Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 18-08-2003 @ 11:29:
Bron?

Whaha kijk je wel eens Opsporing verzocht? 'Vrouw xxx verkracht door een negroide uitziende man' is het zinnetje wat ERG vaak voorkomt in dat programma.

Er zijn ook verkrachters van blanke afkomst ja maar ik weet ZEKER dat het er beduidend minder zijn dan van allochtoonse afkomst, hoevaak lees je niet in de krant 'groepje Marokkanen verkracht meisje.' En het rare is dat ze nog met zo'n relatief kleine groep zijn in Nederland maar wel bij alles in de top3 staan van criminele activiteiten.

Verkrachten
Mishandelen
Neersteken

..

Zijn ze goed in..

'Ik weet zeker'...'hoevaak lees je niet'...'zijn ze goed in'. Hoezo tendentieuze en goedkope retoriek. Zoals duizendmaal gezegd is het wel duidelijk dat Marokkaanse jongeren een relatief groot deel van de criminaliteit voor hun rekening nemen maar jij trekt het uit alle proporties, om nog maar niet te spreken van de manier waarop. Kortom: geblaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 10:53
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 18-08-2003 @ 11:29:
Bron?

Whaha kijk je wel eens Opsporing verzocht? 'Vrouw xxx verkracht door een negroide uitziende man' is het zinnetje wat ERG vaak voorkomt in dat programma.

Er zijn ook verkrachters van blanke afkomst ja maar ik weet ZEKER dat het er beduidend minder zijn dan van allochtoonse afkomst, hoevaak lees je niet in de krant 'groepje Marokkanen verkracht meisje.' En het rare is dat ze nog met zo'n relatief kleine groep zijn in Nederland maar wel bij alles in de top3 staan van criminele activiteiten.

Verkrachten
Mishandelen
Neersteken

..

Zijn ze goed in..
Wat is het nut nu hiervan? Wat zeik je nou man? Gaan ze t nou minder doen als jij steeds op deze manier tegen ze aankijkt?

WAAROM kijk je nou neit eens naar de oorzaken, om vervolgens t probleem aan te pakken, zodat t probleem VERMINDERD wordt ?!?!

En we weten t nu wel, je hoeft t niet 20x per dag te herhalen.

ps. koop een betere krant dan De Telegraaf
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:56
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 18-08-2003 @ 11:53:
ps. koop een betere krant dan De Telegraaf
Precies.
Deze bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:56
Prea|K
Prea|K is offline
Ik reageer op iemand Atje85.

Wat nou oorzaak? Owja we moeten nog meer geld eraan uitgeven, lekker veel geld in pompen om ze weer sociaal te laten meedraaien, dat doen we toch al 20 jaar maar dat maakt niet uit.

Ga iemand anders indekken nerd, en over 20x herhalen gesproken.. ik zie jouw steeds Marokkaan tuig indekken, je voelt je wel een eenheid of niet?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 10:58
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 18-08-2003 @ 11:56:
Ik reageer op iemand Atje85.

Wat nou oorzaak? Owja we moeten nog meer geld eraan uitgeven, lekker veel geld in pompen om ze weer sociaal te laten meedraaien, dat doen we toch al 20 jaar maar dat maakt niet uit.

Ga iemand anders indekken nerd, en over 20x herhalen gesproken.. ik zie jouw steeds Marokkaan tuig indekken, je voelt je wel een eenheid of niet?
Al 20 jaar? Ik weet niet hoor, maar t enige waar tot een paar jaar geleden aan toe geld aan werd uitgegeven was aan moskeestichtingen en al die shit, NIET aan integratie!! fatsoenlijke integratiecursussen bestaan pas sinds 1995 ofzo!!

En ja, Balkenende gaat er nu meer geld aan uitgeven, maar let maar op over een paar jaar dat ze t helemaal aan de verkeerde stichtingen hebben gegeven

En je wilt niet eens kijken naar de oorzaak, dus ik leid af dat jij alleen maar wilt kankeren op marokkanen en verwacht dat t binnen 1 jaar goedkomt. Nee zo simpel is t leven helaas niet Je moet er moeite voor doen als overheid, dat is je taak, dat is waar de burgers voor hebben gekozen, dat de overheid t probleem oplost en dat kost geld idd en tijd.
WANT ALLEEN ALS JE NAAR DE OORZAKEN KIJKT, KAN DIT PROBLEEM OPGELOST WORDEN, anders: nooit!!!!!!

Vooral als ik er géén ben ja
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:01
kainie
kainie is offline
Atje85 ben je nou WERKELIJK ZO DOM OF BEN JE BLIND AANGEZIEN HET JE VRIENDJES ZIJN?

Zoals Preak al zij jij met je stichtingen ETC, HALLO? Aanpakken dat tuig niet ze VERTROETELEN. Je kent ze wel he de draaideur crimineeltjes idd, daaraan kan je al zien dat die kut instichtingen NIKS helpen. Hard aanpakken dat tuig laat ze maar 20 jaar in een cel verotten wedden dat ze daarna nooit meer inbreken of wee tikv eel wat?

Maarj Atje85 is een wolf in schaapskleren, volgens mij heeft die zelf ook nog mee lopen rellen in Amsterdam, en maar bang dat we Marokkaantjes bashen.. get a life of rot op ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:05
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
kainie schreef op 18-08-2003 @ 12:01:
Atje85 ben je nou WERKELIJK ZO DOM OF BEN JE BLIND AANGEZIEN HET JE VRIENDJES ZIJN?

Zoals Preak al zij jij met je stichtingen ETC, HALLO? Aanpakken dat tuig niet ze VERTROETELEN. Je kent ze wel he de draaideur crimineeltjes idd, daaraan kan je al zien dat die kut instichtingen NIKS helpen. Hard aanpakken dat tuig laat ze maar 20 jaar in een cel verotten wedden dat ze daarna nooit meer inbreken of wee tikv eel wat?

Maarj Atje85 is een wolf in schaapskleren, volgens mij heeft die zelf ook nog mee lopen rellen in Amsterdam, en maar bang dat we Marokkaantjes bashen.. get a life of rot op ofzo.
whaha vriendjes omg ik heb niet eens 1 marokkaans vriendje

wat aanpakken? ik wil ze niet vertroetelen schele kip, leer lezen man Die kutstichtingen van je bestaan niet eens(of pas sinds korte tijd, zonder overheidsgeld)

Wedden dat ze daarna wel weer inbreken etc? In t buitenland gooien ze ze ook niet 20 jaari n de cel voor een inbraak, nee daar lossen ze t goed op, NL zou es naar t buitenland moetne kijken en niet denken dat ze alles zelf t beste weet, want wat blijkt; dat weet ze niet

Zoals ik al zei: leer lezen.
Ik ben tegen dat comité en tegen de demonstratie!
Nog 1x zodat je t begrijpt: Ik ben tegen dat comité en tegen de demonstratie!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:

Je begrijpt het nog steeds niet hè? Hoe vaak moet nog gezegd worden dat een goede begeleiding van dergelijke criminele allochtonen plus het aanpakken van de oorzaken van die criminaliteit meer vruchten afwerpt dan het voortdurend stigmatiseren en met een beschuldigend vingertje wijzen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:09
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-08-2003 @ 12:08:
Je begrijpt het nog steeds niet hè? Hoe vaak moet nog gezegd worden dat een goede begeleiding van dergelijke criminele allochtonen plus het aanpakken van de oorzaken van die criminaliteit meer vruchten afwerpt dan het voortdurend stigmatiseren en met een beschuldigend vingertje wijzen?
Zovaak dat hij t eindelijk begrijpt, namelijk een stuk of 1000x kennelijk.

Dat stigmatiseren en met een beschuldigend vingertje wijzen, maakt t alleen maar erger!! Maja, willen ze t zo opgelost zien, laat ze, ze zullen de gevolgen wel merken.(1e is al zo een comité als deze..)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:19
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:

En hier sluit ik me bij aan.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:

Deze reactie is van een zodanig niveau dat het eigenlijk niet eens de moeite is om erop te reageren, maar ik kan het uit links idealisme ( / ) toch niet laten.

