Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Peter Pohl en Kinna Gieth... (njah,,.. het is Kinna's verhaal, zij is zeg maar Tina) moest jij ook huilen bij dat stukje dat Cilla al dood is en Tina zei: neej, Cilla helpt me wel dragen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Absoluut! Vaak genoeg en ook vaak genoeg tranen.. Iets dat ik me bij films, behalve Titanic, niet kan herinneren. Vooral bij De kleine blonde dood en een aantal van Ronald Giphart.. kweet de titels/schrijvers nie meer, helaas..
|
-de dochter van de waard(het was zo mooi en perfect)
-ik mis je, ik mis je(idd kei zielig) -pijnstillers(ik was sentimenteel) -Tristan en Isole(*zucht+snik+zucht*) -het rad van fortuin(als je de 1e twee delen ook gelezen hebt ben je zo aan hun gewend ![]() ik kan zo nog wel ff door gaan.. ------------------ the world would be perfect when nobody could see your face.. [Dit bericht is aangepast door stroopwafel (24-06-2001).]
|
![]() |
|
![]() |
Ik huil nogal snel bij boeken.
Titels weet ik niet. Als het heel droevig is moet ik altijd wenen maar dat is een goed teken want dat betekent dat je erg hard in het verhaal bent opgegaan en dat het een goed boek is. Wat wel grappig is als het zo grappig is dat je moet lachen, maar als je niet alleen bent is dat wel nogal dom. Wenen is niet dom, houd je dus vooral niet in en ook niet als je een droevige film ziet! |
![]() |
|
Ohjah, ik huil zeker wel bij boeken.
Vooral toen ik wat jonger was...Toen las ik ook meer.. ![]() Voorbeeldjus: - Het verrotte leven van Floortje Bloem - Blauwe plekken - Alleen op de wereld Die schieten me nu te binnen, maar er zijn er zeker meerdere.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ow cool! Nouja het is echt wel leuk om te lezen hoor!!! Tis niet mn lievelingsboek ofzo maar het blijft leuk én zielig! |
![]() |
|
![]() |
bij spijt en pijnstillers? Nee toch.... nou ja dat moet je ook zelf weten, sorry. Ik mag het niet zo, die Carry Slee boeken. Kwestie van smaak natuurlijk... ik heb gehuild bij Het onkruid en De bloem. Dat is echt gebeurd, wat dat meisje heeft MEEGEMAAKT! Dat is echt onvoorstelbaar...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Vroeger om blauwe plekken
Pijnstillers van carry slee. Spijt van carry slee, vond ik het emotioneelste boek om te lezen toen (ik was 12) ik werd zelf ook flink gepest en heb zo`n beetjuh het hele boek gejankt, maar wel heel mooi. Nu, lees ik vannalles en nog wat door elkaar en af en toe weleens met tranen in me ogen, tuurlijk....
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik huil nooit bij boeken, terwijl ik toch errug veel lees, maar bij 'Lieve Timo' moest ik echt een paar keer stoppen met lezen omdat ik gewoon helemaal niks meer zag. Nog ff en ik was verdronken...;-)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
ARTistiek |
Eerste hoofdstukken van wat een boek moet worden Poziomka | 2 | 16-07-2002 17:31 |