![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: een bepaald bijvoegelijk naamwoord verwijderd.... |
![]() |
||
Citaat:
Net zij je dat er vast wel iemand is die mij leuk vind, en nu ben ik kansloos dat ik naar de hoeren moet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar als jij het zo goed weet, zeg dan wat ik wel moet doen ivp wat ik niet moet doen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OMFG dat proberen we de hele tijd al... maar aangezien je toch niet luisterd.... wat doe je hier dan trouwens? *geeft het op en gaat zn tijd nuttig besteden.. hoopt ie* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben op die manier (denk ik) voor zo'n 2 jaar... betekend niet dat er ergens een omroeper van de wereld is die zegt: Jongens... another way gaat dingen doen die mensen op het forum hem adviseren... dames... kom aan in rijen... dat zien jullie toch meteen bied je aan voor sex, NU |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij enkel blijer en zelfverzerder... maar je moet ook niet verwachten dat meiden op je afkomen als je ze enkel voor sex wil... dames laten zich niet echt gebruiken... hierbij hou ik het en ga ik mijn pizza in de oven schuiven... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij enkel blijer en zelfverzerder... maar je moet ook niet verwachten dat meiden op je afkomen als je ze enkel voor sex wil... dames laten zich niet echt gebruiken... hierbij hou ik het en ga ik mijn pizza in de oven schuiven... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
schrijf op: perfectie bestaat niet. hang op een in het oog springende plek ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom loopt elk topic dat iets met maagdelijkheid te maken heeft, uit in een discussie met enerzijds Another Way die vindt dat-ie zielig is en dat altijd zal blijven, en anderzijds enkele meelevende forummers die vinden dat Another Way inderdaad zielig is maar dat het best kan veranderen als-ie z'n best maar doet?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*besteedt verder geen aandacht aan de king112 kloon* |
![]() |
||
Citaat:
@Another Way: Je denkt absoluut niet realistisch, en als ik lees wat jou is overkomen verbaast me dat niets. Als je 12 jaar lang gepest bent op school en daarnaast ook continu wordt uitgescholden door je ouders is het niet meer dan logisch dat je van jezelf gaat denken dat je niets waard bent en dat je nooit iets zult bereiken. Als je tot nu toe nog nooit iemand hebt gevonden die je begrijpt of die je kunt vertrouwen wordt het hoog tijd dat je probeert om alsnog zo iemand te vinden, bijvoorbeeld door via je huisarts professionele hulp te gaan zoeken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Het enige wat jou ervan weerhoudt een vriendin te krijgen is niet je uiterlijk, maar je persoonlijkheid. Je zult best gepest zijn, en het heel moeilijk hebben, maar wees alsjeblieft een vent, raap jezelf bij mekaar en DOE ER WAT AAN. Jeez. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoe ben je dan irl als je zo kansloos bent? Hier op het forum wordt je namelijk ook niet veel populairder. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksuele voorlichting *oma* | 31 | 14-02-2008 17:11 | |
Seksualiteit |
op welke leeftijd ben je ontmaagd Donald Duck | 279 | 18-06-2005 09:18 |