Natuurlijk moet je symptomen bestrijden maar alleen daarmee kom je er niet. Marokkaanse ettertjes die lopen te rellen tijdens bijeenkomsten moeten gewoon keihard worden aangepakt, dat zal iedereen met mij eens zijn. Een van de doelen van een straf is het doen uitgaan van een afschrikkende werking naar potentiële plegers. Een voorbeeldfunctie dus. Ik heb er weinig bezwaar tegen dat allochtonen scooterdiefjes en relschoppertjes keihard worden aangepakt om te laten zien dat er wel degelijk geprobeerd wordt het probleem op te lossen.

Het probleem is echter tweeledig. Aan de ene kant worden harde straffen voor bepaalde individuele gevallen natuurlijk opgepikt door de betreffende ethnische groep als discriminatie. Wanneer een bepaalde strafmodaliteit bij een bepaalde groep met bepaalde gemeenschappelijke kenmerken beter werkt dan een andere modaliteit, dan moet die eerste natuurlijk worden toegepast. Cultuurgericht straffen klinkt wel revolutionair maar is het niet. Rechters houden al sinds het begin rekening met de achtergrond en omstandigheden van de verdachte en daar hoort ook zijn cultuur/religie bij. Niets nieuws onder de zon dus.

Anderszijds leiden hogere straffen in zijn algemeenheid niet tot een afname van het probleem omdat straffen slechts symptoombestrijding zijn. Ik heb het al vaak genoeg uiteengezet: hogere straffen leiden op termijn tot een toename van het aantal strafbare feiten en ook tot een ernstiger aard daarvan. Het probleem moet ook oorzakelijk worden aangepakt, bij de wortel. Die wortel is naar alle waarschijnlijkheid een enorm minderwaardigheidscomplex voortkomend uit sociale achterstand. Pas als die voedingsbodem is weggenomen kun je het probleem echt effectief aanpakken. Anders blijf je het gras aan de bovenkant wegmaaien maar blijft het aan de onderkant erbij komen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 13:18
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Je begrijpt het nog steeds niet hè? Hoe vaak moet nog gezegd worden dat een goede begeleiding van dergelijke criminele allochtonen plus het aanpakken van de oorzaken van die criminaliteit meer vruchten afwerpt
Dat heeft de afgelopen 20 jaar anders niet erg goed gewerkt.

- BARON
Oud 18-08-2003, 13:29
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
LOL!

Ahahahah jezus.

Ja die projecten/begeleiding hebben ook zoveel gewerkt. Vraag eens voor de grap aan een agent hoe het zit met die draaideur crimineeltjes, hij zal zich kapot schamen. Die gasten worden naar een of andere stichting gestuurd waarna ze na een paar maanden uit komen en weer vrolijk verder gaan met hun criminele praktijken. Echt zo'n links projectje..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 13:31
Atje85
Atje85 is offline
Waarom doen sommigen alsof die projecten al 20 jaar door de overheid gesubsidieerd wordne
Dat is helemaal niet waar, en die projecten stellen pas echt wat voor sinds een jaar of 5, hetzelfde geldt voor integratiecursussen.

Als je t niet gelooft, bel je postbus51 maar
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 15:10
Prea|K
Prea|K is offline
Euhm toen ze hierheen zijn gekomen zijn die integratiecurcussen al begonnen hoor..

En dan nog 5 JAAR LANG bezig zijn met een cursus, dan mag men wel de Nederlandse taal kunnen spreken. En nog zie ik dagelijks mensen geen woord Nederlands spreken niet omdat ze het niet willen maar omdat ze het niet kunnen.

Noem bv de ouders van Khalid L (moordenaar van Rene S) die ouders wonen gvd al 30 jaar in Nederland en ze kunnen nog GEEN EEN woord Nederlands, lekkere integratie.. en doen ze er zelf wat aan.. nee hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 15:16
Joostje
Joostje is offline
1) Pas onder paars is een echt integratiebeleid begonnen
2) Er zijn nog steeds wachtlijsten bij taalcursussen
Oud 18-08-2003, 15:27
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 17-08-2003 @ 21:53:
timbo85 schreef op 17-08-2003 @ 13:20:

Eh... dus?

beetje algemene ontwikkeling en dat het volgende keer niet fout wordt geschreven, doe ik zelf ook nog wel eens.

Oud 18-08-2003, 16:38
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 18-08-2003 @ 16:10:
Euhm toen ze hierheen zijn gekomen zijn die integratiecurcussen al begonnen hoor..

En dan nog 5 JAAR LANG bezig zijn met een cursus, dan mag men wel de Nederlandse taal kunnen spreken. En nog zie ik dagelijks mensen geen woord Nederlands spreken niet omdat ze het niet willen maar omdat ze het niet kunnen.

Noem bv de ouders van Khalid L (moordenaar van Rene S) die ouders wonen gvd al 30 jaar in Nederland en ze kunnen nog GEEN EEN woord Nederlands, lekkere integratie.. en doen ze er zelf wat aan.. nee hoor.

Integratiecursussen zijn onder Paars begonnen en er is nog steeds niet genoeg capaciteit, dus wat een bullshit dat t in de jaren 70 is begonnen.

Mn vader heeft nooit een integratiecursus aangeboden gekregen, spreekt nu wel goed Nederlands.
In de jaren 70 en 80 vond men het niet belangrijk of de buitenlanders Nederlands spraken of niet, als ze maar werkten, net zoiets als; je schaft een apparaat aan, maar dan zonder Nederlandse handleiding, zo ging t toen en nu zien ze(de overheid) wat voor nadelige gevolgen dat heeft.

Klopt, maar die hebben nooit een integratiecursus gekregen, maar nu noem je wel een extreem voorbeeld, want als je wilt kan je zelf ook een taalcursus nemen.

Mensen die nu naar NL komen en een cursus volgen spreken over t algemeen redelijk goed Nederlands want vergis je niet: een taal leren is niet makkelijk, vooral niet als je buiten West-Europa komt en je moet een West-Europese taal leren.
Ik leer Engels en Duits makkelijk, maar als ik Italiaans moet gaan leren, zal dat veel moeilijker zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 17:10
Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-08-2003 @ 12:28:
Deze reactie is van een zodanig niveau dat het eigenlijk niet eens de moeite is om erop te reageren, maar ik kan het uit links idealisme ( / ) toch niet laten.

Natuurlijk moet je symptomen bestrijden maar alleen daarmee kom je er niet. Marokkaanse ettertjes die lopen te rellen tijdens bijeenkomsten moeten gewoon keihard worden aangepakt, dat zal iedereen met mij eens zijn. Een van de doelen van een straf is het doen uitgaan van een afschrikkende werking naar potentiële plegers. Een voorbeeldfunctie dus. Ik heb er weinig bezwaar tegen dat allochtonen scooterdiefjes en relschoppertjes keihard worden aangepakt om te laten zien dat er wel degelijk geprobeerd wordt het probleem op te lossen.

Het probleem is echter tweeledig. Aan de ene kant worden harde straffen voor bepaalde individuele gevallen natuurlijk opgepikt door de betreffende ethnische groep als discriminatie. Wanneer een bepaalde strafmodaliteit bij een bepaalde groep met bepaalde gemeenschappelijke kenmerken beter werkt dan een andere modaliteit, dan moet die eerste natuurlijk worden toegepast. Cultuurgericht straffen klinkt wel revolutionair maar is het niet. Rechters houden al sinds het begin rekening met de achtergrond en omstandigheden van de verdachte en daar hoort ook zijn cultuur/religie bij. Niets nieuws onder de zon dus.

Anderszijds leiden hogere straffen in zijn algemeenheid niet tot een afname van het probleem omdat straffen slechts symptoombestrijding zijn. Ik heb het al vaak genoeg uiteengezet: hogere straffen leiden op termijn tot een toename van het aantal strafbare feiten en ook tot een ernstiger aard daarvan. Het probleem moet ook oorzakelijk worden aangepakt, bij de wortel. Die wortel is naar alle waarschijnlijkheid een enorm minderwaardigheidscomplex voortkomend uit sociale achterstand. Pas als die voedingsbodem is weggenomen kun je het probleem echt effectief aanpakken. Anders blijf je het gras aan de bovenkant wegmaaien maar blijft het aan de onderkant erbij komen.

conclusie: SHARIA everywhere
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:11
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
dagelijkse activiteiten van een marokkaan :

