Advertentie | |
|
![]() |
|
-Tentje (altijd makkelijk)
-2 extra broeken (je weet nooit wat daar allemaal gebeurt) -3 shirts en een trui voor 's avonds mocht het koud worden -Telefoon (heel handig daar) -Beurs met kaartje en pinpas waar precies genoeg op staat om het feest door te komen (zo'n 2, misschien 3 honderd euro) - fototoestel - flink wat drank om de wachttijd mee door te komen en de eerste avond - wegwerpbarbeque voor avond 1 met natuurlijk de hamburgers - Goed veel sokken - M'n kisten (in geval van modder) - Toiletartikelen - Rokerij voor flink wat daagjes (je rookt daar toch altijd meer dan normaal) That's it.
||
Citaat:
![]() Ik ben niet aanspreekbaar voor praktische problemen (geluidsoverlast waardoor je je mobieltje niet hoort ofzo ![]() Vergeet niet legio aanstekers mee te nemen!
||
Citaat:
|
ik probeer dit jaar oz min mogelijk!
tent luchtbedje slaapzak pomp vuilniszakken (altijd handig voor je vieze was of om op te zitten als de grond zeik en zeik nat is) 3 broeken of rokjes 3 shirtjes 2 vest/truien hempje en boxer om in te slapen ondergoedspul sokken douche en makeup en die onzin (waarschijnlijk gaan we niet echt douchen maar ze hebben van die lange wastafels waar je een been in kunt gooien enzo blivjen wij een beetje schoon) denk 100 euro contant pinpas telefoon lowlandskaartje mijn nieuwe a 2 euro fototoestel 3/4 rolletjes veel sigaretten en ik zag angellena een wegwerpbarbecue opschrijven en dat bracht mij op het idee ofdat op die donderdag er wel iets open is? want dat kan ik mij niet meer herinneren...
Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 23:11. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik neem altijd meer mee dan ik op t lijstje zet..
||
Verwijderd
|
Citaat:
waar geef je dat aan uit |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit jaar neem ik ook mn Docs mee, denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb ineens verbijsterend zin om mijn boodschappenlijstje te plaatsen voor lowlands terwijl ik te laat ben voor mijn werk. Maarja... wat doe je er aan.
6 trays 1/2 liter blikken Heineken bier 2 flessen Whiskey 4 flessen cola 2 flessen cassis 2 flessen fanta 3 pakken sinaasappelsap 50 gram shit 4 broden 1 pot chocopasta (plasticen pot!!!) 2 pakken muisjes 1 wegwerp BBQ 1 zak kolen BBQ aanmaakspul 1 mega zak pinda's 1 zooi chips (7 zakken ofzo) 2 dozen frikandellen 6 pakken vegetarische burgers (iets in die trant) 2 tubes mayo 1 fles ketchup 3 pakken koekjes 1 partytent (plastic) 1 zak vaccinelichtjes 2 pakken plastic bordjes 1 pak plastic messen 1 pak plastic vorken 1 pak plastic bekertjes
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
(vaccinelichtjes? ![]()
|
pukkelticket
1 korte broek 1 lange broek (?) hemdjes vest trui sjaal wibra poncho schone sokken ondergoed kussen slaapzak matje tent vuilniszakken zakdoekjes pleisters ibuprofen zonnebril handdoek frissedoekjes opgeladen telefoon merkstift blackbook radio cd's batterijen weggooicamera volle toilettas en eten maar dat overleg ik met Alies ... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
- pukkelpopkaartje
![]() - vier stoere mannen - tent - tweepersoonsluchtbed - pompje - kussen - slaapzak - gevulde toilettas - twee flessen Passie - zak broodjes - chocopasta- & jamdingetjes - vuilniszakken - 1 korte broek - 1 lange broek - 1 trui - hoop shirtjes / hemdjes - ondergoed - sokken - portemonnee, jaja - mobiel |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Lifestyle |
Zomerfestivaltopic Verwijderd | 70 | 03-07-2007 12:40 | |