Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wij moesten trouwens de Hewlett Packard 38 G kopen, maar dit kon via school |
![]() |
||
Citaat:
(nouja, krijgen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ter info: heb zelf eindexamen wiskunde oude stijl (dus zonder GR) gedaan en neem komend jaar eindexamens wisk. B1 en B12 in VWO6 en HAVO5 af. |
![]() |
|
![]() |
GR is een slechte ontwikkeling. Je gebruikt hem bij veel vakken niet en bij de vakken dat je hem wel mag gebruiken (wiskunde bijvoorbeeld) mag je geen gebruik maken van de extra functies die dat ding biedt. Je moet namelijk een berekening geven, en het enige nut dat een GR geeft is dat je het goede antwoord met gemak kan vinden zonder de wiskundige weg te hebben bewandelt.
Nou ja, ik heb mijn vwo diploma, ik ben er vanaf =). |
![]() |
|
![]() |
Behalve dat ik door deze onnutige dingen toch mijn bezoekers kirjg (Beheer namelijk http://grafische-rekenmachine.pagina.nl)
Vind ik de grafische-rekenmachine een onnutig apparaat in iedergeval voor de havo NG. Bijmij in de klas (Waren maar 6 leerlingen maarja) werd het zelfs bijna verboden om de grm te gebruiken en zowel op het eindexamen had je met wat meer rekenwerk de examens wel kunnen maken. Het is misschien wel wat moeilijker om somige dingen De grafische rekenmachine verkleint de inzicht van de leerlingen. En voor de GRM haters De Grafische rekenmachine is niet verplicht maar word natuurlijk wel aan geraden. Een school kan je ook niet verplichten om hem te kopen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb voor mezelf in het kader van de bijlessen die ik geef een TI-83 aangeschaft, maar ik maak er thuis geen gebruik van. In plaats daarvan werk ik met een boekje met wiskundetafels en met een rekenliniaal, dus volgens de "ambachtelijke" manier om het zo maar eens te zeggen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Notatie rekenmachine brands | 8 | 15-04-2014 18:24 | |
Algemene schoolzaken |
Rekenmachine advies brands | 2 | 14-03-2014 18:23 | |
Beleidszaken |