8.30 : opstaan en niet naar school gaan
9.00 : in de buurt wat hasjish en cannabis verkopen
10.00 : fiets of brommer pikken
12.00 : iemand op z'n bek slaan en z'n geld rippen
14.00 : wat coke of pillen verkopen
16.00 : wat kaaskoppen aftuigen met een groep van 20 man
19.00 : newe fiets of brommer pikken
20.00 : opstap gaan en ruzie zoeken
01.00 : thuis komen en tellen hoeveel geld hassan vandaag verdiend
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:13
Zaina
Zaina is offline
Het zou zo mijn dag kunnen zijn, ware het niet dat ik 8.30 toch echt veel te vroeg vind
Oud 18-08-2003, 19:28
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 18-08-2003 @ 19:11:

geen slecht leven
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:59
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:

volgens mij komen ze pas om 11.00 hun nest uit.
Oud 18-08-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 18-08-2003 @ 18:10:
conclusie: SHARIA everywhere
Och, het is één van de oplossingen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Prea|K schreef op 18-08-2003 @ 14:29:
LOL!

Ahahahah jezus.

Ja die projecten/begeleiding hebben ook zoveel gewerkt. Vraag eens voor de grap aan een agent hoe het zit met die draaideur crimineeltjes, hij zal zich kapot schamen. Die gasten worden naar een of andere stichting gestuurd waarna ze na een paar maanden uit komen en weer vrolijk verder gaan met hun criminele praktijken. Echt zo'n links projectje..
Ten eerste, zou je niet willen spotten met de naam van Jezus?

Ten tweede, wat je zegt is dus precies mijn punt. Die projecten moeten beter worden opgezet en ondersteund, maar dat gebeurt nu dus niet.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-08-2003 @ 21:35:
Ten eerste, zou je niet willen spotten met de naam van Jezus?
Waarom niet?
Oud 18-08-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-08-2003 @ 21:38:
Waarom niet?
Enig respect voor een religie is wel gepast.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:45
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-08-2003 @ 21:40:
Niet mee eens. Religies verdienen wat mij betreft geen respect.
Oud 18-08-2003, 20:50
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-08-2003 @ 21:40:
Onzin die tot oorlogen leidt hoeft niet gerespecteerd te worden.
Oud 18-08-2003, 20:55
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 18-08-2003 @ 21:50:
Onzin die tot oorlogen leidt hoeft niet gerespecteerd te worden.
Onzin, religies leiden niet tot oorlog.

Mensen die misbruik maken ve religie zorgen ervoor dat t lijkt alsof de religie leidt tot een oorlog.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:39
Verwijderd
Laten we deze discussie voortzetten op F&L, dit lijkt me niet de juiste plaats
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 00:24
the_republican
the_republican is offline
Citaat:
nandatje schreef op 14-08-2003 @ 13:35:
Iedereen is de Marokanen zat, niet alleen de strandtenten
idd, ik ook.

En elke keer word je weer teleurgesteld bij opsporing verzocht... Licht getinte huidskleur, waarschijnlijk van Marokkaanse afkomst... IK BEN HET ZAT!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 01:10
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
the_republican schreef op 19-08-2003 @ 03:54:
idd, ik ook.

En elke keer word je weer teleurgesteld bij opsporing verzocht... Licht getinte huidskleur, waarschijnlijk van Marokkaanse afkomst... IK BEN HET ZAT!
Dat ze geen aandacht aan jou besteden?

Tot zover mijn nutteloze bijdrage
Oud 19-08-2003, 09:44
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 14-08-2003 @ 13:20:
En dan een comiteetje oprichten m.b.t discriminatie van autochtonen naar Marokkanen. Whaha zo triest, kijk ze nou elke dag weer onrust stoken en het dan vreemd vinden als er een kapot wordt geschoten.
toch heb je min of meer wel gelijk
Oud 19-08-2003, 10:09
Verwijderd
Citaat:
the_republican schreef op 19-08-2003 @ 01:24:
idd, ik ook.

En dus?

Ik denk niet dat er mensen zijn die het leuk vinden dat Marokkanen of welke ethnische minderheid dan ook zoveel delicten plegen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
idd, ik ook.

Ja, helaas..

MAAR dat wil niet zeggen dat elke Marokkaan crimineel is, gelukkig niet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 10:47
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
idd, ik ook.

nah misschien helpt het dan om es voor de verandering niet meteen te roepen om vergeldings- en preventieacties die t probleem alleen maar verergeren maar es te kijken waar de problemen door ontstaan zijn en t vanaf de wortels aan te pakken.
het is zo makkelijk om maar te roepen 'hard aanpakken dan houden ze er wel mee op', maar kijk eens naar landen die dat (tot in het extreme) deden; het enige resultaat is dat een bevolkingsgroep verder op zichzelf teruggeworpen wordt en zelf ook (structureel) aggresiever wordt
als die situatie met die agent anders gebracht was en als dat gedoe op het strand anders gebracht was (als de kranten over een man ipv een marrokaanse man hadden gesproken) en als dat altijd wordt gedaan, dan voelen de marrokanen zich niet zo in een hoekje gedreven (want de meeste marrokanen zijn niet crimineel, maar ze worden wel als criminelen aangekeken door de meeste nederlanders....)
Oud 19-08-2003, 14:27
the_conquer
the_conquer is offline
Gewoon al dat tuig opsluiten en de sleutel weggooien
Oud 19-08-2003, 14:54
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 19-08-2003 @ 15:27:
Yep, that 'll do...
Oud 19-08-2003, 15:21
Isa
Isa is offline
Citaat:

je vergeet 'met kristalkind praten die de bevelen geeft doch jonger is dan zij maar onzichtbaar is voor lieden zonder sterke imaan in de steeds voortdurende Jihad tegen de zondaren' en je vergeet 'zondige' voor die zin te zetten bij 10.00
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:23
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 19-08-2003 @ 15:27:
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:35
telluriet
telluriet is offline
Citaat:

Je vergeet: 17:30: een meisje playen om die vervolgens voor hem de prostitutie in te laten gaan
Oud 19-08-2003, 15:51
Isa
Isa is offline
Citaat:
telluriet schreef op 19-08-2003 @ 16:35:
Je vergeet: 17:30: een meisje playen om die vervolgens voor hem de prostitutie in te laten gaan

daarom geven ze vaak ook in het politiebureau na een P.I.K. (penetratie-integratie-kuur) de redenatie 'dat meisje kledde zich als hoer mneer dat mag niet van God'
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 19-08-2003 @ 16:21:
je vergeet 'met kristalkind praten die de bevelen geeft doch jonger is dan zij maar onzichtbaar is voor lieden zonder sterke imaan in de steeds voortdurende Jihad tegen de zondaren' en je vergeet 'zondige' voor die zin te zetten bij 10.00
Zondige fietsen? Koel
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:00
Isa
Isa is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-08-2003 @ 16:54:
Zondige fietsen? Koel
ja die arme fiets moet zo erg lijden voor de zondes van zijn meester en uit erbarmen nemen marrokanen het mee
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:39
NN
NN is offline
Citaat:
Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:52
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-08-2003 @ 11:09:
En dus?

Ik denk niet dat er mensen zijn die het leuk vinden dat Marokkanen of welke ethnische minderheid dan ook zoveel delicten plegen.
Oh nee?

Thuis bij de familie Nawijn. De Nawijntjes kijken gezellig op maandagavond naar Opsporing Verzocht:
Hilbrand tegen vrouw: "Moet je dat nou toch weer zien. Al weer zo'n criminele Marokkaan. En weer één. En nog een paar."

Ik denk dat het zijn favoriete programma is.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:59
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
NN schreef op 19-08-2003 @ 19:52:
Oh nee?

Thuis bij de familie Nawijn. De Nawijntjes kijken gezellig op maandagavond naar Opsporing Verzocht:
Hilbrand tegen vrouw: "Moet je dat nou toch weer zien. Al weer zo'n criminele Marokkaan. En weer één. En nog een paar."

Ik denk dat het zijn favoriete programma is.
Ik vond Nawijn als persoon nog wel meevallen (al was ie niet capabel enzo), maar hij moest t kabinetsbeleid uitvoeren, waardoor ie -naar mijn idee- dingen moest doen die hij soms niet wou doen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:00
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 14-08-2003 @ 13:22:

Ik beledig alle NLers toch ook niet omdat jij zo een mongool bent

hihi, sorry, moest even laten weten dat ik hier met n smile zat achter (of voor eig.) deze comp
Oud 19-08-2003, 19:05
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
NN schreef op 19-08-2003 @ 19:39:
Ik zou het zelf geschreven kunnen hebben.
idem dito
Reageren

Regels voor berichten