Advertentie | |
|
![]() |
|
Soort van Perry Sport, of beledig ik nu een hele hoop mensen (en staat er morgen een peloton gabbers voor mijn deur
![]() Nee, ik ken het niet (en je plaatjes zijn ook niet echt duidelijk)
|
![]() |
Je ziet misschien steeds meer niet gabbers of niet skins ermee lopen, maar ik dat zie je ook met lonsdale, lonsdale is nu al zo commercieel dat je het in de wehkamp kan bestellen magoed opzich wel logisch dat veel gabbers het dragen aangezien het oorsponkelijk door de mods en skins werd gedragen en de gabberstijl nu op die van skins lijkt... en ik vergelijk het niet meteen met gabbers of skins ligt aan de combinatie van de rest van de kleren... je hebt ook wel kakkers en wat oudere lui die er mee lopen dus...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb erzelf trouwns 1 vest van en draag'm vrij weinig (gekocht bij de peek & cloppenburg) |
![]() |
|
Als je iets niet mooi vind, maar omdat gabbers het ook dragen ,draag je het niet vind ik gewoon stom.
Dingen als lonsdale kan ik nog begrijpen maar fred perry niet. Fred perry is joods dus het heeft helemaal geen fuck te maken met rascisme. De nazis die met Fred perry rond lopen zijn gewoon stom. In Engeland wordt door de hooligans merken als Lacoste,Paul Shark gedragen dat zijn de hoofdmerken voor hooligans. De engelsen denken echt niet omdat de hooligans er mee rondlopen dragen wij geen Lacoste.
|
![]() |
ik vinnet ska... daar associeer ik het iig mee, maar zoals iemand al zei, tis maar hoe je et draagt.
In een cafe hier zie ik er ook wel een skins mee (en dan bedoel ik linkse skins.. en dat zijn dus de goodguys niet de slechte!) mm.. bij nader inzien isset dus misschien meer oi dan ska ik vinnet iig wel kewl, kleding in hokjes indelen is in mijn ogen nog erger dan mensen in hokjes stoppen, hoe kan je anders een shockerend persoon blijven als je je aan een stupid dresscode moet houden. hell je bent een jezelf respecterende alto of je bent het niet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Mensen die Lonsdale dragen M-Bas | 110 | 07-02-2007 21:57 | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Algemene schoolzaken |
Geen LONSDALE! E Che Guevara | 73 | 14-12-2004 21:56 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 |