stoer ![]() -kleren zijn af en toe stoer...maar meestal niet -ik hou wel van gym, maar van andere sporten valt wel mee -talen vond ik leuk, maar nu niet echt meer goed: -ben wel spontaan ![]() ![]() -ik ben niet de populairste nee (die is er denk ik niet) maar volgens mij ben ik wel gemogen ja ![]() -(ik post niet zo vaak op De Kantine nee, meestal op F&T.) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik draag ook geen zwarte gothic kleren Wat mijn haar betreft: Het is halflang donkerblond en inderdaad krullend (ik spaar voor lang haar, maar het gaat zo langzaam he ![]() Ik ben inderdaad best groot, 1,87 meter. Geen piercings En ja, vriendelijk en leuk, dat ga ik niet over mezelf zeggen. Opzich wel een redelijk kloppende beschrijving dus ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
[column/log] De Originele Lente Brasco | 8 | 04-04-2005 16:20 | |
De Kantine |
beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je #2 hmhm | 500 | 28-10-2004 22:15 | |
De Kantine |
Beschrijf het uiterlijk van de persoon boven je charly not | 181 | 27-12-2003 23:21 | |
De Kantine |
Gok de opleiding van de persoon boven je Uitgeluld | 500 | 03-09-2003 20:44 | |
Seksualiteit |
pedofilie blaap | 47 | 01-10-2002 22:42 |