Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 19:16
Another Way
Another Way is offline
Ach, ik kan net zo goed jullie advies nemen, mn houding veranderen en wachten. Kom op, dat heb ik al 5 jaar lang gedaan en heeft me geen ene flikker opgeleverd.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:18
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
N00dles schreef op 21-08-2003 @ 20:12:
Another Way, je stelt je gigaaaaantisch aan, zie dat nou toch eens in!
Jij bent niet 12 jaar lang gepest en getreitert op school, jij word niet verrot gescholden door je ouders, jij heb alle aandacht van de meiden. Kom op man, je weet niet waar ik allemaal door heen ben gegaag, dus zeg niet dat ik me aanstel
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 20:18:
Kom op man, je weet niet waar ik allemaal door heen ben gegaag
Jij ook niet over mij, dus lul niet alsof je alles over me weet.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 20:18:
Jij bent niet 12 jaar lang gepest en getreitert op school, jij word niet verrot gescholden door je ouders, jij heb alle aandacht van de meiden. Kom op man, je weet niet waar ik allemaal door heen ben gegaag, dus zeg niet dat ik me aanstel
waarom ben je gepest dan?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-08-2003 @ 19:20:
waarschijnlijk omdat hij zo lelijk was Sommige dingen kunnen zo met je hoofd kloten dat je het gaat geloven!
Oud 21-08-2003, 19:23
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-08-2003 @ 20:20:
Ja ik was donker, ik was te lang, te slim een homo, en nog veeel meer dingen. Ik haat mn huidskleur, mn lengte, mn uiterlijk en alles aan mij.

* Sorry dat ik zo heftig reageer, maar het moet er ff uit

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 19:25.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:24
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
ok ontopic:

Bij gebrek aan een vriendin ben ik nog maagd. Aaaaaaaaah wat zielig nou.
Oud 21-08-2003, 19:32
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-08-2003 @ 19:24:
ok ontopic:

Ja, nu hoor je er niet meer bij en ben je een mietje! *pest*

Oud 21-08-2003, 19:33
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 20:23:
Ja ik was donker, ik was te lang, te slim een homo, en nog veeel meer dingen. Ik haat mn huidskleur, mn lengte, mn uiterlijk en alles aan mij.

* Sorry dat ik zo heftig reageer, maar het moet er ff uit

Je bent pas 17, op die leeftijd is het aan weinigen gegeven om sexueel al aantrekkelijk te zijn. Je moet eens zien wat een paar jaar met je doet, en dat gaat nog vanzelf ook.

Lang donker en slim is toch juist een hele goeie combinatie?
Oud 21-08-2003, 19:33
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Qimm schreef op 21-08-2003 @ 20:32:

Hij is 19 + maagd, daar kick jij toch op ?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 19:33:
dacht ik ook
Oud 21-08-2003, 19:39
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 20:33:

meen je dat
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:52
Verwijderd
relaties duurden niet zo lang en ik wil mijn eerste keer inderdaad ook liever met gevoel beleven
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 20:39:
meen je dat
Nee, dat zei ze om jou tevreden te houden. In feite meende ze er helemaal niets van.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:57
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 21-08-2003 @ 20:32:

He dat is niet eerlijk, ik ben een beetje aan t aftellen en jullie gaan me gelijk pesten. Moet ik me nu ook gaan gedragen als Another Way, ik dacht t toch niet.
Oud 21-08-2003, 19:59
Kaiba
Kaiba is offline
YOu are pathetic N00dle Fool!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:59
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-08-2003 @ 19:57:
He dat is niet eerlijk, ik ben een beetje aan t aftellen en jullie gaan me gelijk pesten. Moet ik me nu ook gaan gedragen als Another Way, ik dacht t toch niet.
haha nee zeg, niet nog zo een erbij

*gaat es even in fotoboek kijken*

[edit]

he zeg geen fotoboek
Oud 21-08-2003, 20:01
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 21-08-2003 @ 20:59:
haha nee zeg, niet nog zo een erbij

*gaat es even in fotoboek kijken*
Sorrie, ik ben bang dat je niks van me vind in t fotoboek, wil je een PM
Oud 21-08-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Kaiba schreef op 21-08-2003 @ 20:59:
YOu are pathetic N00dle Fool!!!!
Zeg, zó ga je niet om met het stopwoordje van B.A. Baracus!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 20:23:

maar nu ben je weer helemaal hetero?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:08
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-08-2003 @ 21:04:
maar nu ben je weer helemaal hetero?
ben ik altijd geweest, die mensen die me pesten dachten dat ik homo was
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 21-08-2003 @ 18:51:
Gebrek aan sociale vaardigheden.
ik wist dat jij op de eerste pagina te vinden was

ik ben bijna 20, en nog wel maagd.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:33
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 18:35:
En alleen dan komen er gevoelens bij kijken, voor die tijd is het wat, een spelletje? En voor die tijd kun je alles doen en nog vers en zuiver zijn? En onverpest en nieuw en schoon voor degene die komt waar je wel van houdt en die dan het laatste restje nog krijgt??
Ja. Ik vind mezelf nog puur en onbedorven hoewel ... nouja

Om één of andere manier is de Daad zelf toch nog beladen met iets meer dan de gewone hand- en spandiensten, waar ik geen enkele moeite mee heb ze met een vrijwel wildvreemde te doen. Puur een gevoelskwestie en ergens vind ik het ook wel leuk omdat niemand het eigenlijk van mij verwacht had dat ik het nog ben. Het wordt op een gegeven moment een deel van jezelf en dan wil je er niet meer zo snel vanaf.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:38
Thomas
Thomas is offline
Ik ben het niet en heb er ook geen spijt van.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 22:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-08-2003 @ 21:33:
*verslikt zich in drinken* Hahahaha
Oud 21-08-2003, 22:25
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-08-2003 @ 22:33:

Om één of andere manier is de Daad zelf toch nog beladen met iets meer dan de gewone hand- en spandiensten, waar ik geen enkele moeite mee heb ze met een vrijwel wildvreemde te doen. Puur een gevoelskwestie en ergens vind ik het ook wel leuk omdat niemand het eigenlijk van mij verwacht had dat ik het nog ben. Het wordt op een gegeven moment een deel van jezelf en dan wil je er niet meer zo snel vanaf.

Wat een zelfbedotting...ge-wel-dig!

Ik zou juist alle hand en spandiensten ook al niet kunnen met een wildvreemde, dus vandaar dat ik geen onderscheid maak -qua emotionele impact- tussen de beide varianten.

Wat mij betreft is hem er ook echt in stoppen nog maar een formaliteit na alles wat jij al met zekere dames hebt uitgevroten.

Ik zou me in jouw geval allang ontmaagd voelen, maar ja, ik heb ook nog nooit zelfs maar gevoosd met een wildvreemde....Eén keer mee gezoend, en dat beviel me al niet eens, zo zonder gevoel.

Ik ben blijkbaar ouderwets: maagd=groen, en anders ben je gewoon een ervaren man.
Oud 21-08-2003, 22:41
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 20:33:
Hij is 19 + maagd, daar kick jij toch op ?
Hahaha

Nu ja...Ik heb nu 18 en had een kleine tijd terug voor het eerst iets met een meisje voor 2 dagen. Toen ze me gekusd had werd ze plots bang omdat ze haar vriend had bedrogen (ja, ze had een vriend haha) Kvond het toen wel kut...Maar ben ondertussen wel nog steeds maagd...wat me eigenlijk geen fuck kan schelen.

Ik neem gewoon alles zoals het komt en heb eigenlijk wel ergere zorgen ivm mezelf dan het feit dat ik nog maagd ben.
Op mijn leeftijd vind ik dat ook geen ontzettende schande ofzo
Oud 21-08-2003, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Droyd schreef op 21-08-2003 @ 23:41:
Ik neem gewoon alles zoals het komt en heb eigenlijk wel ergere zorgen ivm mezelf dan het feit dat ik nog maagd ben.
Op mijn leeftijd vind ik dat ook geen ontzettende schande ofzo
Absoluut mijn mening, kzou wel een vriendin willen maar als het niet gebeurd, geen probleem mee, kga mezelf niet van een flat-gebouw afgooien ofzo (jah jammer he )

@Poesiefox: ik heb 2x aan handdiensten gedaan (wederzijds) en verder wel vaker gezoend, maar ik wil mezelf toch absoluut geen ervaren man noemen.... (op je reactie maagd=groen, en anders ben je gewoon een ervaren man)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 20:33:
Juh
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:27
Kazanka
Kazanka is offline
Ik neem liever de tijd om de juiste persoon te zoeken, dan dat ik de eerste de beste die ik tegenkom 'gebruik' om mij van het maagd zijn te ontdoen.
Oud 22-08-2003, 04:02
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
ik ben geen maagd meer, maar die eerste keer was wel zonder gevoel -gewoon een loze onenightsstand - ik heb er achterafgezien wel spijt van..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 09:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Another Way schreef op 21-08-2003 @ 20:39:
meen je dat
JA!
Oud 22-08-2003, 09:08
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 21-08-2003 @ 20:24:
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:02
Verwijderd
Dank je no dice

En voor die hentai knakker ofzo.. die kaiba gevalles en another way...

Dat zijn ongelooflijke trie.....

Nee.. mensen met minder inzicht. Ze weten blijkbaar nog niet echt wat liefde inhoudt. Ik bedoel.. liefde is voor iedereen anders maar gezien hun posts is het toch duidelijk dat ze nou niet echt de snuggerste op dat gebied zijn.

Het zijn de gozers die elke weekend een andere willen, zich er stoer om voelen en ondertussen door iedereen wordt uitgelachen en dan nog eens zeggen dat ze jaloers zijn

En another way... ik heb mezelf de afgelopen 2 jaar lelijk gevonden (ik voel me nog niet knap maarja... moet stoppen met zeiken van iedereen ) geen enkele meid ooit serieus op me afgestapt... eigenlijk niet eens voor een praatje... waarom... who knows..

Zie je mij bij de pakken neerzitten? Nopez. Ik ben een aardige gozer en behandel meisjes altijd met respect, in de kleine dingen op school zoals bijvoorbeeld de deur voor een paar meiden uit mijn klas openhouden en hun voor laten gaan tot weet ik veel wat, het haten van players (players zie ik als jongens met totaal geen respect voor meiden...)

Ik snap ook niet dat iemand sex wil zonder liefde... liefde bedrijven doe je toch alleen met iemand waarvan je echt houdt? Ik zie zoiets ook met zoenen.. nog nooit gedaan... omdat een meid blijkbaar nog nooit iets met me te maken heeft willen hebben.

Ik denk af en toe nog steeds dat het aan mijn uiterlijk ligt... Misschien dat die meiden liever een player hebben die zeggen dat ze een lekker ding zijn ipv het hebben van mooie ogen en een leuke lach...

Tough luck... Leven is af en toe gewoon moeilijk in de pubertijd, ik heb er zo onderhand mee om leren gaan en het geaccepteerd... ooit zal er een meid komen voor me dat begin ik nu te geloven.

Misschien zou je ook zulke "points of views" moeten..... viewen....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:12
Verwijderd
Omdat ik niet na "de ontmaagding" gedumpt wil worden.
Ik kan sowieso alleen maar sex hebben met iemand voor wie ik heel veel voel en ik wil dan niet dat de ander me gebruikt. Het moet dus goed gaan in een relatie en ik moet er alle vertrouwen in hebben. Tot nu toe werd ik een paar keer na 5 maanden gedumpt. Nou ja, dat is voor mij dus te kort om echt iets op te bouwen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:16
Another Way
Another Way is offline
Sorry, maar meisje die na 2-3 maanden geen sex wil zou ik haar ook dumpen, maar dat is mij mening
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-08-2003 @ 17:12:
Omdat ik niet na "de ontmaagding" gedumpt wil worden.
Ik kan sowieso alleen maar sex hebben met iemand voor wie ik heel veel voel en ik wil dan niet dat de ander me gebruikt. Het moet dus goed gaan in een relatie en ik moet er alle vertrouwen in hebben. Tot nu toe werd ik een paar keer na 5 maanden gedumpt. Nou ja, dat is voor mij dus te kort om echt iets op te bouwen.
Maar wat als het nou echt supergoed voelt.... het liefde op eerste gezicht verhaaltje en dat het goed gaat voor 3 maand. Zou je het dan wel doen?

Ik bedoel.. als het perfect aanvoelt..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 22-08-2003 @ 17:16:
Sorry, maar meisje die na 2-3 maanden geen sex wil zou ik ook dumpen, maar dat is mij mening
Wat heeft jou zo blind en ongelooflijk DOM gemaakt? Maar goed dat ik hier geen fb was.... dan zou je al weg zijn.... ik zou denken dat je die evito nog wattes ofzo knakker zou zijn met zulke posts...

Jeugd van tegenwoordig
( reageer ^^hier^^ nou niet serieus op)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:18
Another Way
Another Way is offline
Zeg F0_ol, ben jij soms streng gelovig ofzo? Je doet zeker ook niet aan sex voor het huwelijk?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 22-08-2003 @ 17:18:
Zeg F0_ol, ben jij soms streng gelovig ofzo? Je doet zeker ook niet aan sex voor het huwelijk?
Nee... ik respecteer enkel de liefde....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:22
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 22-08-2003 @ 16:18:
Jeugd van tegenwoordig
( reageer ^^hier^^ nou niet serieus op)
Eigenlijk wil ik hier wél serieus op reageren, het is gewoon waar! De jongere jeugd is rampzalig en ik schaam me voor mijn leeftijdsgenoten! (het heeft ook heel lang in mijn sig gestaan!)
Oud 22-08-2003, 16:24
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 22-08-2003 @ 17:21:
Nee... ik respecteer enkel de liefde....
Ik vind het ouderwest, maar als jij dat vind..So be it

Zoals ik zij, intereseerd liefde mij NOG niet
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 22-08-2003 @ 17:16:
Maar wat als het nou echt supergoed voelt.... het liefde op eerste gezicht verhaaltje en dat het goed gaat voor 3 maand. Zou je het dan wel doen?

Ik bedoel.. als het perfect aanvoelt..
kweenie.. dan zou het echt heeeeeeel goed moeten gaan.
Ik ben daar nogal moeilijk in, sorry..

Ik doe trouwens wel anderen dingen hoor, maar ook niet snel, ik bouw alles op.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 22-08-2003 @ 17:16:
Sorry, maar meisje die na 2-3 maanden geen sex wil zou ik haar ook dumpen, maar dat is mij mening
Das jouw probleem.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:27
Verwijderd
liefde is ouderwets? What the f.....

en Qimm... ik ben te jong om zulke dingen serieus te mogen zeggen.....

Alicia ik vind het enkel heel knap dat je je zelfrespect behoudt. Vind ik juist mooi
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 22-08-2003 @ 17:27:
Alicia ik vind het enkel heel knap dat je je zelfrespect behoudt. Vind ik juist mooi
hmm dank je
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-08-2003 @ 17:28:
hmm dank je
En het is volgens mij ook fijner voor de jongen. Ik zou liever mn eerste keer delen dan met een..... prostutiéachtige personage...

En je weet dan ook dat je het waard bent... dat je de liefde van je vriendin waard bent en dat lijkt me een prachtig gevoel
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:31
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 22-08-2003 @ 17:27:
liefde is ouderwets? What the f.....
Ik vind liefde zelf niet ouderwest, maar de combinatie van sex en liefde wel. Het kan heel leuk zijn, maar het hoeft niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 22-08-2003 @ 17:31:
Ik vind liefde zelf niet ouderwest, maar de combinatie van sex en liefde wel. Het kan heel leuk zijn, maar het hoeft niet.

Volgens mij heette het eerst Liefde Bedrijven. Sex is liefde man. Daaamn....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:33
Verwijderd
Dat hangt er een beetje vanaf. Ik zou wel vrij snel met een meisje naar bed gaan als ik echt gek op haar zou zijn. Ik weet voor mezelf wel wanneer het qua gevoel goed zit, daar hoef ik echt niet eerst vijf maanden voor te wachten. Wat mij betreft gebeurt het de eerste avond al, zolang het op dat moment maar goed zit qua gevoel.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten