Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() DJ Flem vind ik eigenlijk alleen maar een etter. Gefrustreerd persoon, d'r komt nooit iets zinnigs uit. Evito: Nja, die is z'n Amaru tijd duidelijk ontgroeid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Geachte medeforummers,
Na aandringen van Flem in hoogst eigen persoon wil ik even dit over hem zeggen.. Hij is: lief, geweldig, aardig, mooi, fantastisch, super, meelevend, fijn, groots, onwijs, cool, grappig, gaaf, te gek, lekker, zachtaardig, humoristisch, gezellig, leuk... ...en zo kan ik nog wel uren door gaan. Dank voor uw aandacht, Mevr. Pien
|
Evito (of Riconoscente) was de leukste forummer hier. Ik vind het gewoon ook klote dat ie weg is, daardoor is het hier een stuk saaier geworden en post ik zelf ook minder.
Helaas was het voor hem zelf ook nodig, denk ik, want hij leefde voor dit forum, dag en nacht! Je kunt erover discussieren of daar iets mis mee is, maar goed: Evito/Riconoscente is weg en dat is hartstikke jammer in mijn ogen. Ik herkende veel van mezelf in hem, ik bedoel: het is heerlijk om een rol te spelen, of het nou een onwetende 'nerd' is, of een overdreven macho. Je hoeft namelijk niet altijd jezelf te zijn, als je zelf maar weet wie je echt bent en ik begreep hem goed als hij zei dat de verschillende typetjes onderdeel van hem waren. Nou goed, ik vind dus inderdaad dat het forum beruchte forummers nodig heeft, maar dan wel op de Evito-manier. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
NSB-er! Verlink jij altijd alles wat je weet? En : weet je het wel zeker? Of zijn het slechts vermoedens? Ik vond het forum met Evito stukken leuker dan zonder. Het is opeens saai geworden. Dus wat mij betreft heeft het forum Evito nodig. Flem, och , die is niet zo erg als zijn reputatie. Evito is ook geen Amaru meer, dus Flem zal zichzelf ook wel ontgroeid hebben. De onuitspreekbare H., die ken ik niet.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar ik vraag me af of Evito het zelf allemaal nog wel zo leuk vond. Hij was verslaafd, en misschien is ie blij dat ie er nu vanaf is.
||
Citaat:
![]() En ik weet het bijna zeker, maar het is óók gewoon erg opvallend.. Gaat de ene volop aanwezige incarnatie weg, is er een tijdje later weer een figuur die de topics bol doet staan..
|
tjah. Ik vind het jammer dat irritante forulmmers soms zo arrogant zijn. Ik ben op zich niet zo moeilijk maar mensen die gaan lopen zeggen hoe geweldig ze wel niet zijn hebben het bij mij een beetje verpest.
Daarom heb ik een hekel aan Evito. En aan Hades en Stoneface.
|
![]() |
Och zoals Cicero sprak over Catalina en zijn armoede in rijkdom, zijn lelijkheid in schoonheid, zijn afstotelijkheid in aantrekkelijkheid, zoals hij de gedegeneerde disco-jeugd aansprak die zich door deze crimineel liet verleiden, in wiens boezem en innige omarming zij schaamteloos konden gedeien en eten van het brood van hen die minder schaamteloos waren, met wiens bescherming zij teugelloos met penis, met hand en met mond konden copuleren, gokken en vreten, zoals hij hen aansprak die verkrachtingen en diefstal goedkeurden en zelfs aan hen deelnamen, die tot de slechtste mensen uit de burgerij behoorden, die zo rijk waren, dat niemand anders meer rijk kon zijn, zó spreek ik nu u toe in datzelfde licht en zeg u dat ik geheel gelijksoortige opvattingen heb over het uitschot op dit forum dat niets anders doet dan de braveren onderdrukken, en ik zeg u ik ben niet Evito daar hij zoals blijkt uit mijn zoekopdrachten een vreselijke persoonlijkheid lijkt te hebben geuit onder verschillende namen, aan welke, Nichon, K-Master-K, ArieP, ik nu voorbij zal gaan, en daar hij nooit meer op dit forum zou mogen verschijnen, als was ik zelf forumbaas!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap sowieso niet waarom er zo'n ophef wordt gemaakt over het gebruik van andere typetjes; mag humor niet meer extreem zijn? Moet alles serieus op dit forum?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
aan topicstarter: wat praat jij über met moeilijke woorden, zinnen voor iemand van 16...tis prima te volgen daar niet van, maar zelfs mun ouders praten niet zo. Deed je dat nou expres?
Oke, dat terzijde ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ten tweede weet ij niet wat ik weet dus kan je al helemaal niet beweren dat ik geen verstand van zaken zou hebben. Dat moest ik even ophelderen
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tevens wordt evident hoe hard de forumbazen+ nodig zijn om dit gespuis zo snel mogelijk de mond te snoeren. Neem die olijke Evito, die zich telkens weer een prachtige humor aanmat, en emphaseerde waar het fout ging juist door zijn humor. (...) Noceerde hij het forum met zijn controversiële acties, of waren zijn acties juist meer scheppend dan schadend? Je hebt grenzen. ![]()
||
Citaat:
Evito heeft een proxy..
|
|