Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 12:05
ziglietje
ziglietje is offline
kheb een probleempje,ik zit niet graag thuis,vanwege mijn ouders, ik kom er écht niet goed mee overeen,en we maken veel ruzie... ik heb al anderhalf jaar een relatie met mijn vriend... maar ... ik ben véél te afhankelijk van hem... ik wil altijd maar bij hem zitten,en anders voel ik me slecht... ik ben ook mega jaloers... zelf wil ik da ni zijn,ik haat da zelf aan mij,maar als mijn vriend naar een ander mooi meisje zie, voel ik mij ellendig...

Ik wil écht wel dat daar iets aan verandert... dus kan iemand mij helpen om er anders over na te denken...

Thx!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 12:12
The0
The0 is offline
Aangezien je geen leeftijd heb aangegeven weet ik niet of dit een mogelijk is, maar misschien op jezelf gaan wonen?

Ruzie met je vriend is nooit goed, en als het al anderhalf al helemaal niet. Je zegt dat je heel afhankelijk van hem bent, maar kan dat nou zo erg zijn? Zelfde voor de ruzie met je ouders.

hmm, eigenlijk wel standaard reactie geworden.. leg je ruzies bij is mijn advies.
Oud 18-08-2003, 12:25
medi
medi is offline
hallo,
ik word er 19 in oktober, en alleen wonen zal moeilijk gaan... is nog véél te duur voor mij, en die ruzie's ... ik probeer die bij te leggen,maar het is gewoon zo,als ik uitga met hem ofzo of ik ga iets doen,en er komen meisjes voorbij, ja... dan ziet hij daarnaar, en ik voel mij daar gewoon héél rot bij...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:10
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Het kijken naar andere meisjes wil nog niet zeggen dat hij jou niet mooi vindt. Hij vindt jou ook gewoon heel erg lief, mooi en aardig. Het kijken naar andere meisjes is een genetisch foutje bij jongens. Daarnaast waarom mag hij niet kijken, moet hij oogkleppen opzetten ofzo.
Het kan gewoon zo zijn dat jij zijn kijkgedrag verkeerd intrepeteerd. Hij mag toch wel gewoon kijken, als jij rondkijkt komt er toch ook wel eens een jongen in je gezichtsveld. Dit betekend echter nog niet dat jij die jongen dan opeens heel erg leuk vind.
Oud 18-08-2003, 18:23
Luna
Luna is offline
Citaat:
The0 schreef op 18-08-2003 @ 13:12:
Aangezien je geen leeftijd heb aangegeven weet ik niet of dit een mogelijk is, maar misschien op jezelf gaan wonen?

Ruzie met je vriend is nooit goed, en als het al anderhalf al helemaal niet. Je zegt dat je heel afhankelijk van hem bent, maar kan dat nou zo erg zijn? Zelfde voor de ruzie met je ouders.

hmm, eigenlijk wel standaard reactie geworden.. leg je ruzies bij is mijn advies.
volgens mij gaat het alleen om ruzie met haar ouders, ik maak iig nergens uit op dat ze ook veel ruzie met haar vriend heeft...
Ze is jaloers ja, maar zegt niet dat ze daar ook ruzie over hebben.
@topicstartster: Ik zou(als je dat nog niet gedaan hebt) je vriend vertellen dat je soms erg jaloers kan zijn/bang bent dat hij andere meisjes mooier/leuker enz vindt. Dit is dus waarschijnlijk onzekerheid. vertel dat je onzeker bent.. Hopelijk reageert hij hier op door te zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken en dat jij de enige bent, hij 'moet' je af en toe gerust stellen. Maar ga niet te vaak bij hem zeuren om bevestiging want dat kan iemand de keel uit gaan hangen. Als hij je niet gerust kan stellen zou ik me zorgen gaan maken.. maar daar ga ik niet vanuit succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten