![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
laat ik me ook even in de discussie mengen ![]() Ik vind dat je lilliputters en mensen met downsyndroom niet met homosexuelen kunt vergelijken. Liliputters en mensen met het downsyndroom worden duidelijk beperkt door hun ziekte en hebben er "last" van. Homoseksuelen daar en tegen hebben geen nadeel van hun sexuele voorkeur.
||
Citaat:
![]() maar ik moet toegeven dat het voorbeeld niet zo goed tot zijn recht kwam hehe en dan gaat het alleen om toegift van de laatste alinea. HEt eerste is poep...je moet natuurlijk neit alle facetten gaan vergelijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
omdat ze niet in de natuur voorkomen? uhm, dat doen ze wel, wij zijn ook natuur. En als dat niet voldoet: je hebt ook homoseksuele paarden en koeien en nog meer dieren. of zijn ze tegennatuurlijk omdat het er een stuk minder zijn dan hetero's? ja dat klopt, maar je hebt ook minder blondines dan brunettes, en die zijn toch zeker ook 'natuurlijk'? dan zouden zelfs zoogdieren onnatuurlijk zijn, er zijn veel meer insecten en bacteriën. duss, wat zei je ook alweer?? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
jezelf pijpen 13/14/15 jaar Verwijderd | 26 | 06-08-2018 14:55 | |